Strona 2 z 2
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: wt maja 08, 2012 22:59
autor: evolution
Bannan, koledzy ci pisza dokladnie. masz bledy w modyfikacji oprogramowania, musisz ruszyc troche wartosci w tym kilka limiterow i przeladowania znikna. Reasumujac jesli chcesz miec dmuchawe zywa i nie poniesc kosztow nowej zainwestuj w tunera. lepiej na tym wyjdziesz.
Bannan pisze:Zakładając że mapa n75 i turbo jest ustawiona jak ori ARL,dawki paliwa również ori to w miarę logicznie myśląc ciśnienie powinno się dosyć dobrze sterować
to jest zupelnie nielogiczne myslenie, ale ja tam sie nie znam ja truskawki cukrem posypuje
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: wt maja 08, 2012 23:10
autor: eden1992
A jakby cały soft wrzucił z ARL-a to zadziałało by to dobrze czy nie?
Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM
: śr maja 09, 2012 14:37
autor: evolution
jak go odpali to sie dowie
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: czw cze 07, 2012 20:52
autor: Bannan
Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?
Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM
: pt cze 08, 2012 17:57
autor: evolution
Bannan pisze:Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?
STROJENIE Z
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: sob cze 09, 2012 23:11
autor: Bannan
A coś konkretnego ?
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: sob cze 09, 2012 23:21
autor: evolution
Tuner ktory to robi powinien zajac sie pieczeniem chleba.... Kolego to o co pytasz to doswiadczenie, chcesz zaoszczedzic na robocie to testuj, az sie nauczysz, chyba ze wczesniej cos wybuchnie
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: wt cze 12, 2012 17:14
autor: grejf
Daron7 Ci napisał... 17 postow wyzej
Trzeba zdjąć trochę impulsu w pewnych miejscach z N75 a przeładowania znikną do max 100mbar. / testuj i mecz temat
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: śr cze 13, 2012 10:36
autor: Bannan
Temat przeładowania opanowany ale wciąż jest tak ze przy niskich obrotach 1800-2300 cisnienie jest a auto słabo ciągnie dopiero jak przekroczy 2300 to po zegarze widać jak cisnienie lekko opada a auto wyrywa do przodu.Dodam że jest tak bez względu na to czy lekko wcisnę gaz czy do dechy i czy program ori czy mod.
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: śr cze 13, 2012 19:33
autor: evolution
Dalej kwestia wystrojenia, ruszasz nie to co trzeba....
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: sob sie 04, 2012 20:13
autor: Bannan
Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć.
Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM
: sob sie 04, 2012 23:29
autor: evolution
Bannan pisze:Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć.
hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da...
domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: ndz sie 05, 2012 12:45
autor: Bannan
evolution pisze:hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da...
domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie
Wszystko będzie OK bo sztanga jest teraz wyregulowana w 100% tak jak oryginalna i to w jej długości był problem a nie w programie.
Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
: pn sie 06, 2012 21:00
autor: evolution
Bannan pisze:a nie w programie
smiem twierdzic jedna ze w nim, programem mozna duzo zdzialac, ale wierze ci na slowo ze teraz jest wyregulowane jak nalezy mimo iz ktos napisal wczesniej ze:
Bannan pisze:Jak sztangę wydłużyłem o 2-3 obroty to było nieco lepiej ale turbo wstawało znacznie później i po zmianie biegu był niemiły lag.