zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: glus » wt lut 15, 2011 18:24

Dobrze powiedziane.Chyba nie szkoda kilku zlociszy ,a pewnosc bedziesz mial!A jak sam wyjmiesz to bedzie szybciej.
Moja duda tez polila od strzala , nie wazne czy lato ,czy zima; j jak wyjolem wtryski i dalem do sprawdzenia to do razu szukalam innych ,cisnienia rozjechane ,a pan VAG mowil ze jeszcze dobre.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: punxbrygade » sob kwie 16, 2011 21:05

Wracając do chłodnic oleju , czy posiada ktoś chłodniczkę z ASV ma większy radiator od asz/arl , powinna lepiej schładzać olej .
silnik AGR,ALH : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ARL,ASZ : Wymiary radiatora 118x96x40
silnik ATD,AXR : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ASV,AHF : Wymiary radiatora 98x95x72

Zamierzam kupić sobie nową chłodniczke do mojego ahu, problem bedzie jeszcze ze śrubą.... potrzebna jest dłuższa..... skąd takową wyrwać czy muszę dorobić


T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: glus » ndz kwie 17, 2011 08:35

Moja byla z alegro z podstawa ,wiec mialem komplet.
Ostatnio zmieniony pn kwie 18, 2011 20:22 przez glus, łącznie zmieniany 1 raz.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

arwam

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: arwam » ndz kwie 17, 2011 23:35

glus pisze: mialam

zmieniłeś płeć ?? :los2: :los2:



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: glus » pn kwie 18, 2011 20:21

Nie tylko troche zmeczony bylem i do tego sie spieszylem!
Juz poprawione.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Re: zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: fusse » śr wrz 28, 2011 21:33

Stavros pisze: Zalewajac olej z pusta chlodniczka i gotujac go zeby zalac chlodniczke zrobi sie ''bak'' powietrza ktory walnie w uklad na czas pompowania chlodniczki czyli te 3 sekundy co skutecznie moze przytrzec turbo.
wystarczy przytrzymac wirnik palcem i poczekac, i problem znika.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: tomek08 » czw wrz 29, 2011 22:10

Witam, Stavros, jaki zastosowałeś termostat i jak go zabudowałeś? Czy dałeś podstawkę z termostatem?
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: TuneFORCE » sob paź 01, 2011 20:58

Pompa oleju w TDI na pewno wydoli przy 16rzędowym mocalu, więc montowanie czujnika jest dla mnie bez sensu...to nie ciśnienie oleju może być powodem awarii ale brak wydajności pompy która musi przepompować ileś tam oleju więcej w zależności od długości węży i pojemności chodniczki.

Ja mocala nie polecam, jest to przereklamowany badziew, w moim aucie chłodnica pękła dwa razy zupełnie sama z siebie, bez ingerencji kamienia...nawet na allegro można znaleźć takie chłodnice po10zł...z podobnymi awariami jak moja.

Oczywiście zapomnijcie tez o tym że adapter mocalowski podejdzie P&P...to tez dla mnie lekka wiocha ze producent tego jeszcze nie ogarnął...
Ostatnio zmieniony sob paź 01, 2011 21:57 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: Adamm » sob paź 01, 2011 21:27

Stavros pisze:Powinno byc 10bar/1000rpm
skad Ci sie takie dane wziely ?

producent podaje cisnienie 2 bary przy 2000 rpm :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: TuneFORCE » sob paź 01, 2011 21:41

Stavros to ja cie proszę,
- jak ostro pałujesz to nawet bez dodatkowej chłodnicy, węży itd ciśnienie oleju może spaść więc wiesz...
- nie porównuj diesla "na codzień" do benzyny na tor...dla mnie czujnik na wylocie z chłodnicy to przerost formy...no chyba że zamontujesz chłodnice 40rzedową :jezor:
Stavros pisze:Podstawki w większość pasują P&P nawet mocala, czyba ze kupiles jakis szajs z naklejka mocal. Podobmie jak oleje motula w polsce które nie sa od motula.
haha... człowieku czytać się naucz, pisałem o TDI, zakładałem podstawki pod wymienniki ciepła i jeszcze NIGDY nie trafiłem że podpasowała P&P zawsze trzeba dwa elementy w taki sam sposób przerobić...więc proszę cie pi.. bzdur...
Stavros pisze:Nie lubie hejterskich wypowiedzi bez wiarygodnych argumentow. :ass:
sam pe.. farmazony bez żadnych argumentów i będziesz minie pouczał?

Wg twoi debilnych torii to cały silnik należy obłożyć czujnikami ciśnienia oleju bo w jakimś miejscu może ciśnienie spaść za bardzo...to się nazywa PARANOJA :kac:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: TuneFORCE » sob paź 01, 2011 23:03

gościu weź sobie na wstrzymanie!

JAKI ARGUMENT PODAŁEŚ?
Napisałeś jakieś pierdy o 15% i tyle...ja robię przy dieslach i wiem jak to wygląda w praktyce - NIE MA PROBLEMU z ciśnieniem, jakie argumenty mam ci przedstawić? telefony do klientów?


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: Adamm » sob paź 01, 2011 23:10

Stavros pisze:To taki przyklad procentowego wzrostu ze ma rosna liniow. I wez pod uwage ze chlodnice zaklada sie do raczej 200 i wiecej koni a nie 150 czy 180.

jaki przyklad jak z czapki podajesz cisnienia oleju, co to ma wspolnego z rzeczywistocia...


i przestan sie pienic bo warna dostaniesz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: TuneFORCE » sob paź 01, 2011 23:34

Stavros można zamontować czujnik ciśnienia oleju ale w TDI służącym do codziennej jazdy moim zdaniem jest to nie potrzebne.
Mam kilka zmodyfikowanych aut(w tym moje) które maja nalatane dziesiątki tys km-ów p modyfikacji i nikt nie miał żadnych problemów czy to w aucie z przebiegiem 100tyś czy 300tys km-ów. Myślę że czujnik i wskaźnik temperatury oleju jest tutaj bardziej na miejscu.
Auto na tor to auto na tor...i tutaj się z tobą zgodzę że jest to konieczność.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zwiekszyc wydajnośc chłodnicy oleju TDI

Post autor: TuneFORCE » ndz paź 02, 2011 11:40

:pub:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości