Kolego
RUMBA odnośnie tego co napisałeś powiem tak:
RUMBA pisze:- mocowania silnika inne (zamontowane od martwego ASZ)
to powinno być jasne jak słońce, że łapy przerzucamy ze swojego starego silnika bo np.w Polo, Ibizie i Cordobie
w których to montowali BLT będą inne łapy
RUMBA pisze:- osłona i blacha rozrządu inna (zamontowane od starego ASZ)
w BLT którego kupiłem osłona rozrządu była połamana i musieli przerzucać z ASZ ale nawet jeżeli jest ona inna, tego
nie wiem to przy swapie napewno w niczym by to nie przeszkadzało, istotne są techniczne sprawy takie właśnie
jak podstawa filtra oleju która nie pasuje z ASZ do BLT
RUMBA pisze:- i coś jeszcze było korygowane bodajże w programie bo jak się okazało po odpaleniu silnik nie chodził tak równo jak powinien (o co chodziło nie wiem i nie będę strzelał, bo tego nikt nie wie poza warsztatem , który zajął się swapem)
a ja już Ci mówię o co chodziło, skoro kupił cały kompletny silnik to prawdopodobnie razem z pompkami które to w BLT
montowali typu BA a w ASZ jak wiadomo wsadzali AL-ki więc potrzebna była korekta programu bo zapewne komputer
pozostał stary a w nim fabryczny program napisany właśnie pod AL-ki.
W moim przypadku nie potrzebna była korekta programu bo odrazu powiedziałem w warsztacie że chce mieć w BLT
swoje stare AL-ki i odrazu po pierwszym odpaleniu silnik pracował jak powinien.