Strona 2 z 4

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 19:29
autor: tulipan_sjz
Mowa tylko o wszystkich bo robie czasem 1000km i mam zamiar jeszcze pojeździć autkiem. Czekam na odp z maila. Jak za dużo powie to dalej będę myśleć.

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 19:41
autor: wesol
Moj golfik ma 199 tys km i pompki,. turbo i dwumas chodza jak nowe. Wydaje mi sie ze te auta co ludzie maja to tak naprawde maja przebiegi kilkukrotnie wieksze jak na liczniku.

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 19:53
autor: KRISMIKOLOW
Nie wydaje Ci się niestety.. Ja swój słupek arl musiałem wymienić razem z pompkami.. Totalny kibel. Chciałem wymienić pompki na nowe tylko, i okazało się że gniazda w glowicy już wytyrane. No to nowa glowica. Ale że wychodzilo dość drogo, wjechal slupek blt z 2006 r i przebiegiem ok 100tyś. Poźniej jak się okazało po rozebraniu arl-a, Już ktoś przy nim majstrowal. Wał wyważany, pompki zardzewiałe-nie wiadomo co tak naprawde kiedyś tam z nim było.. Tak że na licznik ni ma co patrzeć :jezor:

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 21:17
autor: tulipan_sjz
Mój ma 247tyś przejechane więc trochę ci brakuje do mnie. Turbo dobrze ciągnie, sprzęgło też dobre, zależy jak poprzedni właściciel dbał o autko? Pamiętajmy,że nic nie jest wieczne . . . Prędzej czy później cza coś wymienić. Ja wole wcześniej a nie na trasie gdzieś daleko.

Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 21:19
autor: tulipan_sjz
wesol pisze:Moj golfik ma 199 tys km i pompki,. turbo i dwumas chodza jak nowe. Wydaje mi sie ze te auta co ludzie maja to tak naprawde maja przebiegi kilkukrotnie wieksze jak na liczniku.
A może ty masz ze 100tyś cofnięte a w międzyczasie większość rzeczy miałeś już wymienione :chytry:

Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 21:34
autor: KRISMIKOLOW
djlipa88 pisze:Mój ma 247tyś przejechane więc trochę ci brakuje do mnie. Turbo dobrze ciągnie, sprzęgło też dobre, zależy jak poprzedni właściciel dbał o autko? Pamiętajmy,że nic nie jest wieczne . . . Prędzej czy później cza coś wymienić. Ja wole wcześniej a nie na trasie gdzieś daleko.
No to u mnie bylo właśnie tak samo :jezor: Nie żebym Cie straszył, ale ja mialem "niby" 225tys... I jak już zacząłem przy nim grzebać, to do dziś dnia się bawię:-) heheheh

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: pn gru 19, 2011 21:47
autor: tulipan_sjz
Mam nadzieje że nie będzie się sypał ;) Ostatnio wymieniłem koło od alternatora ale to normalne ;d

Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ

: wt gru 20, 2011 08:18
autor: wesol
djlipa88 pisze:
wesol pisze:Moj golfik ma 199 tys km i pompki,. turbo i dwumas chodza jak nowe. Wydaje mi sie ze te auta co ludzie maja to tak naprawde maja przebiegi kilkukrotnie wieksze jak na liczniku.
A może ty masz ze 100tyś cofnięte a w międzyczasie większość rzeczy miałeś już wymienione :chytry:
200-300 tys km dla tdi nie jest straszne i nie robi roznicy na nim. Widzialem/ jezdzilem tdi PD co mialy pod miliona i jeszcze chodzily znosnie. Pompki jeszcze nie do wymiany ale juz nieco bylo je slychac ze trzeba bedzie sie szykować.
Swojego zakupilem od kolesia co byl po auto w niemcowni zakupic od rodziny tak wiec mam papiery co bylo robione tam i tu także. Jedyne problemy jakie mam z nim to zamki w drzwiach ale juz je robilem i teraz powrocil problem z drzwiami pasazera. Nie mam czasu sie tym zająć. Jeszcze głupi uaktywnilem w komforcie alarm i czasami sam sie załącza i trąbi sygnalem przerywanym. Umnie suszatreczka łądnie wyglada nawet zewnetrznie, pompki chodza ładnie a sam silnik to powiem szczerze to chodzi duzo ciszej jak w sharanie. DO sharana mam jakies papiery ale widac ze raczje cos musialobyc przekrecone bo mieszek sponiewierany a nawet gałka ( kóla) też, wlacznik swiateł wytarty itp.

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: wt gru 20, 2011 17:18
autor: tulipan_sjz
Ja jak narazie nie narzekam(wypluć :)) Ja kupiłem mojego od handlarza ale: stał na warsztacie do malowania przerysowany bok trochę brzydki przebieg 195tyś. A że brat lakiernik no to biorę :) koleś sam mówił że bardzo fajny, jak wsiadłem pierwszy raz do niego to już się zakochałem. Miałem teraz kupić jakąś nowszą a3, golfa 5 albo passat b6 ale te silniki to katastrofa więc powiedziałem wolę dołorzyć 4tyś i zrobić porządnie golfa bo wiem co mam. A co do tych mieszków to strasznie szybko się wycierają i to każdy powie.

Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ

: śr gru 21, 2011 13:11
autor: JacekTDI
djlipa88 pisze:1 pompka przerywa(pokazało na vagu) 2 razy zdarzyło się mi gdy jechałem to zaczęło całym autem trzęś i zaświeciła sie kontrolka ESP na zegarach.
tu masz kolego temat odnośnie przerywającej pompki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=364471" onclick="window.open(this.href);return false;

mechanior mi gadał, ze wtrysk padł i trzeba zamienic meijscami zeby zdiagnozowac dokladnie, ale ze generalnie to szykuje się regeneracja, a okazało sie, że była wtyczka poluzowana nawtryskiwaczu ;)

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: śr gru 21, 2011 17:27
autor: tulipan_sjz
no to dzięki za podpowiedź sprawdzę to w piątek i powiem co u mnie pokaże:) Tak jak napisałeś o błędach mam takie same ;) wtryskiwacz przerywa i zapłon :)

Re: Pomoc w tuningu silnika ASZ

: śr gru 21, 2011 20:21
autor: spawacz
TAk naprade Pd to bardzo dobra konstrukcja, tylko trzeba dbac, a to co psuje sie najgorzej to glowica a konkretnie to ze pompki "podskakuja" - wiadomo ocb + nieszczelnosci zaworowe (luz na prowadnicach i zawory )

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: śr gru 21, 2011 20:24
autor: tomek08
Witam, znajomy w fabi kilka lat temu oddalamochód do fachwca, ten zdiagnozował, że pompki do wymiany, więc zapodali po regeneracji i tak pare lat jeździł, ale cały czas mu na jeden cylider kulał. Ze dwa miechy temu oddał samochód gdzie indziej i tam stwierdzili, że te pomki nie sa z tego samochody. Pytają ma pan może te ori pompki? Znajomy je zabrał wtedy i odpowiada mam, to niech je pan przywiezie.
Pompki wrzucili do myjki ultra dźwiękowej, wymyli i zamontowali. Co się okazało, że silnik chodzi na nich lepiej i ciszej i nie ma żadnych dolegliwości.
Także, fachowcy lubią często naciągnąć człowieka, nie będącego w temacie.
Pozdrawiam.

Pomoc w tuningu silnika ASZ

: śr gru 21, 2011 21:09
autor: tulipan_sjz
Chyba raczej wtryski bo "zakopci" jak kręcę do 3tyś obrotów i to nie tylko przypuśćmy na dwójce czy trójce to na każdym biegu prawie. Na autostradzie np 140km/h jadę i przyśpieszę do też trochę zakopci :( Chyba szary dym to jest. Najlepiej to widać wieczorem jak ktoś jedzie za mną i widać ten dym;/