Strona 2 z 3

Re: TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: wt lip 19, 2011 00:09
autor: TrueMan
bongo pisze:O boxach wszystko już zostało napisane na tym forum :bajer:
Próbowałem przez szukajkę coś znaleźć ale wyskoczyy mi tylko jakieś szczątkowe informacje :(

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: wt lip 19, 2011 08:20
autor: manior15
Jedź do http://www.mrmotors.pl" onclick="window.open(this.href);return false; zostanie podniesiona moc, oraz moment, Krzywe wykresu wyrównane, auto będzie żwawe i zrywne, a co do daty wgrania softu to niech się ktoś inny wypowie bo nie wiem..

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: wt lip 19, 2011 08:23
autor: manior15
a tu poglądowy wykres A6 TDI 2.0 seria 140KM i po modyfikacji Obrazek

Re: TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: wt lip 19, 2011 10:42
autor: TrueMan
manior15 pisze:a tu poglądowy wykres A6 TDI 2.0 seria 140KM i po modyfikacji Obrazek
Dziękuję za wykresik. Faktycznie wygląda to przyjemnie.

Czy po wgraniu softu odczułeś jakieś inne zmiany w sposobie pracy silnika (poza osiągami) ? Nie wiem... jakiś większy klekot... bicie na pedał sprzęgła... ?
Może naiwnie żyję w przekonaniu, że sposób pracy silnika się nie zmieni - a zmienić się chyba musi. Poprostu nikt mnie nie uprzedził o takich zmianach.

Co do softu... znajomy w VW podpowiedział że o ile wersja softu może się zgadzać - o tyle wyczają datę zapisu... a wtedy lipa. VW ma tylko 2 latka gwarancji...

Jeszcze raz dzięki za konkretne info. Myślę że mój mógłby osiągnąć podobne rezultaty - mimo że to CR.

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: wt lip 19, 2011 21:27
autor: manior15
Wykres tylko poglądowy, po modyfikacji nic nie powinno stukać, pukać itp. a już szczególnie u ciebie jak jeszcze auto na gwarancji wiec wszystkie graty powinny być w jak najlepszym porządku. może przez tego boxa wysiadło sprzęgło i go trzęsie? Jak masz na gwarancji to wywal tego boxa i jedź do serwisu, powiedz co się dzieje [tylko nie mów o tej magi co była pod maka] ciekawe co ci powiedzą..

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: śr lip 20, 2011 13:16
autor: TrueMan
Dziś doszedł nowy efekt - samochód na niskich obrotach zaczął rozpędzać się jak żaba... skokowo... jak się zagrzał to już nie... zobaczę czy efekt się powtórzy... ale chyba przyjdzie mi się pożegnać z boxem zaraz... samochód ma niemierzalne efekty - ale ilość efektów ubocznych mnie martwi jeśli mam być szczery.

Rozumiem, że u Ciebie samochód jeździ tak samo jak przed modyfikacją - tyle że "bardziej" dzięki lepszym parametrom.

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: śr lip 20, 2011 20:00
autor: manior15
tak samo pracuje silnik i osprzęt, natomiast auto jeździ o niebo lepiej:)

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: czw lip 21, 2011 16:21
autor: TrueMan
Byłem dziś wyhamować autko "z boxem".

MOC: 140KM -> 161KM@4145
Nm: 320 -> 378Nm@2313

to stąd się bierze frajda z jazdy po modingu.

Pan powiedział że przesiadka na chip da poprawienie wszystkich objawów które zgłosiłem jako że podobno mapy pracują lepiej (przyrost jest proporcjonalny - a nie jak z boxem "na już").

Biję się z myślami... :banghead:

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: czw lip 21, 2011 21:04
autor: manior15
masz wykres z tej hamowni?378Nm przy 2312rpm może zabić sprzęgło

Re: TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: pt lip 22, 2011 12:40
autor: TrueMan
manior15 pisze:masz wykres z tej hamowni?378Nm przy 2312rpm może zabić sprzęgło
...myślisz że tak jest? Seryjnie golf ma maksymalny moment 320Nm@1750-2500 - a więc przy niższych obrotach. Myślisz, że wartość u mnie przy @2313 jest "przegięciem" ?

W innej firmie tunerskiej tutaj http://www.44tuning.pl/chip-tuning-volk ... -cr-140-km wykres dla 385Nm@2329obrt. To chyba normalne jeśli spojrzeć na inne wykresy.

Tu jest mój aktualny wykres
Obrazek

Sprzęgło może być powodem moich problemów (ustępują z czasem - nie ma już skoków - pedał działa jak wcześniej). Może to efekt jakiegoś dotarcia?

Jestem ciekaw opinii na temat mojego obrazka.
Czy Nm nie spada za szybko (nie powinien być bardziej płaski) ?

Z góry dzięki za pomoc koledzy :pub:

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: pt lip 22, 2011 13:41
autor: Cinek
cofnąłem -na prośbe autora- do dyskusji, na max 2 tygodnie

Re: TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: pt lip 22, 2011 13:45
autor: TrueMan
Cinek pisze:cofnąłem na prośbe właściciela do dyskusji, na max 2 tygodnie
Dzięki :pub:

Koledzy pomóżcie rozwiązać problem i przesiadam się na CHIPa. Potem tylko turbinka + intercooler.... i początek przygody :)

Re: TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: pt lip 22, 2011 16:10
autor: rob555
Ale jaki problem masz????
Auto szarpie skacze przerywa...nowka z salonu a Ty nadal boxa trzymasz i jeszcze jedziesz na pomiar??
A jak Ci np wypali dziure w tloku to co...gwarancja obejmie?

Krzywe Ci sie nie zgadzaja...wiesz co... te krzywe to nawet jak na BOXa niezle. Tylko te dodatkowe objawy powinny juz dawno
dac Ci do myslenia...

TDI 2.0 140KM CR 6 DSG i POWER BOX... prośba o pomoc

: pt lip 22, 2011 16:16
autor: TrueMan
Problemy mam takie jak opisałem na początku wątku - i nie wiem czy to prawidłowa reakcja. Może tak samochód reaguje na podkręcenie - nie wiem - dlatego pytam tych co wiedzą.

Nie szarpie - choć mam wrażenie ze przed boxem jeździło "łagodniej".
Nie przerywa. Nie ma stuków.

Co znaczy "krzywe się nie zgadzają" ?

Rozumiem, że po wyjęciu boxa i wgraniu programu sytuacja się zmieni.... ale jak tak naprawdę?

Co zrobić z tym fantem i jaka będzie różnica po programie?