POMÓŻCIE W TUNINGU 1 Z-ta
: wt lut 08, 2011 23:12
berthold61, co Ty bredzisz ?
jak kolega chce miec 16 bitowca a tam nie ma epromow !!
jak kolega chce miec 16 bitowca a tam nie ma epromow !!
* Przyznaj pochwałęacid69 pisze:Witam wszystkich
Prośba do przerabiających swoje 1Z-ty , może ktoś ćwiczył taki temat. Do rzeczy : mam paska B4 z silnikiem 1Z z 96r , ale z komputerem na tzw. uv-kach ( cokolwiek to znaczy). Gość , który robił mi poprzedniego golfa 3 z 1Z-tem nie podejmuje się przeróbki mojego ECU z uwagi na spore trudności i ponoć mały przyrost mocy. Myślałem - sprawa prosta - kupię sterownik z AFN-na i będzie dobrze , ale wyszedł zgrzyt nie pasują wtyczki (stara wiązka) . No i teraz wyszło tak, że trzeba by wymienić
-wiązkę silnika ( z AFN-na)
-komputer ( z AFN-na)
-turbinę ( z AFN-na)
-kolektor, rurę intercoolera , rury do turba
-przeróbka wydechu ( przespawanie flanszy coby podeszło pod nowe turbo)
Pytania do znających się na rzeczy :
1. Czy dobrze myślę , czy to co napisałem to bzdury i dać sobie spokój
2. Może jest inny - tańszy i szybszy sposób przeróbki
3. Może macie inne sugestie - chętnie poznam wasze zdanie
Wiem ,że można sprzedać B4 nabyć B5 i mieć mniej problemów , ale moją B4 szukałem kilka miesięcy - znalazłem bezwypadek w idealnym stanie blacharskim , no ale silnik niestety 90KM. Czekam na Wasze rady i sugestie.
Pozdrawiam
dobrze mu radzisz ale jest mały problem a mianowicie immobilizer ktoś by musiał mu go wyłączyć a to mało kto umie
Nowe mapki +soft immo off i po problemieberthold61 pisze:dobrze mu radzisz ale jest mały problem a mianowicie immobilizer ktoś by musiał mu go wyłączyć a to mało kto umiemoże nie mało kto ale to jest dodatkowy koszt
Jest parę sposobów podniesienia mocy w twoim 1Z, które jako tako się jeszcze opłacają , bo nie wymagają większych przeróbek.acid69 pisze:3. Może macie inne sugestie - chętnie poznam wasze zdanie
berthold61 pisze:czytaj ze zrozumieniem ,gość mu głupot naopowiadał raczej z lenistwa nie braku wiedzy a koleś chciałby coś zrobić tańszym kosztem poczytaj punkt 3 moim zdaniem to jest najrozsądniejsze wyjście a nie pakowanie idiotycznej kasy w 15 letnie auto ,po kiego diabła wymieniać wiązki ecu inne duperele skoro tu miałby ok 25-30 kucy za parę groszy
chyba że ja bredzę to proszę bardzo wpakuj kolesia w długi niech się weżnie zapożyczy w banku na 8 patoli i bedzie miał dodatkowe parę kucyków co za chwilę
Tak Adamm, można czemu nie. Jest to możliwe, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz silnika wraz z osprzętem i zakupić dobre wtryski ASV.Adamm pisze: na wtryskach ASV i sofcie mozna z 1Z ponad 130 kucy wyrwacna seryjnej pompie i turbo
sam mialem 137 kucy i 296 Nm