Strona 2 z 2

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: sob paź 09, 2010 09:56
autor: Gacekk
Przez MBC chyba dokładniej wysteruje ciśnienie, no i jak jak zmieni za jakiś czas na np. T3 to nie będzie musiał kombinować. :jezor:

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: sob paź 09, 2010 10:58
autor: Krzylu
jeśli wiesz jak się zwiększa boost to fajnie tylko nie wiem co to za tajemnica , a jeśli nie wiesz to po ch.. się w temat wpierd.... .
heheheh dzieciaku przeczytaj sobie mój link pod spodem a się dowiesz że wiem więcej niż ci się wydaje a wQrwia mnie bezradność takiego matoła jak TY,który zakłada nowy temat żeby albo zwrócić na siebie uwagę albo jest tak nieporadny że wszystko trzeba podać na tacy a najlepiej pojechać i zrobić.

Kto szuka nie błądzi,te forum jest tak obszerne ,że uwierz mi na wszelkie nurtujące pytania związane z TD można tu znaleźć bez problemu.

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: sob paź 09, 2010 12:28
autor: BENITO
Krzylu, załamują mnie takie prostaki...

swoją drogą żeby dobrze wysterować T2 trzeba mieć albo małpie palce albo ściągnąć turbinę, więc lepiej od razu kupić sobie MBC za te 50 pln i sterować ciśnienie m przekręcając 1 pokrętło pod maską niż ciągle bawić się w korekty cięgna.

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: pn paź 11, 2010 09:27
autor: Ł-u-k-a-s-z
VwMnichu pisze:a po co do T2 MBC?
a po to ze łatwiej cisnienie zwiekszac lub zmiejszac,i koszt nie wysoki 70 zł i nie trzeba co chwile bawic sie prentem :jezor: druga sprawa to wy pitu pitu a kolega może miec k14 :grin:

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: pn paź 11, 2010 15:14
autor: BENITO
PROXII, Przecież pokazywał fotkę i widać wyraźnie że ma T2.

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: pn paź 11, 2010 16:30
autor: Gacekk
Czyli odrzałuj parę gorszy na MBC, a majątku nie kosztuje, i będziesz miał problem z głowy. WYsterujesz sobię turbo jak będziesz chciał. :chytry:

Ciśnienie doładownia mk2 sb

: śr paź 13, 2010 06:38
autor: Ł-u-k-a-s-z
BENITO, niedoczytałem :prayer: