Strona 2 z 2
1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?
: śr cze 15, 2011 21:51
autor: Krzylu
... wiec?
więc się nie czaj tylko działaj,jak ją wykręcisz to weź sobie ja na porównanie i kup nową.
tego chce uniknąć, nie chce mi sie ściągać kolektora więc kombinuje
trafiłbyś dobrego spawaczyne to ci pospawa na aucie tylko zdemontować trochę węży trzeba żeby nie pojarało dziur.
1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?
: śr cze 15, 2011 21:57
autor: BENITO
U mnie było to samo, śruba była zapieczona i nijak nie dało się jej wykręcić wiec jest na to rada:
Wyciągasz cały plastikowy zawór, szukasz części wylotowej (to ta gdzie zawór upuszcza ciśnienie w kolektor przed turbiną) - jest to rurka odchodząca z boku od zaworu o długości może 3-4cm i średnicy z 20mm. Kupujesz 2-składnikowy klej epoksydowy, bierzesz kawałek szmatki i dokładnie moczysz w rozrobionym kleju, następnie wpychasz w wylot zaworu tworząc korek. Czekasz aż klej wyschnie (najlepiej przez noc) i montujesz wszystko z powrotem na miejsce.
Korek nie wyleci na pewno, ponieważ zaraz za wylotem rurki gumowy wężyk łączący zawór z dolotem zagina się więcej niż 90 stopni co uniemożliwia wyplucie tego wynalazku w dolot.
U mnie działało nawet przy 1,5 bara więc raczej nie ma prawa puścić.
1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?
: pt cze 17, 2011 16:13
autor: axel1983
to mój patent
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dzięki BENITO za pomysł.
![Obrazek](http://img232.imageshack.us/img232/1930/59201192.jpg)