AJM umarł = swap pytania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lis 28, 2014 12:05
AJM umarł = swap pytania
dzieki bardzo za odpowiedz. silnik bede mial w srode to sie odezwe jak wlorze i odpale
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lis 28, 2014 12:05
AJM umarł = swap pytania
Dzięki ROBAL_26 za pomoc dziś wrzuciłem asz-ta i odpalił bez problemu było trochę rzeźby z dolotem i ic ale dałem rade
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28
AJM umarł = swap pytania
Sorry że pisze tu ale niechce zakładać nowego tematu.Posiadam ten sam silnik AJM zmieniłem turbine na z ASZ, zaślepiony EGR,wyciągniety katalizator jaka teraz moze być moc? i ile moge sie spodziewać po sofcie PS?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
AJM umarł = swap pytania
Po samej zmianie turbiny mocy nic nie przybyło. Po programie wyjdzie tyle ile wydadzą pompki jeśli wszystko inne sprawne to okolice 160km powinny się pojawić.
AJM umarł = swap pytania
Ja tam nie rozumiem tych wymien silnikow z tych slabszych na asz/arl. Jelsi nei cleuje sie w moc pod 300 koni to po co te wymieny?? Przeciez slupek od np AJM wytryzma spokojnie 2xx koni i bedzie na tym wieczny.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AJM umarł = swap pytania
wesol, no jak widać nie jest taki wytrzymały bo wszyscy wymieniają na asz te silniki to loteria jeden troche pojezdzi, drugiego seria meczy, a juz stwierdzenie, ze są wieczne to sporaaaa przesada.
Mozna i 90 dłubać na 200+ tylko po co ? Ja kupiłem asz'ta z pompkami, za praktycznie cene (allegrową) samych pompek i myśle, ze w tym tkwi sęk
ps: nigdy nie zaglebialem sie w konstrukcje ale pamietam czasy gdy gtb nie było/nie przerabiano/nie montowano, na gt22 "chyba" nikt w ajm nie przekroczył 200 koni , po zmianie slupka odrazu 2ka sie pokazywala.
Mozna i 90 dłubać na 200+ tylko po co ? Ja kupiłem asz'ta z pompkami, za praktycznie cene (allegrową) samych pompek i myśle, ze w tym tkwi sęk
ps: nigdy nie zaglebialem sie w konstrukcje ale pamietam czasy gdy gtb nie było/nie przerabiano/nie montowano, na gt22 "chyba" nikt w ajm nie przekroczył 200 koni , po zmianie slupka odrazu 2ka sie pokazywala.
ex: MK4 245 km/460nm
AJM umarł = swap pytania
No masters miał w axr ponad 300 km. Syn mu zakatal. To wtedy założył asz. Przesada z tymi słupkami. Ajm na 250 km spokojnie da radę. Z gumy nie jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28
Re: AJM umarł = swap pytania
Auto zmierzone seria na turbo ze 130ps ASZ, bez katalizatora ,egr sprawny niezaslepiony 123.5PS, 306Nmzgredd pisze:Po samej zmianie turbiny mocy nic nie przybyło. Po programie wyjdzie tyle ile wydadzą pompki jeśli wszystko inne sprawne to okolice 160km powinny się pojawić.
Po programie 147PS, 376Nm ale wydaje mi sie mało kompetenta wiedza jego chciałem inaczej zabardzo chyba nie umiał tego zrobic
AJM umarł = swap pytania
niuton duzy a kuniów brak. Mozna bylo poszalec bardziej w gornych partiach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt gru 02, 2014 21:28
Re: AJM umarł = swap pytania
tez tak mówiłem ale stroiciel zabardzo chyba niechicił robic dalej bo trzeba było lutowac i wkładac i wykladac kompa albo za bardzo niewiedział jak do konca poprawic moc chcialem ok. 155-160ps i moment jak najbardzieł plasko ok.350nm zrobie skany wykresow wrzuce narazie wstepnie moc 2800obr/min 140ps do 4000obr/min 140ps taki zakres maks 147 ps jest przy 3560obr/min a moment przy ok.2100 340nm ,te 376nm przy ok.2400obr/min przy 2800 jeszcze ok.360nm a pozniej juz leci w dołwesol pisze:niuton duzy a kuniów brak. Mozna bylo poszalec bardziej w gornych partiach.
AJM umarł = swap pytania
KrystianNh, jakie oznaczenie kompa ? u mnie się skończyły skale w mapach na 230+ km, i komp przyjął wsad od arl'a bez wiekszych problemów. Komp z oznaczeniem CJ.
ex: MK4 245 km/460nm
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 19, 2012 19:50
- Lokalizacja: Iwanowice Duże
AJM umarł = swap pytania
Witam trochę odgrzeje temat otóż mój ajm już ma dość a mam całe audi a4 b6 na części i tam jest awx z małym przebiegiem i chodzi jak marzenie i teraz jest pytanie odnośnie sprzęgła bo w awx jest 228 a u mnie 240, mam okazje kupić za dobre pieniądze sprzegło z avf 240 z dwumasą i czy to podejdzie do mojej 6 skrzyni. mój samochód to bora z 2000r może ktoś ogarnia temat od czego takie sprzęgło podejdzie??????
AJM umarł = swap pytania
Nie podejdzie. Silniki inaczej postawione.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 19, 2012 19:50
- Lokalizacja: Iwanowice Duże
AJM umarł = swap pytania
Tak mi sie wydaje że słupek we wszystkich jest taki sam wystarczy kolektory przelożyć????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości