jakie sprzeglo pod gtb 2260vk
: ndz sty 01, 2012 11:35
No ja też chętnie zobaczę...
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jaka cana za ten zestaw tarczki i docisku u ciebie mam rozumiec sachs performance to jest i 480 niuta przenosikrzys-jeruzal pisze:wrcklaki, ja ze swoich doświadczeń powiem tak seryjne arl-asz max 400 i tez nieraz przy tym klękną z BTB zestaw sie mi też ślizgał przy momencie 400nm przy obrotach 2600 , sachs racing według mnie to 450 dal tego w sam raz (jeszcze 30nm zapasu według producenta ) będę ja miał taki zestaw do sprzedania znaczy tarcza i docisk bo wkładam do siebie sprzęgło z podwójna sprężyną centralną i chce w granicach 500nm
sachs race jest super sprawą jeżeli chodzi o działanie pedału sprzęgła delikatnie ciężej niz seria , z podwójna sprężyną jest ciężko … meczące szczególnie w korkach albo dla kobiet …
od ponad 2 lat czytam forum i nie pokazałes jeszcze zadnego pamierka z kreskami . fim y filmami ale wykres by pokazał czy nie jestes gołosłowny...arwam pisze:narazie drugie auto trzeba ożywić żeby można było przy golfie kombinować a jak to juzsięzrobi to trzeba sprzęgło ogarnąć bomoment w tym momencie jest niemierzalny. jakbym założył nowe sprzęgło od VR'a to przy ciśnieniu zaledwie 1.4-1.5bara i dawce z z lekkim dymkiem sprzęgło się niemal odrazu poddaje.
takze liczę na moment około 400Nm z racji lekkiego koła zamachowego
no ty to wiesz doskonale.. z tego co wiem to pewne 185 ps w lzejszej budzie jezdzi gorzej niz 175 w ciezszejzgredd pisze:Cyfry po drodze nie jeżdżą zamiast tracić kasę na hamownie jakaś rolkę nagrać kamerą z autem o podobnych osiągach.
krzys-jeruzal pisze:od ponad 2 lat czytam forum i nie pokazałes jeszcze zadnego pamierka z kreskami . fim y filmami ale wykres by pokazał czy nie jestes gołosłowny...
evolution pisze:no ty to wiesz doskonale.. z tego co wiem to pewne 185 ps w lzejszej budzie jezdzi gorzej niz 175 w ciezszej
to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?arwam pisze: po drugie w kontekście momentu i lekkiego koła pisałem że dlateog spodziewam się 400Nm bo lekkie koło ma mniejszą bezwładność a więc sprzęgło i cały napęd dostaje bardziej po dupie, a dwa że rzekomo sprżęgła od VR-a wytrzymują 450-500Nm nie sądzię żeby korby z AFN'a wytrzymały taki moment w obrotach 1800-3000rpm bo w takim przedziale się sprzęgło ślizga
przemeku1 pisze:to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?
tutaj akurat prawie sie z Toba zgodze, z tym ze moment obrotowy, ani moc na wykresie na hamowni obciazeniowej nie beda sie roznic wiecej niz 1 promil, wieksze roznice wyjda na inercji tylko dlatego ze pomiar trwa krotko i krocej. a podczas takiego pomiaru wplyw na wynik ma rozpedzana masa wirujaca, ktora podczas wybiegu na hamowni jest odlaczona, z tym ze nie mozna powiedziec ze bedzie nizszy w dolnych partiach, bo moment bedzie tendencyjnie wiekszy w calym zakresie. efekt jazdy na jednomasie jest wrecz identyczny jak na lekkiej feldze. auto mimo nie zmienienia mocy latwiej paliw kapcia, ale to wywolane jest mniejszymi stratami energi na mase wirujaca.arwam pisze:przemeku1 pisze:to jak zachowa się auto- jak się zmieni przebieg i wartości momentu i mocy jesli nie ruszając softa założy się lekki jednomas zamiast dwumasu? czego można spodziewać się po korekcie programu?
poprawi się reakcja na gaz tam gdzie niema doładowania ale i postawi znacznie większe wymagania przed sprzęgłem.
napewno będzie lepsze przyspieszenie na pierwszych dwóch biegach zwłaszcza z wielkimi turbinami.na wysokich biegach przy niskich obrotach nieznacznie mniejszy moment obrotowy. przy obrotach ca 1800-2000rpm na wysokich biegach nie jesteś już w stanie wskazać czy auto mas lekki czy ciężki zamach.
napewno też będzie chętniej zrywać przyczepność na piewszych dwóch biegach
Tu nie ma co sie smiac, zgredzik ma fabie arl zrobiona 185 ps i odjechac nie moze a3 asz 175 psarwam pisze: dobre ubawiłem się przy tym nie żle
evolution pisze:arwam napisał(a):
dobre ubawiłem się przy tym nie żle
Tu nie ma co sie smiac, zgredzik ma fabie arl zrobiona 185 ps i odjechac nie moze a3 asz 175 ps
uprzedze auta robione gdzie indziej
jeśli tak to jeszcze musze pogrzebać przy aucie bo poniżej 1600rpm nie jedzie wogóle a przy 1800-1900rpm jest taki strzał momentu że na trójce nie ma trakcji.evolution pisze:z tym ze nie mozna powiedziec ze bedzie nizszy w dolnych partiach, bo moment bedzie tendencyjnie wiekszy w calym zakresie.
moze to wlasnie w tym magicznym sterowaniu tkwi problem:) - niedosterowanie turbo...arwam pisze:jeśli tak to jeszcze musze pogrzebać przy aucie bo poniżej 1600rpm nie jedzie wogóle a przy 1800-1900rpm jest taki strzał momentu że na trójce nie ma trakcji.
to nie to bo jest na ograniczniku nieco otworzone żeby za wcześnie nie wstało ale mam wrażenie że powinno być nieco lepiej. może to być wina odprężenia. bo przy takich temp mimo że silnik jest świeżo w tym roku złożony to teraz przy lekkich mrozkach mocno przebiera przy odpalaniu. ale jeździ przyjemnie się nim. choć nadal nie ma tego czegoć co miał poprzedni TDevolution pisze:moze to wlasnie w tym magicznym sterowaniu tkwi problem:) - niedosterowanie turbo...