Strona 2 z 3

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: wt mar 12, 2013 20:10
autor: JABcok20
kolektor dolotowy od AWX ma wejście jak w mk3 czyli od strony skrzyni.

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: śr mar 13, 2013 12:56
autor: cowboy
tak

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: sob mar 16, 2013 14:44
autor: Mk2Wro
matisim, dolot zostaje ten sam , pompą wspomagania rownież ta sama ( ale potrzebujesz kółko na pasek wielorowkowy ) alternator powinien być większy niż w 1z ale na jakiś czas powinien wystarczyć ( mocowanie na 95% takie samo) łapy silnika pasują z 1z skrzynia rownież z 1z ( choć bardzo szybko sie kończy ... :satan: ) wiadomo jak skrzynia zostaje to pól osie rownież , jak będziesz brał silnik z auta rozbitego czy jakiegoś tam to najlepiej wytnij DP za złączem elastycznym , o wiele ułatwi Ci to wystruganie wydechu . :pub:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: sob mar 16, 2013 20:10
autor: matisim
prawdopodobnie udami sie zakupić PD'ka który już siedział w mk3 więc będzie prościej :) GGU już kupiona z odpowiednim sprzęgłem :)

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: sob mar 16, 2013 23:08
autor: Mk2Wro
matisim, możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam :bigok:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: ndz mar 17, 2013 20:37
autor: dawid13132
sorry za ot, ale kolego matisim, bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia :pub:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: ndz mar 17, 2013 22:52
autor: matisim
Mk2Wro pisze: możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam

spoko, jak zrobię to wstawie na faq bo tam aktualnych fotek już nie ma chyba...
dawid13132 pisze:bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia
poszło pw :)

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: czw maja 02, 2013 08:58
autor: Enten
dolot w PD? Nie ma sprawy. Są kolektory w lewo albo w prawo.

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 03, 2013 11:59
autor: spawacz
I stalo sie dol ASZ+ASV gora po remoncie , jutro mam nadzieje ze odpale :), martwi mnie tylko czy za mocno nie podokrecalem panewek w ASZ 50 korba i 100 glowne.

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pn maja 06, 2013 10:37
autor: jaaano
I jak gada już ?

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pn maja 06, 2013 21:07
autor: spawacz
Panie dziala znakomicie,odpalilem w Sobote o 21:10 , jak przedtem lekko poddymial na zimno to teraz jest zupelnie czysto, nie wspomne jak jezdzi i jak fajnie pracuje - w sensie kultury, cicho jak na VP. Jak ktos ma taki dylemat ze ma slaby dol lub zjechany polecam!!! U mnie po padzie turbo wygielo 3 korby i tak jezdzilem od ponad roku, ale wiedzilem ze moj AASV nie dzialal jak kiedys, ja sciaglalem miskie bylo wszystko jasne, i musialem wybrac PD w calosci, tloki+korby PD do ASV , czy hybryda ASZ+ASV. Wybor padl na ostatni i jestem maprawde mega zadowolony bo to auto nidgy tak nie dzialalo jak to zwlascza ze ASZ mial 130 tys niepelne, z dzialajacego golfa UK wyjety. Oczywiscie 130tys KM po przeliczeniu. AAA czujnik polozenia walu z PD dziala w VP , bo gdzies widzilaem herezje ze nie dziala.

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pn maja 06, 2013 21:34
autor: jaaano
Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pn maja 06, 2013 23:40
autor: vagpumpe
Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?
AFN,1Z i inne stare się nie nadają...Nowe VP wszystkie pasują...

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: wt maja 07, 2013 16:54
autor: eden1992
Czyli z afn-a podejdzie tylko pompa wtryskowa i wtryski tak?