Strona 2 z 2

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 21:51
autor: Krzylu
... wiec?
więc się nie czaj tylko działaj,jak ją wykręcisz to weź sobie ja na porównanie i kup nową.
tego chce uniknąć, nie chce mi sie ściągać kolektora więc kombinuje
:panna:
trafiłbyś dobrego spawaczyne to ci pospawa na aucie tylko zdemontować trochę węży trzeba żeby nie pojarało dziur.

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: śr cze 15, 2011 21:57
autor: BENITO
U mnie było to samo, śruba była zapieczona i nijak nie dało się jej wykręcić wiec jest na to rada:

Wyciągasz cały plastikowy zawór, szukasz części wylotowej (to ta gdzie zawór upuszcza ciśnienie w kolektor przed turbiną) - jest to rurka odchodząca z boku od zaworu o długości może 3-4cm i średnicy z 20mm. Kupujesz 2-składnikowy klej epoksydowy, bierzesz kawałek szmatki i dokładnie moczysz w rozrobionym kleju, następnie wpychasz w wylot zaworu tworząc korek. Czekasz aż klej wyschnie (najlepiej przez noc) i montujesz wszystko z powrotem na miejsce.

Korek nie wyleci na pewno, ponieważ zaraz za wylotem rurki gumowy wężyk łączący zawór z dolotem zagina się więcej niż 90 stopni co uniemożliwia wyplucie tego wynalazku w dolot.

U mnie działało nawet przy 1,5 bara więc raczej nie ma prawa puścić.

1.6 tdic Sb Garrett T2 zaślepienie zaworu bezpieczeństwa?

: pt cze 17, 2011 16:13
autor: axel1983
to mój patent :) dzięki BENITO za pomysł.

Obrazek