Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: spawacz » czw maja 09, 2013 11:45

klapie jakby byl bez cisnienia oleju, moze tez byc kat wtrysku mocno przyspieszony - za mocno!Rozrzad nie przestawil sie czasem przy skladnaiu? Sprawdz cisnienie oliwy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Baryla » ndz maja 12, 2013 11:23

matig20 pisze:pytanie czy przy wymianie panewek trzeba szlifować wał ?
jeżeli panewki mają slady zużycia czyli przebarwienia itp, a wał jest ładny, nieporysowany wystarczy zmierzyć owal, jeżeli jest w normie to można założyć nowe panewki i wszystko. A jeżeli panewki są ładne to oznacza że wał też będzie ok, pozatym po co wymieniać dobre panewki? :)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Fahoo » ndz maja 12, 2013 12:47

w TDi żadko kiedy leci wal ...chyba ze zabraknie smarowania
rozbierałem motor po przebiegu 240 000 km panewki jak nowe główne i korbowodowe


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Baryla » ndz maja 12, 2013 15:32

Fahoo pisze:w TDi żadko kiedy leci wal ...chyba ze zabraknie smarowania
rozbierałem motor po przebiegu 240 000 km panewki jak nowe główne i korbowodowe
w sumie to masz racje :) ostatnio rozbierałem AVF z przelotem 380tyś to panewki wyglądają jak by ktoś je niedawno założył :)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Fahoo » ndz maja 12, 2013 21:48

Baryla, tu kolega z forum ma problema z blokiem asz i pompa wody pod asv znasz problem?
mowi ze pompa z vp nie chce wejsc w blok z asz czy ty tez przekładałes w swoj blok od vp wał z korbami z PD?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: Baryla » ndz maja 12, 2013 22:58

bo w tdi pd masz dwa rodzaje pomp wody, mniejsza i większa, a pierwsza różnica widoczna gołym okiem to umieszczenie oringu :bigok:
http://allegro.pl/pompa-wody-vw-audi-se ... 75002.html" onclick="window.open(this.href);return false; pierwszy typ
http://allegro.pl/pompa-wody-golf-iv-bo ... 79843.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tutaj drugi typ

ja akurat miałem farta że AVF miał taką samą pompę wody jak mój AGR. U mnie śmiga cały blok z wałem, korbami i tłokami z AVF, wymieniłem tylko pierścień od czujnika na wale :)



dad0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr wrz 01, 2010 16:07

Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: dad0 » śr cze 19, 2013 19:23

Fahoo pisze:złożyłem osobiście 2 takie silniki wszystko pasuje p&p potwierdzam na 100%
wazne aby zmienić tarcze zliczająca na wale jesli dół z pd ma latac w vp ale o tym chyba juz wspominano
wiem ze to lamerskie pytanie sle gdzie dokladnie jest ta tarcza zliczajaca na wale? mozna prosic jakies zdjecie?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: wesol » śr cze 19, 2013 19:50

a czujnik obrtow walu korbowego to umiesz po kabelku odnaleźć?? wkrecany w bloksilnika zaraz przy zamachu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

dad0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr wrz 01, 2010 16:07

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: dad0 » śr cze 19, 2013 22:25

czyli to jest ten czujnik?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: wesol » śr cze 19, 2013 22:40

no innego na wale nie ma.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

dad0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr wrz 01, 2010 16:07

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: dad0 » czw cze 20, 2013 00:24

ja wiem gdzie lezy czujnik od walu ale myslalem ze chodzi o cos innego :) dzieki za wytlumacczenie



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: spawacz » pt cze 21, 2013 08:04

Co ty wesol mu znowu mieszasz, czujnik czy z PD czy z VP i jak czyta tak samo i tak, tarcza jest zakrecona na wal korbowy na 3 srobach trox30 , znajduje sie na koncu na 4-tym cyl. na ostaniej przeciwwadze . Tos mu wytlumaczyl. http://www.google.pl/search?q=walasz&so ... B750%3B502" onclick="window.open(this.href);return false;


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: wesol » pt cze 21, 2013 16:49

co zle przeciez nie od strony rozrzadu czy tam wolisz napedu pompy oleju jest co nie? To jak zle. DObrze. W PDku masz tu pod glowica zaraz te dwie wtyczki co nie na takim uchwycie. To sa wtyczki od obu czujnikow i walu i walka. Po kablu dojdzie gdzie co i jak.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Dół z PD AJM i głowica z vp ALH na co zwrócić uwagę ?

Post autor: spawacz » pt cze 21, 2013 19:46

Chlop pyta gdzie tarcza a ty mu gdzie jest czujnik... to chyba nie jest dobre tlumaczenie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości