Tylko ze u mnie w miescie nie ma ludzi z takimi zabawkami albo oryginalne albo japonce maja 1.3 ze storzekem bez kata i mysla ze sa KUBICAMI... Najblizszy tuner mam 200 km odemnie wiec nie mam latwo nie podjade sobie co *#cenzura#* a korekte chce zrobic raz na porzadnie do tunera i cieszysc sie jazda...
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 15:58
autor: tomek08
Witam, dokładnie zrób tak jak radzą Ci chłopaki, ładuj GTB i będziesz miał banana na twarzy.
Poczytaj np. to http://www.klubseatibiza.pl/forum/ibiza ... 39325.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 16:49
autor: swirek470
Widzialem ze tak bedziecie pisac ale ja i tak robie twin trubo bo tego jest malo ktorych jezdzi na codzien po drodze... Nie chce setapu jak ma wiekszosc na forach poprostu chce cos innego...
Wiec piszcie porady i jakie materialy do tego wykorzystac a nie zebym pakowal GTB czy inna suszare... moge zapakowac mala suszare i wielka suszare wieksza od gtb zeby gora byla ladna...
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 17:20
autor: caro86wlkp
" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
gdzieś na vwoteksie jest opis ze zdjęciami
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 18:03
autor: swirek470
Widzialem to i on ma 2 duze turbawki.
Re: 1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 18:57
autor: krzys-jeruzal
swirek470 pisze:
chrzaniu pisze:A po cholere ci biturbo ? przeciez spokojnie ten silnik generuje moc i moment wystarczający do jezdzenia i bez mega Laga .
Załóż GTB2260VK ( odpowiednio przerobione ) z 3.0TDI VAG i niech to ktos porządnie wystroi i bedziesz zadowolony a wydasz o Duży worek pieniędzy mniej niz teraz wymyslasz .
a jaki ten LAG bedzie? od ilu zacznie ciagnoc?
Ja duzo jezdze po miescie i musze miec juz moment z samego dolu zeby uciekac od piratow drogowych z postoju ;d
ja jeżdżę na gtb 2256 od roku i niema żadnego laga w odczuciu do seri ,bart ma identyczny samochód jak ja i twierdzi ze u mnie jest lepiej...
Re: 1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 20:11
autor: swirek470
krzys-jeruzal pisze:
swirek470 pisze:
chrzaniu pisze:A po cholere ci biturbo ? przeciez spokojnie ten silnik generuje moc i moment wystarczający do jezdzenia i bez mega Laga .
Załóż GTB2260VK ( odpowiednio przerobione ) z 3.0TDI VAG i niech to ktos porządnie wystroi i bedziesz zadowolony a wydasz o Duży worek pieniędzy mniej niz teraz wymyslasz .
a jaki ten LAG bedzie? od ilu zacznie ciagnoc?
Ja duzo jezdze po miescie i musze miec juz moment z samego dolu zeby uciekac od piratow drogowych z postoju ;d
ja jeżdżę na gtb 2256 od roku i niema żadnego laga w odczuciu do seri ,bart ma identyczny samochód jak ja i twierdzi ze u mnie jest lepiej...
Chodzi mi jak zbiera sie z dolu... od ilu rpm czuc ze dmucha? Ja osobiscie nie jezdzilem arl ale pamietam jak na 1z org ciagnol juz od 1300-1400 obr nie zabardzo rewelacyjnie ale cos dmuchalo a od 1500 to juz rakieta byla mozna powiedziec teraz mam turbine awx i od 1500 tez juz ladnie ciagnie i chcial bym zeby tak zostalo tylko gora byla duzo mocniejsza i trzymala do konca...
Re: 1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 20:11
autor: swirek470
krzys-jeruzal pisze:
swirek470 pisze:
chrzaniu pisze:A po cholere ci biturbo ? przeciez spokojnie ten silnik generuje moc i moment wystarczający do jezdzenia i bez mega Laga .
Załóż GTB2260VK ( odpowiednio przerobione ) z 3.0TDI VAG i niech to ktos porządnie wystroi i bedziesz zadowolony a wydasz o Duży worek pieniędzy mniej niz teraz wymyslasz .
a jaki ten LAG bedzie? od ilu zacznie ciagnoc?
Ja duzo jezdze po miescie i musze miec juz moment z samego dolu zeby uciekac od piratow drogowych z postoju ;d
ja jeżdżę na gtb 2256 od roku i niema żadnego laga w odczuciu do seri ,bart ma identyczny samochód jak ja i twierdzi ze u mnie jest lepiej...
Chodzi mi jak zbiera sie z dolu... od ilu rpm czuc ze dmucha? Ja osobiscie nie jezdzilem arl ale pamietam jak na 1z org ciagnol juz od 1300-1400 obr nie zabardzo rewelacyjnie ale cos dmuchalo a od 1500 to juz rakieta byla mozna powiedziec teraz mam turbine awx i od 1500 tez juz ladnie ciagnie i chcial bym zeby tak zostalo tylko gora byla duzo mocniejsza i trzymala do konca...
A co to w ogole jest ?:D
Turbina i 2 co to ?:) jakos nie moge tego zaczaic zabardzo
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 23:48
autor: TurboKlekot++
swirek470, jestem za !
czemu polecacie GTB i takie tam ....chlopak ma pasje,ma zaciecie i plan w głowie to niech robi Biturbo sam jestem ciekaw jak to w TDI 1.9 wyjdzie i bede sledził ,ba sam bym taki projekt zrobił ale PD ma duzo lepiej ,a Ja mam VP wiec silnik nie wytrzymal by tego
1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 23:52
autor: marcinas1983
swirek470, no jak to co... to jest to co Ty chcesz zrobić
Re: 1.9 PD TWIN TURBO PLANY BUDOWY
: ndz gru 09, 2012 23:54
autor: swirek470
TurboKlekot++ pisze:swirek470, jestem za !
czemu polecacie GTB i takie tam ....chlopak ma pasje,ma zaciecie i plan w głowie to niech robi Biturbo sam jestem ciekaw jak to w TDI 1.9 wyjdzie i bede sledził ,ba sam bym taki projekt zrobił ale PD ma duzo lepiej ,a Ja mam VP wiec silnik nie wytrzymal by tego
Dzieki
Ja tez mam w budzie VP 1z na 164 konie zrobiony a awx'em i chcialem 11 pompe i brd wrzucic ale mysle po co przeciez kazdy to ma...
A ze chcialem kiedys na benzynie zrobic takie bi czy twin trubo nie wiem jak to nazwac ale nie wypalilo wpadl tylko kompresor to myslalem nad tym zeby do 1.9 wrzucic i tak myslalem o tym zeby z dolu sie lepiej zbieral i czytalem i sie doczytalem ze PD maja lepiej bo moga juz z samego dolu podlac ropy wiecej i jest wiecej mocy wiec padl pomysl na PD z 2 turbinkami. Tylko jednej rzeczy sie obaiwam... MIEJSCA POD MASKA