Strona 2 z 2

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: wt maja 08, 2012 22:59
autor: evolution
Bannan, koledzy ci pisza dokladnie. masz bledy w modyfikacji oprogramowania, musisz ruszyc troche wartosci w tym kilka limiterow i przeladowania znikna. Reasumujac jesli chcesz miec dmuchawe zywa i nie poniesc kosztow nowej zainwestuj w tunera. lepiej na tym wyjdziesz.
Bannan pisze:Zakładając że mapa n75 i turbo jest ustawiona jak ori ARL,dawki paliwa również ori to w miarę logicznie myśląc ciśnienie powinno się dosyć dobrze sterować
to jest zupelnie nielogiczne myslenie, ale ja tam sie nie znam ja truskawki cukrem posypuje

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: wt maja 08, 2012 23:10
autor: eden1992
A jakby cały soft wrzucił z ARL-a to zadziałało by to dobrze czy nie?

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

: śr maja 09, 2012 14:37
autor: evolution
jak go odpali to sie dowie :bajer:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: czw cze 07, 2012 20:52
autor: Bannan
Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

: pt cze 08, 2012 17:57
autor: evolution
Bannan pisze:Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu?
STROJENIE Z :ass:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: sob cze 09, 2012 23:11
autor: Bannan
A coś konkretnego ?

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: sob cze 09, 2012 23:21
autor: evolution
Tuner ktory to robi powinien zajac sie pieczeniem chleba.... Kolego to o co pytasz to doswiadczenie, chcesz zaoszczedzic na robocie to testuj, az sie nauczysz, chyba ze wczesniej cos wybuchnie :bajer:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: wt cze 12, 2012 17:14
autor: grejf
Daron7 Ci napisał... 17 postow wyzej
Trzeba zdjąć trochę impulsu w pewnych miejscach z N75 a przeładowania znikną do max 100mbar. / testuj i mecz temat :hmm:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: śr cze 13, 2012 10:36
autor: Bannan
Temat przeładowania opanowany ale wciąż jest tak ze przy niskich obrotach 1800-2300 cisnienie jest a auto słabo ciągnie dopiero jak przekroczy 2300 to po zegarze widać jak cisnienie lekko opada a auto wyrywa do przodu.Dodam że jest tak bez względu na to czy lekko wcisnę gaz czy do dechy i czy program ori czy mod.

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: śr cze 13, 2012 19:33
autor: evolution
Dalej kwestia wystrojenia, ruszasz nie to co trzeba....

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: sob sie 04, 2012 20:13
autor: Bannan
Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć. :okej:

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

: sob sie 04, 2012 23:29
autor: evolution
Bannan pisze:Temat Opanowany. Powodem była za krótka sztanga,dopiero po wydłużeniu o 4 obroty auto zaczęło normalnie jeździć. :okej:
hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da... :helm: domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie :ass: :rozpacz:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: ndz sie 05, 2012 12:45
autor: Bannan
evolution pisze:hhahahaha no nie moge.... jak sie nie umie ruszyc odpowiednio programem przy strojeniu to trzeba szukac srubek ktorych ruszenie cos da... :helm: domorosli tunerzy... juz wspolczuje komukolwiek ktoremu przyjdzie wymieniac dmuchawe na ustawiona wzorcowo bo znow bedzie :ass: :rozpacz:
Wszystko będzie OK bo sztanga jest teraz wyregulowana w 100% tak jak oryginalna i to w jej długości był problem a nie w programie. :grin:

Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC

: pn sie 06, 2012 21:00
autor: evolution
Bannan pisze:a nie w programie
smiem twierdzic jedna ze w nim, programem mozna duzo zdzialac, ale wierze ci na slowo ze teraz jest wyregulowane jak nalezy mimo iz ktos napisal wczesniej ze:
Bannan pisze:Jak sztangę wydłużyłem o 2-3 obroty to było nieco lepiej ale turbo wstawało znacznie później i po zmianie biegu był niemiły lag.
:bajer: