Strona 2 z 2

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 12:48
autor: motomysz9
Nie każdy chce auta do wyścigów a do normalnej jazdy , więc moment też się przydaje i to bardzo :bigok:
Osobiście mam w planach właśnie osiągnięcie max ze swoich pompek w AXR i tak jak piszesz jak osiągnę barierę 370 Nm to będę zadowolony :pub:

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 16:45
autor: dami8705
Właśnie posiadam jednomas Valeo z tarczą organiczną i w grudniu jadę na korektę :) chcę poprostu jak najwięcej momentu, oczywiście bezpiecznie żeby było i niekoniecznie z samego dołu.

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 18:52
autor: Paviarotti
dami8705, oo, to napisz koniecznie jakie kreski wyszły :) turbo jakie masz?

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 18:55
autor: Jing
Wiadomo wszystko zależy od kondycji silnika i jego podzespołów, nie chce tutaj być nie mily ale poglądowo chce wkleić wykres jednego z silników AXR po modyfikacjach takich jakich oczekujemy + EGR,kat out ;) Z tego co rozmawiałem z użytkownikiem auto wówczas miało 80tyś nalotu :bajer:

Obrazek

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 19:59
autor: motomysz9
Właśnie też natrafiłem dziś na ten wykresik i to chyba najmocniejszy AXR na seryjnych pompkach jaki znalazłem. Więc widzimy że można osiągnąć naprawdę sporo, tylko trzeba mieć trochę szczęścia ze stanem PD :helm: Ale ogólnie w granicach 170Km widziałem sporo wykresów i przy tym ok 370 Nm

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 20:27
autor: Paviarotti
Jing, ładny wykres jak na serię pompki :okej: mając prawie 190 konia spokojnie prawie 400 niutona by mi wystarczyło.
Wiadomo co w aucie robione poza fmic, turbo?

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lis 30, 2013 21:14
autor: Jing
Paviarotti, z tego co zdążyłem wyczytać to: Turbo BUK, FMIC, EGR/kat out reszta seria, auto Seat Ibiza 2007r w czasie modyfikacji auto mialo 80 tyś przebiegu :D Chyba że jakieś końcówki miał inne, wiadomo czasami może coś być inaczej pomontowane seryjnie, a w pompowtryskach idzie zmieniać końcówki wtrysków ? bo jak tak to można taką modyfikacje zrobić i na pewno nie bedą takie duże koszta. :helm:
Tutaj macie link do tematu auta: http://www.klubseatibiza.pl/forum/ibiza ... 46064.html" onclick="window.open(this.href);return false;

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: ndz gru 01, 2013 12:51
autor: dami8705
Paviarotti - turbo mam od ASZ, brak Kata oraz EGR. Na wiosne planuje FMIC i może coś więcej...:) Faktycznie jeśli to seryjne wtryski to najmocniejszy AXR jaki widziałem

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

: sob lut 15, 2014 23:03
autor: Diagi
Dodam, że pompowtryski AXR są niewiele gorsze od pompowtrysków ASZ/ARL to tak nawiasem, po drugie ponad 180 KM z AXRa w zależności od osprzętu jest jak najbardziej do uzyskania. Nam osobiście ledwo bo ledwo ale zdarzyło się już przekroczyć barierę 200KM i 400Nm na seryjnych pompowtryskach.

Obrazek