Rdzeń z ARL w GT15
: czw lis 10, 2011 23:25
Przy jakich obr osiągają wasze hybrydy powiedzmy 1.5bara ? Przyjmijmy obciążenie 5ty bieg, równa droga.
Jak widać,dla każdego ma inne ceny .spawacz pisze:500 to juz wolne zarty, nie wiem kiedy to bylo ale napewno nie w tych czasach,
Może mówimy o dwóch różnych osobach,gość u którego się zaopatrujemy ma siedzibę firmy w Mielcu.spawacz pisze:z tego co rozmawialem z nim
My też bierzemy składane na ori częściach.spawacz pisze: No i moja jest na Garrecie zlozona , a nie na Mellecie czy innym badziewiu.
GarRetta,kolego,znawco.TuneFORCE pisze:Pija vódke z prezesem Garetta
TuneFORCE pisze:Skoro Garett nie dystrybuuje części zamiennych to jak ktokolwiek może mieć do nich dojście?
Być może Twoje.TuneFORCE pisze:Ważne że turbina dobrze zrobiona a wiedza o tym jakie tam części są wsadzone to chyba tylko na samopoczucie wpływa
wesol, to ile Ty zamierzasz zrobić kilometrów taką grzebaną,200-300kkm?wesol pisze:Jesli nie bedzie wtopy w postaci oszustwa czy tez poprostu pecha to wydaje mi sie ze tak asuszareczka dluzej posmiga niż taka "grzebana". J
Jeszcze mu się nie zdarzyło.spawacz pisze:Ja myle ze bogdan by zlomu nie zrobil
Zgadza się,tylko co innego smigać turbiną na seryjnym doładowaniu,co innego na zwiększonym.wesol pisze: Turbo nie musi sie wysypac po 300 czy 400 tys.