Strona 2 z 4

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 08:35
autor: krzysiek1606
eden1992 pisze:Po prostu mam już kupioną awx do regeneracji i po prostu wydaje mi się że hybryda wyjdzie najtaniej.


to rób na gt20 i ciesz się zjazdy :D
pozdrawiam

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 11:01
autor: eden1992
Wie ktoś może ile na takiej hybrydzie można dmuchnąć?
Mam nadzieje że na 200KM wystarczy.

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 11:31
autor: krzysiek1606
eden1992 pisze:Wie ktoś może ile na takiej hybrydzie można dmuchnąć?
Mam nadzieje że na 200KM wystarczy.
raczej pomyśl czym podlejesz na 200km

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 13:42
autor: eden1992
krzysiek1606 pisze:raczej pomyśl czym podlejesz na 200km
W planach są 230 BOSIO

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 15:18
autor: krzysiek1606
eden1992 pisze:
krzysiek1606 pisze:raczej pomyśl czym podlejesz na 200km
W planach są 230 BOSIO

nie wiem czy od razu nie powinieneś iść w 260 fb

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 15:59
autor: ace-mati
Panowie ja mam jeszcze jedno pytanko. Ile mniej więcej może kosztować korekta softu po zmianie turbo?

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 17:40
autor: eden1992
krzysiek1606 pisze:nie wiem czy od razu nie powinieneś iść w 260 fb
Na razie nie chce się w nie pchać, bo za dużo by na nich palił.
Może i 216 kupię, zależy na jakie trafię,

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 22:34
autor: tomau
ja mam 260 i reszta narazie seria :) w spalaniu wiekszej różnicy przy spokojniej jeździe nie zauważyłem, jeżeli trochę depnę to wtedy więcej pali (w porównaniu do seri) :) ale dalej da się przy spokojnej jeździe w trasie spalić 5.5 :) Jedynym problemem jest to że czasem braknie paliwa jak przycisne (tak jak by sie zapowietrzał).

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 22:47
autor: tomek08
Witam, tomau, podbij ciśnienie w pompie na 13,5-14bara i powinno być lepiej lub zapodaj dodatkową pompę elektryczną.
Pochwal się jak wrażenia z jazdy na 260tkach?
Dużo dymu za Tobą jak depniesz?
Pozdrawiam.

Re: [mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 23:02
autor: eden1992
tomau pisze:ja mam 260 i reszta narazie seria :) w spalaniu wiekszej różnicy przy spokojniej jeździe nie zauważyłem, jeżeli trochę depnę to wtedy więcej pali (w porównaniu do seri) :) ale dalej da się przy spokojnej jeździe w trasie spalić 5.5 :) Jedynym problemem jest to że czasem braknie paliwa jak przycisne (tak jak by sie zapowietrzał).
Teraz mój afn po chipie pali w cyklu mieszaniym 6,1/100.
Ciekawe jak było by na 230 i 260.

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 23:02
autor: tomau
jak depnę to trochę czarno się za mna robi, ale tylko tak do 2tyś obrotów, jak trubina juz napompuje to już jest w miare ok :P jutro może nagram jakis filmik, ale wielkiej tragedi nie ma :) czasem sie zapowietrzy ale to jak przycisnę tak do 4.5 tyś od 1 do 3 biegu (to wtedy czasem ale nie zawsze zapowietrzy sie na tym 3 biegu przy 4tyś). Przyzwyczaiłem się juz do tego :) pompa i tak niedługo będzie 11 :) W porównaniu do seri to jest duuuzo lepiej, czuć że mocy trochę przybyło :) 3 tyś km na 260 i rozleciał sie dwumas, (sporo też z mojej winy bo czasami sie zdażyło ze gaz w podłoge był juz od 1500-1600obr.) Ciekawy jestem ile może mieć mocy seria ALH + 260, czy więcej niz 216 czy w tych samych okolicach :)
na 260 napewno by spalił wiecej :) nie ma co sie nawet oszukiwać, ale myślę że nie są to aż takie wielkie różnice :)

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 23:07
autor: eden1992
ace-mati Jaką w końcu turbinę zakładasz?
tomau Pompę 11mm zakładasz Vw 107j czy swoją przerabiasz?

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 23:10
autor: tomau
ori 107j. Nie chcę przerabiać bo poźniej ciężko to wystroić, to problem z kątem wtrysku itp, wiem ze ori 107j w dobrym stanie znaleźć też ciężko ale bede próbował :) Narazie muszę wymienić sprzegło bo juz pada, juz kupiłem koło zamachowe teraz tylko sprzęgło :)

[mk2] Padło turbo hybryda AWX/ARL

: wt kwie 24, 2012 23:14
autor: eden1992
sagon na forum passata przerobił swoją pompę tak, że wydatki ma więkrze niż 107j.
Zapakował do swojej części z 988 i 107j.