AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: Paviarotti » ndz maja 06, 2012 17:25

Po przesiadce ze 110 (teoretycznie powinno być 100) na 141 czuć różnicę jak diabli, robotę robi głównie dobra krzywa przebiegu mocy i momentu :)

FMIC to nawet nie taki duży koszt, ale właśnie trzeba mieć trochę pojęcie o mechanice, niestety nie każdy jest tak bardzo ogarnięty w temacie żeby sobie to samemu zrobić (np. ja) :D


Obrazek

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: eden1992 » ndz maja 06, 2012 18:18

A co w tym takiego trudnego?? Ja też nie jestem jakoś ogarnięty mechanicznie, a DP sobie sam robiłem, fmic-a też będę sam zakłądał.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: Paviarotti » ndz maja 06, 2012 18:41

Może niezbyt wiele do roboty, ale jak ktoś to pierwszy raz robi to na pewno nie jest takie hop siup ;) no i trzeba umieć spawać :)


Obrazek

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: eden1992 » ndz maja 06, 2012 18:54

Spawanie też nie jest moja dobrą stroną.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

farmer91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:48
Lokalizacja: Oborniki
Kontakt:

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: farmer91 » ndz maja 06, 2012 21:05

przecież nie trzeba spawać, ja robiłem cały dolot bez spawania, z kolanek, rurek i łączników silikonowych :P we wszystko można się bardzo dobrze zaopatrzyć na allegro u FMIC.PL albo ESTD Kolbuszowa



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: eden1992 » ndz maja 06, 2012 21:08

Wiadomo że każdy robi jak mu pasuje, ale spawane we własnym zakresie chyba taniej wyjdzie niż na silikonach.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: Paviarotti » ndz maja 06, 2012 21:23

eden1992 ma rację, łączniki silikonowo ładnie się cenią :) ale faktycznie bez spawania można by nimi zrobić :D
W wakacje będę miał czas to może coś się zrobi, w końcu ostatnio tarcze przód i klocki (+wymiana płynu) sam robiłem (oczywiście z pomocą do niektórych czynności) to może i FMICa się ogarnie :D


Obrazek

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: eden1992 » ndz maja 06, 2012 21:25

Zawsze zamiast silikonów można dopasować bardzo tanio gumy olejoodporne.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: monopolowy » czw maja 10, 2012 06:34

Szukajcie silikonów na mcc.pl . Bdb jakościowo, a tańsze niż na allegro.

Co do samego FMICa - trzeba tylko wiedzieć że układ ma być szczelny i odporny mechanicznie (mocne opaski), reszta to składanie jak z klocków Lego :)


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: Dario84 » pt maja 11, 2012 15:15

Ja bym polecał GTB1756 do okolicy 200KM, sprężarka wydajna do ok 220KM.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: Paviarotti » pt maja 11, 2012 15:34

Podchodzi bez większej rzeźby bez problemu? bo celuję tak w 180KM, nie będzie się marnowała? :)


Obrazek

przemoxsx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 12, 2011 19:06
Lokalizacja: Biłgoraj - Korczów

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: przemoxsx » pt maja 11, 2012 19:26

no właśnie, pompowtryski to duzy koszt, wolał bym same turbo + program. Oczywiście chce wyciągnąć jak najwięcej z tych wtrysków :)


seria ;) 1.9 TDI 101 PS LBL 00844

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: eden1992 » pt maja 11, 2012 19:49

Znam ludzi którzy pompki AL za 800zł kupili.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

farmer91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:48
Lokalizacja: Oborniki
Kontakt:

AXR turbo z Audi 3.0 TDI

Post autor: farmer91 » sob maja 12, 2012 11:01

używane AL-ki już maja xxxxxx km przejechane to też nie wiadomo jak będę się sprawować i mało ich jest w sumie, a samym nawet jakimś dużym turbo przy mało wydajnych pompkach można nie uzyskać zakładanej mocy. BRD do 180KM powinno wystarczyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości