Strona 2 z 5

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 10:36
autor: ozyrysh
wystarczy taki ic??
http://allegro.pl/intercooler-ford-focu ... 86947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo ten
http://allegro.pl/mercedes-sprinter-906 ... 79810.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ten?
http://allegro.pl/frontera-2-2-dtl-99r- ... 48772.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy ten??
http://allegro.pl/intercooler-iveco-2-8 ... 83505.html" onclick="window.open(this.href);return false;

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 13:02
autor: bongo
Ja mam dłubniętego AJM i bez żadnych modyfikacji auto zapitala że hej :bigok:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 17:20
autor: ozyrysh
no moze i masz ale ja czescto zapitalam autostrada a tam czesto na 180 km/h sie nie konczy i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 17:55
autor: bongo
ozyrysh pisze:i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu
Czego temperatura?Powietrza doładowanego?A masz w ogóle czujnik i wskaznik od tego?A jak temperatura silnika skacze za wysoko,to intercooler nie pomoże,raczej mechanik :bajer:
A z drugiej strony,jak na serii masz problemy z utrzymaniem prawidłowej temperatury,to najpierw trza to usunąć a potem zabierać sie za modyfikacje :bajer: Bo znów będą narzekania że po wirusie silnik powiedział pa,pa...

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 18:11
autor: ozyrysh
a mozesz mi powiedziec dlaczego jej nie trzyma??

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 20:16
autor: KonradWWY
Może i raczej termostat jest do :ass:

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 20:23
autor: ozyrysh
raczej?? jak to sprawdzic?

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 20:39
autor: fasd
WYCIagnac i sprawdzic czy chodzi :) zanurzyć do wody i gotować jak sie otworzy to znaczy ze dobry jak nie otworzy to na smietnik :), ja w ajmie mam icka z respectu czyt. chinola i jest ok. co do twojego zapitalania po autostradzie to lepiej zainwestuj we wskaźnik temp. oliwy zebys potem nie płakal ze silnik zrobił papa :) po takim butowaniu po drugie sprawdz poziom płynu chłodzącego pozdr.

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 20:47
autor: ozyrysh
poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam a jak to sie wyciaga?? jest na forum jakas fotoporada??


i czy np jak w zimie wnetrze auta dosc długo sie nagrzewało mimo iz na climatronicu dałem temp HI to jest wieksze prawdopodobienstwo ze to termostat nawala??

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 21:33
autor: Byku21
Najlepiej od megane założyć IC

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 21:42
autor: ozyrysh
a co z tym termostatem?? powie mi ktos??

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 22:14
autor: fasd
ozyrysh pisze:poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam a jak to sie wyciaga?? jest na forum jakas fotoporada??

jest w faq nawet mojego autorstwa :P troche to pojecie wzgledne bo raczej nie powinno udbywac :)

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 22:17
autor: fasd
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=293251" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S szukajka nie gryzie

AJM na ok 140-150 KM jaki IC najlepszy i od czego

: ndz sie 29, 2010 22:34
autor: PELE
ozyrysh pisze:na 180 km/h sie nie konczy i czasem zdarza sie ze temp podskakuje i musze sie zatrzymac a nie chce miec tego problemu
ozyrysh pisze:poziom plynu kontroluje na bierzaco troche ubywa i dolewam
nie chcę Cię martwić ale to nie wróży nic dobrego.... staraj sie go nie przegrzewać, TDI to bardzo nie lubi
sprawdź najpierw ten termostat...
jeśli się okaże, że jest ok to warto zainwestować w diagnostykę i obecność spalin w zbiorniczku wyrównawczym. jeśli przy nim jesteśmy to czy nie zrobił sie czarny lub nie zaszedł sadzą? jak się ma w ogóle klarowność cieczy w nim?
obawiam się, że czapka pod główką mówi baj baj, wiem z autopsji bo sam to przechodziłem, przy butowaniu temperaturka skakała i wywalało ciecz ze zbiorniczka wyrównawczego