Strona 2 z 9

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr wrz 28, 2011 21:03
autor: spawacz
Zalozylem ten kpl. i powiem ci jestem milo zaskoczony, nie bije tak jak ori od dolu i pozniej traci, lecz w calym zakresie jest rowno , mnie sie to podoba, dawka na 6.4mg zdlawiona kat nieco powyzej niebieskiej lini, co ok 56, jezdzi to fajnie, nie chcialem takch mieszanek robic i calosc przelozylem, a ryski niewyczuwalne pod igla .Szkoda ze NM na dole troszke spadlo, ale moze to i dobrze sprzeglo nie skapie tak szybko. Moze sie uda z BRD zrobic ze 190 ale jak bedzie 180 t tez nie umre 7.4s do 100 teraz robi. Na kiepskiej turbinie GT17 i 1.35bar over bost na 1.55 chwilowe.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 02, 2011 10:39
autor: RSRoss
montował ktoś głowice 11mm do 1Z ?
W AFN gdzie jest lepsza pompa przy wtryskach 216 wyciągają po ok 160koni a w 1Z jaki wynik powinien być zadowalający ?

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 02, 2011 10:55
autor: Fucker
RSRoss pisze:montował ktoś głowice 11mm do 1Z ?
W AFN gdzie jest lepsza pompa przy wtryskach 216 wyciągają po ok 160koni a w 1Z jaki wynik powinien być zadowalający ?
Do 1Z bym nie zakładał. Jest to najsłabsza pompa w TDI.

1Z ma najmniejszą falę.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 02, 2011 13:14
autor: Daron7
yyy przecież 1Z to to samo co AHU :helm:
co za problem włozyć tam 11mm :food:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 02, 2011 15:29
autor: Fucker
Daron7 pisze:yyy przecież 1Z to to samo co AHU :helm:

No i co ? To chyba każdy wie. Przecież nie będę wymieniać silniki bliźniacze. Skoro RSRoss, pyta o 1Z.

Więc co chcesz powiedzieć ?
Daron7 pisze:co za problem włozyć tam 11mm :food:
Żaden problem. Ale nie będzie tak wydajna jak na pompie AFN, która niby jest taka sama, a jednak inna.

Więc nie wiem, po co takie bezsensowne posty.

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: pt lis 04, 2011 02:08
autor: Daron7
To po kiego piszesz
Fucker pisze:Do 1Z bym nie zakładał. Jest to najsłabsza pompa w TDI.

1Z ma najmniejszą falę.
Moj post miał na celu retoryczną odpowiedź, bo skoro ładuje się 11mm do pompy z AHU to dlaczego nie polecasz 11mm do pompy z 1Z skoro to te same pompy ? :shock: :rotfl:

Bezsensowne to masz kojarzenie faktów niestety i robisz zamęt, bo nie wiadomo skąd przytaczasz przykład, że najlepiej to tylko do pompy z AFN-a wrzucać bo jest super. Pytanie RSRoss-a było o pompe 1Z to odpowiedź była do 1Z/AHU (jak napisaleś, bliźniacze silniki - te same pompy).

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: pt lis 04, 2011 10:10
autor: Fucker
Daron7 pisze:Bezsensowne to masz kojarzenie faktów
I tu znowu zaczynasz mieszać.
Daron7 pisze: bo skoro ładuje się 11mm do pompy z AHU to dlaczego nie polecasz 11mm do pompy z 1Z

A kolega RSRoss, pytał konkretnie o pompę z 1Z. I taka ma pewnie na stanie, więc odpowiadam mu konkretnie.
Chociaż AHU to pompy trochę świeższe.

Daron7 pisze:Bezsensowne to masz kojarzenie faktów niestety i robisz zamęt
Daron7 pisze:nie wiadomo skąd przytaczasz przykład, że najlepiej to tylko do pompy z AFN-a wrzucać.
No i tu na tym poziomie się twoja wiedza kończy. Jak byś wiedział, dlaczego tak napisałem, to byś nie napisał w ogóle tego posta.

Ale skoro nie wiesz to ci napiszę.

W jego przypadku najlepiej pakować 11 do pompy AFN, bo wtedy nie będzie musiał roztaczać łapy, zmieniać koła na fasolki, nie będzie musiał ściągać blachy ochronnej i powiększać dziurę (chyba, że zrobi to na aucie) i nie będzie musiał przerabiać wtyczki.

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: pt lis 04, 2011 10:48
autor: Daron7
Fucker pisze:No i tu na tym poziomie się twoja wiedza kończy. Jak byś wiedział, dlaczego tak napisałem, to byś nie napisał w ogóle tego posta.

Ale skoro nie wiesz to ci napiszę.

W jego przypadku najlepiej pakować 11 do pompy AFN, bo wtedy nie będzie musiał roztaczać łapy, zmieniać koła na fasolki, nie będzie musiał ściągać blachy ochronnej i powiększać dziurę (chyba, że zrobi to na aucie) i nie będzie musiał przerabiać wtyczki.
Kolego nie zapędzasz się zbytnio osądzając poziom mojej wiedzy ? Bo z tego co widzę zaczynasz ze mnie publicznie szydzić, a to mi się nie podoba. Z podpisu widzę, ze masz 107J więc nie przekładałeś sekcji, stąd dziwi mnie że tak podchodzisz do sprawy, tłumacząc mi coś co jest dla mnie oczywiste.

Tak się składa że u mnie siedzi właśnie tłoczek z reni i zdziwił mnie fakt, że nie polecasz tej sekcji do 1Z, bo u mnie jak i u wielu znajomych na tych pompach nie ma kompletnie żadnych problemów, okey są trochę słabsze niż AFN - inne krzywe fali, pomimo tej samej wysokości a co się z tym wiąże - inny zakres regulacji dyn. kąta wtrysku. Inny zakres pracy nastawnika czy choćby to że AFN ma o 2bary wyższe ciśnienie przy 4tyś obr. i ma wydajniejsza pompę wstępną, ale mniejsza o to.

Kończę już OT.

Pozdr :pub:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: sob lis 05, 2011 16:49
autor: ksenon
Fucker pisze:Chociaż AHU to pompy trochę świeższe.
Fizycznie identyczne,jak te z 1Z.
Daron7 pisze: inne krzywe fali, pomimo tej samej wysokości
Afn ma wyższą falę,zmierz dokładnie,tylko dokładnie.
Daron7 pisze: inny zakres regulacji dyn. kąta wtrysku.
Fizycznie jest on taki sam,tzn. taki sam wynikający z budowy pompy.
Obydwie pompy mają identyczne timingi,różnica tkwi w budowie dekielka,sprężyny i podkładek.
Ograniczeniem zakresu regulacji kąta jest tylko wartość ciśnienia.
Ale nie ma najmniejszego problemu z poszerzeniem zakresu regulacji dynamika w pompie z 1Z,czy AHU.
Daron7 pisze:i ma wydajniejsza pompę wstępną,
Wszystkie 1.9 tdi mają identyczne pompy podawcze,dla przykładu pompa podawcza z najwydajniejszej 11'tki 0 460 414 987
ma numer 1 467 030 308.
Taki sam numer ma montowana w pompach 0 460 404 985/986/968/969/971 itd,czyli wszystkich 10'tkach.

Ale już 1.9 d/td ma zupełnie inne pompy podawcze.
Dla przykładu taki 1.9 td AAZ z pompą wtryskową o numerze 0 460 494 347 ma podawczą o numerze 1 467 030 309 :-) .

Fucker, sprzęgło z t4 to to samo sprzęgło,które montowano w agr,1z,ahu,g 60 ... :grin: .

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: sob lis 05, 2011 18:09
autor: Daron7
ksenon pisze:Afn ma wyższą falę,zmierz dokładnie,tylko dokładnie.
DE015 i DE110 nie mają 7.75mm ? Kilka razy mierzyłem i wychodzi to samo. Jak możesz daj info o ile AFN jest wyższa :)

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: sob lis 05, 2011 20:05
autor: tomek08
Witam, nie wiem czy mam racje, ale AFN prawdopodobnie również ma fale DE110.
Pozdrawiam.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: sob lis 05, 2011 23:16
autor: ksenon
Daron7, jest niższa o 0.05mm,ale o wiele krótsza niż ta z afn'a.
Mierzenie wysokości fali suwmiarką zawsze niesie za sobą ryzyko pomyłki,wszystko zależy od jej dokładności i stanu.
Mierzona dwoma różnymi da dwa różne wyniki.
Wartość 0.05mm to praktycznie błąd pomiarowy,więc łatwo się pomylić.
Najlepiej wysokość fali mierzy się w pompie czujnikiem zegarowym.
Do skoku dodaje się pewną stałą dla każdej fali wartość i znasz jej wysokość.

tomek08, nie tylko afn,ale także agr,alh,ahf,asv(pompy 0 460 404 977),ponadto sdi 0 460 404 972/964 mają falę de 110.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: ndz lis 06, 2011 00:41
autor: Fucker
ksenon pisze: sprzęgło z t4 to to samo sprzęgło,które montowano w agr,1z,ahu,g 60 ... :grin: .

No i musiałeś wszystko popsuć. :pub:

Ale tak na poważnie...

Podałem konkretne nr. sprzęgła u mojego kolegi w sklepie i powiedział, że pod tym numerem wyskakuje mu sprzęgło pod T4.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno mają troszeczkę mocniejsze dociski. I nie mogli tego sprzęgła ładować do 1Z, AHU, g60, bo po założeniu tego kompletu, objawy były takie, jak by sprzęgło było uszkodzone. Czyli to sprzęgło musi być troszeczkę inne. Musiał bym numery poszukać pod jakimi kupowałem.

Dziwie się, że na razie wytrzymuje mój setup.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: ndz lis 06, 2011 12:18
autor: ksenon
Sprzęgło od t4 2.4d ma numer 3000 332 001,czyli taki sam,jak sprzęgło od g60,czy 1z'ta.
Wszystko zależy od tego,jakim katalogiem dany sklep dysponuje.
A czy w t4 docisk jest mocniejszy,nie wiem,ale skoro ma taki sam numer,jak w pozostałych zestawach,to raczej wątpię.
Nawet docisk z vr6 dysponuje tym samym numerem 3082 231 031.
Jedynie różnić mogą się tarczami,a konkretnie sprężynami tłumika drgań skrętnych i samym tłumikiem,chociaż po numerze tarcze są takie same.
W dużej mierze zależy to od tego,co producent wsadza do pudełka.
Nie wiem,czy wiecie,ale wszystkie tarcze które obecnie kupuje się w takich zestawach są tarczami regenerowanymi,nie nowymi.
Mają hologramy sachs'a,czy luk'a,są ładnie pomalowane,bo były wcześniej piaskowane(ori na 1'wszy montaż nie są malowane :grin: ),i do złudzenie sprawiają wrażenie nowych.
Nie zmienia to faktu,że są regenerowane,fakt,że przez tych producentów pod ich ścisłym nadzorem,ale regenerowane.