Strona 2 z 17
Re: Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 19:14
autor: bradley
Rafał 21 pisze:zaropiałek ASV pisze:po załozeniu diody (BAV20 na 4->I-5 pin
bradley pisze:Jak masz przeplywke Pierburga to pin 1 i pin 6
bradley, uściślijmy te piny
zaropiałek ASV, pisze o
4-5 ty z kolei
1-6 pin Czy po prostu zależy to od producenta przepływki a zarazem wtyczki do niej ???
Pierburg 1>>6 (kostka taka kwadratowa z zaokragleniem)
Bosch 4>>5 (kostka prostokatna, podluzna)
I cala tajemnica rozwiana
Re: Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 19:31
autor: kozak
nissin pisze:Wlasnie wraz z fahoo przetestowalismy ten mod, auto na biegu jalowy przy przygazowaniu stawia zaslone dymna, poprawila sie dynamika na nizszych obrotach
a po za tym w aucie po lekkich modach w korkach jest mega zabawa
czyli co, mega koks z dolu sie leje
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 20:02
autor: nissin
leje na maxa
Teraz ibiza lubi białe płaszcze
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 20:19
autor: PawelM
Jak sprawdzalem czy mam uszkodzona przeplywke i wlozylem ta diode, to nie moglem nim ruszyc z niskich obrotow a jak ruszyl to taki batory szedl ze ho ho. Boost zamknal zegar (wyskalowany do 2 barow)
przekonujac sie ze to przeplywka, szybko to rozpialem bo nie jest to raczej zbyt zdrowe
Re: Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 20:41
autor: nissin
PawelM pisze:Jak sprawdzalem czy mam uszkodzona przeplywke i wlozylem ta diode, to nie moglem nim ruszyc z niskich obrotow a jak ruszyl to taki batory szedl ze ho ho. Boost zamknal zegar (wyskalowany do 2 barow)
przekonujac sie ze to przeplywka, szybko to rozpialem bo nie jest to raczej zbyt zdrowe
moze cos zle podłączyłes ?? u Ciebie powinien byc pin 4 i 5 paskiem w strone 5...
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 21:27
autor: Fahoo
bradley, zapiąłem diode
jest dyn z dołu turbo lepiej wstaje zadnych wiekszych zmian nie zauwazylem
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 21:28
autor: PawelM
nissin, dokladnie, wszytsko bylo podpiete jak trzeba, ale tak jak mowie, turbo ladowalo na maxa. Zastosowalem to tylko by sie upewnic ze padla przeplywka, zaraz po tym kupilem druga
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 21:32
autor: bradley
Jak masz AHU
Fahoo to mozesz zrobic logi grupy 3? Tak do ok 4,5 tys obr
Frapuje mnie jedno zagadnienie w moim samochodzie.
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 21:44
autor: Fahoo
bradley, w 3 geupie mam oczekiwane 840mg a mierzone non stop 849mg/r
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 21:52
autor: bradley
Ale chodzi mi o to co sie dzieje po przekroczeniu granicy ok 4tys w gore. Czy maleje czy jest dalej non stop 849
U mnie to tak wygladalo
12.45 3906 850.0 847.9
13.62 4158 850.0 827.9
14.80 4389 850.0 784.7
16.08 4536 850.0 758.1
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 22:05
autor: Fahoo
bradley, dobre pytanie jutro moze uda mi sie zalogowac przepływke
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 22:25
autor: ringel
bradley pisze:Ale chodzi mi o to co sie dzieje po przekroczeniu granicy ok 4tys w gore. Czy maleje czy jest dalej non stop 849
Ja mam 1z i taką samą sytuację, powyżej 4tys odczyt z przepływki jest taki sam jak u ciebie, także maleje, a przepływkę mam nową oryginał. Ale mapę ograniczenia dymienia mam tak ustawioną, że nawet jeżeli wartość mierzona by spadła do nawet 700mg to i tak jeszcze by mi nie ograniczało dawki paliwa, więc problem z przepływomierzem jest u mnie rozwiązany.
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 22:40
autor: bradley
Cos musialo sie pozmieniac w sterownikach bo w pozniejszych jak jest np overboost to przeplywka tez podaje wiekszy przeplyw w grupie 003 wyzszy od zadanych 850mg/suw. A w 1Z czy AHU moze ladowac solidnego overboosta nawet po 1,5bara a i tak bedzie 850 max.
Pozbycie się przepływki
: wt lis 09, 2010 23:03
autor: bucki
Mam pytanko a czy w benzyniaku tez mozna podłonczyc diodke zamiast przepływki??