Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: JABcok20 » wt mar 12, 2013 20:10

kolektor dolotowy od AWX ma wejście jak w mk3 czyli od strony skrzyni.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426


Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: Mk2Wro » sob mar 16, 2013 14:44

matisim, dolot zostaje ten sam , pompą wspomagania rownież ta sama ( ale potrzebujesz kółko na pasek wielorowkowy ) alternator powinien być większy niż w 1z ale na jakiś czas powinien wystarczyć ( mocowanie na 95% takie samo) łapy silnika pasują z 1z skrzynia rownież z 1z ( choć bardzo szybko sie kończy ... :satan: ) wiadomo jak skrzynia zostaje to pól osie rownież , jak będziesz brał silnik z auta rozbitego czy jakiegoś tam to najlepiej wytnij DP za złączem elastycznym , o wiele ułatwi Ci to wystruganie wydechu . :pub:



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: matisim » sob mar 16, 2013 20:10

prawdopodobnie udami sie zakupić PD'ka który już siedział w mk3 więc będzie prościej :) GGU już kupiona z odpowiednim sprzęgłem :)



Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: Mk2Wro » sob mar 16, 2013 23:08

matisim, możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam :bigok:



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: dawid13132 » ndz mar 17, 2013 20:37

sorry za ot, ale kolego matisim, bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia :pub:


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: matisim » ndz mar 17, 2013 22:52

Mk2Wro pisze: możesz mi pózniej na PW wysłać wymiary tej łapy co trzeba przerobić ? Bo tez nad GGU sie zastanawiam

spoko, jak zrobię to wstawie na faq bo tam aktualnych fotek już nie ma chyba...
dawid13132 pisze:bierzesz ten silnik z racingforum ? ten robiony w ctr? jak tak to mozesz podeslac na pw jaka cena, bo jestem ciekaw. Pozdro i powodzenia
poszło pw :)



Enten
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: czw lis 23, 2006 01:50
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: Enten » czw maja 02, 2013 08:58

dolot w PD? Nie ma sprawy. Są kolektory w lewo albo w prawo.


Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: spawacz » pt maja 03, 2013 11:59

I stalo sie dol ASZ+ASV gora po remoncie , jutro mam nadzieje ze odpale :), martwi mnie tylko czy za mocno nie podokrecalem panewek w ASZ 50 korba i 100 glowne.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: jaaano » pn maja 06, 2013 10:37

I jak gada już ?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: spawacz » pn maja 06, 2013 21:07

Panie dziala znakomicie,odpalilem w Sobote o 21:10 , jak przedtem lekko poddymial na zimno to teraz jest zupelnie czysto, nie wspomne jak jezdzi i jak fajnie pracuje - w sensie kultury, cicho jak na VP. Jak ktos ma taki dylemat ze ma slaby dol lub zjechany polecam!!! U mnie po padzie turbo wygielo 3 korby i tak jezdzilem od ponad roku, ale wiedzilem ze moj AASV nie dzialal jak kiedys, ja sciaglalem miskie bylo wszystko jasne, i musialem wybrac PD w calosci, tloki+korby PD do ASV , czy hybryda ASZ+ASV. Wybor padl na ostatni i jestem maprawde mega zadowolony bo to auto nidgy tak nie dzialalo jak to zwlascza ze ASZ mial 130 tys niepelne, z dzialajacego golfa UK wyjety. Oczywiscie 130tys KM po przeliczeniu. AAA czujnik polozenia walu z PD dziala w VP , bo gdzies widzilaem herezje ze nie dziala.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: jaaano » pn maja 06, 2013 21:34

Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: vagpumpe » pn maja 06, 2013 23:40

Czyli na tym bloku ASZ sa wszystkie uchwyty,miejsca na sruby itd na graty od VP? Bo nie wiem jak ASZ ale np.taki AFN w bloku ma dziure na pompe vacu itd.Pytam bo nie wiem czy góra AFNa nada sie na taką składanke jakby co ?
AFN,1Z i inne stare się nie nadają...Nowe VP wszystkie pasują...



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

Post autor: eden1992 » wt maja 07, 2013 16:54

Czyli z afn-a podejdzie tylko pompa wtryskowa i wtryski tak?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości