Strona 2 z 4

ARL

: czw mar 24, 2011 22:00
autor: monopolowy
Taniej wyjdzie Sharan BTB. Sam to przerabiałem jakiś czas temu. Jedynie mała (ważna) uwaga z mojej strony - przy montażu w warsztacie bierzcie wszystkie rachunki! LUK w tej chwili to śmietnik (tak mówią mechanicy), ja się naciąłem na uszkodzony dwumas LUKa a tylko paragon/faktura za pierwszy montaż daje możliwość zwrotu kosztów przy reklamacji sprzęgła. Samo sprzęgło od Sharana pracuje dobrze, dość miękko (ciężko to opisać, ale tak sprężyście bierze), tylko jak pisałem wcześniej - dwumas :/ Na Radzikowskiego jednak się nie zdecydowałem z uwagi na to że potem dość ciężko chodzi pedał sprzęgła. Jak zacznie mi się od Sharana ślizgać to będę myślał nad wzmocnionym

ARL

: pt mar 25, 2011 17:19
autor: albercik
monopolowy, pamietam Twój temat czy seryjne sprzęgło czy Sharan BTB. Temat odnośnie sprzęgła do ARL jest poruszany jak katastrofa smoleńska;P Powiem tak zrobię tak samo i myślę tak samo jak Ty zestaw sprzęgła Sharan BTB, a jak zacznie się ślizgać to wtedy będę myślał o wzmocnieniu u Radzikowskiego. PozdraVWiam

ARL

: pt mar 25, 2011 17:31
autor: Yaro1981
albercik, też myśle o sprzęgle i od razu robie sztywne koło + sprzegło ARL + Radzikowski po co kombinować dwa razy jak można mieć raz i profi

ARL

: pt mar 25, 2011 18:17
autor: albercik
Powiedz mi kolego ile Cie to wyniesie? Skad masz sztywne kolo do sprzegła ARL?

ARL

: pt mar 25, 2011 20:16
autor: krzys-jeruzal
wzmocniony docisk sachsa kosztuje ok 1100 -1200zł kwestia poszukania tarcze Radzikowski wzmocni za 80zł dwumas zostaje oryginalny arl wiec koszt to 1300zł + wyjąc skrzynie i włożyć ,co ja sobie sam zrobiłem za czełęm o 10 na 19 było po robocie i miąłem 4 motion co troszkę utrudnia robotę... sprzęgło daje rade do 480nm jak będzie ja będę miał ok 450 coby był zapas...
Radzikowski zrobi za 1000zł = drugi docisk na czesci daje nam to 1200zł tyle ze pancerne sprzęgło mamy ....
a scharan jak dla mnie żadna rewelka mojemu bratu uslizgiwał sie przy 400nm a słyszałem od paru znajomych co powykładali po 2200 na kompletne sprzęgła i wraz przy 420-430nm potrafiło sie usliznąc... a jednemu przy 450nm nic sie nie dziej.... tu jest plus nowego koła dwumasoweg....
musisz sam wybrać co najbardziej ci odpowiada...

ARL

: pt mar 25, 2011 20:33
autor: jaaano
Krzyś miałeś coś dać na temat map-sensora

ARL

: pt mar 25, 2011 21:02
autor: albercik
no powiem Ci kolego, że dałeś mi do myślenia. Jeśli chodzi o sharana to podejrzewam, że ślizgać się będzie w zależności od jakości sprzęgła jakie kupimy, a ponoć LUK z tego co czytam robi straszny syf, a po drugie zależy od tunera.

ARL

: ndz kwie 03, 2011 13:06
autor: Detektor
Bosssik pisze:kolego zakladasz dwumas od sharana? nie wiesz czasem czy da sie dobrac jednomas do ARL ?
od jakiegoś czasu jest dostępny jednomas do ASZ więc do twojego będzie pasował bo to jeden wuj, kolega evolution
w razie może potwierdzić bo coś tam wie o ASZ jeżdzących na jednomasach, jeżeli nadal jesteście zainteresowani
tą jednomasą to w wolnej chwili mogę poszukać tej oferty

ARL

: ndz kwie 03, 2011 15:05
autor: monopolowy
Uwaga na koła zamachowe LUK! Nadal mam problem ze swoim dwumasem. Jak pisałem wcześniej - hałasował (na starym Sachsie było cicho), po zdjęciu okazało się że ma luzy praktycznie w każdej płaszczyźnie. Odesłane na reklamację, importer (niestety - Inter Cars) po 2 tygodniach odpisał że wszystkie luzy mieszczą się w normach i reklamacja nie zostaje uznana. Po prostu jestem w szoku, stary dwumas Sachsa po 150 tys km wyglądał i zachowywał się lepiej niż ten LUK po 3 tys km, a oni wypisują takie bzdury. Dalej będę walczył z tymi palantami, ale ogólnie ostrzegam - jak ktoś ma zamiar zamontować zestaw z Sharana BTB niech lepiej uważa. Po tym wszystkim stwierdzam że lepiej było brać zestaw od Radzikowskiego

ARL

: ndz kwie 03, 2011 15:20
autor: Detektor
monopolowy pisze:Po tym wszystkim stwierdzam że lepiej było brać zestaw od Radzikowskiego
to jest chyba najlepsza opcja dla kolegów z okolicy ale weż pod uwagę, że jest cała masa osób które mają
kawał drogi do Radzikowskiego dlatego odrazu proponuję dwumase Sachsa lub jeżeli komuś na niej nie zależy
to jednomase Valeo o której wcześniej pisałem

ARL

: ndz kwie 03, 2011 15:38
autor: monopolowy
Niestety, LUK to obecnie śmietnik
" onclick="window.open(this.href);return false;
moje koło zachowuje się identycznie, ja z mechanikiem uznaliśmy to za usterkę, a praktycznie każde nowe koło tak ma :/ Stanowczo odradzam innym, ja swoje dorżnę do końca, trudno :/

ARL

: ndz kwie 03, 2011 15:50
autor: Detektor
monopolowy pisze:moje koło zachowuje się identycznie
coś takiego jest wogóle nie do przyjęcia, nie rozumiem braku reklamacji ze strony firmy Inter Cars
jeżeli masz jeszcze starego dwumasa Sachsa to z tego co pamiętam Radzikowski zajmuje się również
regeneracją dwumasy

ARL

: ndz kwie 03, 2011 15:59
autor: monopolowy
Mam, no ale co z tego. Mam nowy, sprawny (wg producenta i dystrybutora) zestaw sprzęgła, będę na tym jeździł. Nie mam już kasy i czasu na walkę, tym bardziej że dwumas mieści się w normach przyjętych przez producenta, więc nic nie wskóram. Na razie zamontuję to co mam i będę jeździł, auto od miesiąca stało z uwagi na reklamację. Jak padnie ten zestaw to wzmocnię stary u Radzika i założę

ARL

: ndz kwie 03, 2011 21:23
autor: kalapita
Jakbyś potrzebował to mam kompletny dwumas sprzęgło + tarcza + docisk cały komplecik do ARL pisz na priv jezeli Cie interesuję