Strona 2 z 9

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: ndz sty 01, 2012 11:35
autor: Fucker
No ja też chętnie zobaczę...

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: ndz sty 01, 2012 18:59
autor: evolution
Ja osobiscie zamiast dwusprezynowych twardych dociskow poszedlbym w dwutarczowke, na jedomasie :bajer: a co do sprzegiel, okolice 15 stycznia bedzie test jednotarczowego sprzegla 240 mm na jednomasie przy uzyciu fabrycznego docisku VAG w serii niosacego na plecach blisko 500 niuta a po wirusie ponad 600. Bedzie jakas koncepcja na wieksze obciazenia:) :satan:

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: ndz sty 01, 2012 20:17
autor: wrcklaki
krzys-jeruzal pisze:wrcklaki, ja ze swoich doświadczeń powiem tak seryjne arl-asz max 400 i tez nieraz przy tym klękną z BTB zestaw sie mi też ślizgał przy momencie 400nm przy obrotach 2600 , sachs racing według mnie to 450 dal tego w sam raz (jeszcze 30nm zapasu według producenta ) będę ja miał taki zestaw do sprzedania znaczy tarcza i docisk bo wkładam do siebie sprzęgło z podwójna sprężyną centralną i chce w granicach 500nm
sachs race jest super sprawą jeżeli chodzi o działanie pedału sprzęgła delikatnie ciężej niz seria , z podwójna sprężyną jest ciężko … meczące szczególnie w korkach albo dla kobiet …
jaka cana za ten zestaw tarczki i docisku u ciebie mam rozumiec sachs performance to jest i 480 niuta przenosi

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: pn sty 02, 2012 00:05
autor: arwam
narazie drugie auto trzeba ożywić żeby można było przy golfie kombinować a jak to juzsięzrobi to trzeba sprzęgło ogarnąć bomoment w tym momencie jest niemierzalny. jakbym założył nowe sprzęgło od VR'a to przy ciśnieniu zaledwie 1.4-1.5bara i dawce z z lekkim dymkiem sprzęgło się niemal odrazu poddaje.
takze liczę na moment około 400Nm z racji lekkiego koła zamachowego

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: pn sty 02, 2012 08:52
autor: krzys-jeruzal
arwam pisze:narazie drugie auto trzeba ożywić żeby można było przy golfie kombinować a jak to juzsięzrobi to trzeba sprzęgło ogarnąć bomoment w tym momencie jest niemierzalny. jakbym założył nowe sprzęgło od VR'a to przy ciśnieniu zaledwie 1.4-1.5bara i dawce z z lekkim dymkiem sprzęgło się niemal odrazu poddaje.
takze liczę na moment około 400Nm z racji lekkiego koła zamachowego
od ponad 2 lat czytam forum i nie pokazałes jeszcze zadnego pamierka z kreskami . fim y filmami ale wykres by pokazał czy nie jestes gołosłowny...

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: pn sty 02, 2012 17:10
autor: zgredd
Cyfry po drodze nie jeżdżą zamiast tracić kasę na hamownie jakaś rolkę nagrać kamerą z autem o podobnych osiągach.

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: pn sty 02, 2012 18:35
autor: evolution
zgredd pisze:Cyfry po drodze nie jeżdżą zamiast tracić kasę na hamownie jakaś rolkę nagrać kamerą z autem o podobnych osiągach.
no ty to wiesz doskonale.. z tego co wiem to pewne 185 ps w lzejszej budzie jezdzi gorzej niz 175 w ciezszej :bajer:

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: pn sty 02, 2012 23:50
autor: arwam
krzys-jeruzal pisze:od ponad 2 lat czytam forum i nie pokazałes jeszcze zadnego pamierka z kreskami . fim y filmami ale wykres by pokazał czy nie jestes gołosłowny...

jak zrobisz wykres kiedy zanim ustawisz wszystko to na dzień dobry się sprzęgło zrąbie. a z tego co wiem bo raczej na ślizgających sprzęgłach na hamownię się nie jedzie bo możesz jiż z niej o własnych siłach nie wrócić.
po drugie w kontekście momentu i lekkiego koła pisałem że dlateog spodziewam się 400Nm bo lekkie koło ma mniejszą bezwładność a więc sprzęgło i cały napęd dostaje bardziej po dupie, a dwa że rzekomo sprżęgła od VR-a wytrzymują 450-500Nm nie sądzię żeby korby z AFN'a wytrzymały taki moment w obrotach 1800-3000rpm bo w takim przedziale się sprzęgło ślizga


evolution pisze:no ty to wiesz doskonale.. z tego co wiem to pewne 185 ps w lzejszej budzie jezdzi gorzej niz 175 w ciezszej

:rotfl: :rotfl: :rotfl: dobre ubawiłem się przy tym nie żle :kac:

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 00:48
autor: przemeku1
arwam pisze: po drugie w kontekście momentu i lekkiego koła pisałem że dlateog spodziewam się 400Nm bo lekkie koło ma mniejszą bezwładność a więc sprzęgło i cały napęd dostaje bardziej po dupie, a dwa że rzekomo sprżęgła od VR-a wytrzymują 450-500Nm nie sądzię żeby korby z AFN'a wytrzymały taki moment w obrotach 1800-3000rpm bo w takim przedziale się sprzęgło ślizga
to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?
(chodzi mi tylko o wagę koła, a nie o mocniejsze sprzęgło)

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 01:23
autor: arwam
przemeku1 pisze:to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?

poprawi się reakcja na gaz tam gdzie niema doładowania ale i postawi znacznie większe wymagania przed sprzęgłem.

napewno będzie lepsze przyspieszenie na pierwszych dwóch biegach zwłaszcza z wielkimi turbinami.na wysokich biegach przy niskich obrotach nieznacznie mniejszy moment obrotowy. przy obrotach ca 1800-2000rpm na wysokich biegach nie jesteś już w stanie wskazać czy auto mas lekki czy ciężki zamach.
napewno też będzie chętniej zrywać przyczepność na piewszych dwóch biegach

Re: jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 21:49
autor: evolution
arwam pisze:
przemeku1 pisze:to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?

poprawi się reakcja na gaz tam gdzie niema doładowania ale i postawi znacznie większe wymagania przed sprzęgłem.

napewno będzie lepsze przyspieszenie na pierwszych dwóch biegach zwłaszcza z wielkimi turbinami.na wysokich biegach przy niskich obrotach nieznacznie mniejszy moment obrotowy. przy obrotach ca 1800-2000rpm na wysokich biegach nie jesteś już w stanie wskazać czy auto mas lekki czy ciężki zamach.
napewno też będzie chętniej zrywać przyczepność na piewszych dwóch biegach
tutaj akurat prawie sie z Toba zgodze, z tym ze moment obrotowy, ani moc na wykresie na hamowni obciazeniowej nie beda sie roznic wiecej niz 1 promil, wieksze roznice wyjda na inercji tylko dlatego ze pomiar trwa krotko i krocej. a podczas takiego pomiaru wplyw na wynik ma rozpedzana masa wirujaca, ktora podczas wybiegu na hamowni jest odlaczona, z tym ze nie mozna powiedziec ze bedzie nizszy w dolnych partiach, bo moment bedzie tendencyjnie wiekszy w calym zakresie. efekt jazdy na jednomasie jest wrecz identyczny jak na lekkiej feldze. auto mimo nie zmienienia mocy latwiej paliw kapcia, ale to wywolane jest mniejszymi stratami energi na mase wirujaca.
arwam pisze: dobre ubawiłem się przy tym nie żle
Tu nie ma co sie smiac, zgredzik ma fabie arl zrobiona 185 ps i odjechac nie moze a3 asz 175 ps
uprzedze auta robione gdzie indziej

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 22:18
autor: arwam
evolution pisze:arwam napisał(a):
dobre ubawiłem się przy tym nie żle

Tu nie ma co sie smiac, zgredzik ma fabie arl zrobiona 185 ps i odjechac nie moze a3 asz 175 ps
uprzedze auta robione gdzie indziej

czyżby winny był kierowca ? :shock:


evolution, spoko nie zamierzałem nic zarzucić. a nawet jeśli to nie jest wina kierowcy to nie zawsze osiągi idąw parze z cyferkami z hamowni.

czasem to że parametry są osiągane przy innych obrotach decyduje o wyniku pojedynku, o czym obydwaj dobrze wiemy

szkoda że nie mam tylko pożądnego aparatu w tel bo bym nagrał jak pracuje moje sterowanie podicśnieniowe bez udziału elektroniki w które tak kiedyś wątpiłeś


evolution pisze:z tym ze nie mozna powiedziec ze bedzie nizszy w dolnych partiach, bo moment bedzie tendencyjnie wiekszy w calym zakresie.
jeśli tak to jeszcze musze pogrzebać przy aucie bo poniżej 1600rpm nie jedzie wogóle a przy 1800-1900rpm jest taki strzał momentu że na trójce nie ma trakcji.

a jakie jest twoje zdanie odnośnie wytrzymałości sprzęgła w Dieslu przy odelżonym kole zamachowym?
mi wydaje się że na skutek mniejszej bezwładności zamachu są większe wibracje co u mnie na małych obrotach przy wciśniętym gazie jest mocno odczuwalne ale na skutek tego sprzęgło bardziej dostaje po dupie i muśle że przy mniejszym momencie się pośliźnie niż przy ori zamachu.

co o tym sądzisz?

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 22:27
autor: evolution
arwam pisze:jeśli tak to jeszcze musze pogrzebać przy aucie bo poniżej 1600rpm nie jedzie wogóle a przy 1800-1900rpm jest taki strzał momentu że na trójce nie ma trakcji.
moze to wlasnie w tym magicznym sterowaniu tkwi problem:) - niedosterowanie turbo...
a co do ustawek fabii z innymi wozkami to nie w tym tkwi problem :bajer: ale to juz inna bajka w sensie dobre obrrobienie a wgranie gotowego softwaru do ecu, bo fabia zdrowo ozywa nawet po zapieciu innego ecu z innego auta z lajtowym na 190 ps programem pod gt22 nazwijmy to tak z tej samej stajni co audi :satan:

jakie sprzeglo pod gtb 2260vk

: wt sty 03, 2012 22:44
autor: arwam
evolution pisze:moze to wlasnie w tym magicznym sterowaniu tkwi problem:) - niedosterowanie turbo...
to nie to bo jest na ograniczniku nieco otworzone żeby za wcześnie nie wstało ale mam wrażenie że powinno być nieco lepiej. może to być wina odprężenia. bo przy takich temp mimo że silnik jest świeżo w tym roku złożony to teraz przy lekkich mrozkach mocno przebiera przy odpalaniu. ale jeździ przyjemnie się nim. choć nadal nie ma tego czegoć co miał poprzedni TD