Strona 2 z 4

: ndz lip 25, 2010 14:56
autor: Adamm
arwam, ale po co Ci zapas mocy jak w 1Z mija sie to z celem :P

co z tego ze bedziesz mial zapas na 230 - 240 kucy jak bedziesz po tym korby z ulicy zbieral

bezpieczny pulp dla 1Z to ok 200 koni

no chyba ze ktos lubi jeszdzic spokojnie chwalac sie wykresem z hamowni na 230 kucy

ja mam u siebie 230 , turbo BRD, 11stke, FMIC, jeden tlumik, kolektor AWX

mam na spokojnie 195 kuce i 412 Nm w rozsadnych pieniadzach :D


teraz mysle nad zmiana dolu silnika na PD (tzn dol juz mam) :P i sprzegla na mocniejsze :D

: ndz lip 25, 2010 18:51
autor: Byku21
to ile taki bezpieczny setup dla AFN bez ingerencji w dół silnika????

: ndz lip 25, 2010 19:29
autor: caro86wlkp
200km i niskie EGT

: ndz lip 25, 2010 23:11
autor: arwam
Adamm, chodzi mi o to że zakładam docelową moc załóżmy 220KM.
jeśli miało by to być dla mnie to nie chciałbym mieć gratów które trzeba wyciskać jak cytrynę na sok żeby użyskać tą moc tylko chodzi mi o to żeby osprzęt silnika pracował powiedzmy na 70-80% możliwości a nie na 95-100% swoich możliwośći i wytrzymałości.
a kolega modzi AFN'a a nie 1Z'a

: ndz lip 25, 2010 23:19
autor: Byku21
w sumie najważniejsze turbo i pompa,bo nie wiem jak z wtryskami w końcu...poza tym proszę o poradę także w sprawie hamulcy i tu jest temat założony osobny...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344707

: pn lip 26, 2010 08:44
autor: Adamm
arwam, AFN / `1Z jeden pies, roznica tkwi w osprzecie ;p a nie w slupku silnika

: pn lip 26, 2010 15:43
autor: caro86wlkp
ktoś kiedyś wspominał że słupek z afn-a ma jakieś dodatkowe ożebrowania w stosunku do 1Z, ale czy to prawda?

: pn lip 26, 2010 19:57
autor: arwam
caro86wlkp, z tego co wiem mają troszkę inne tłoki ale różnicy gołym okiem się nie zauważy.


Adamm, chodziło mi o to żeby nie wyciskać osprzetu jak cytryny żeby użyskać taką moc.
choć nie powiem że oparłbym się zrobieniu większej mocy jeśli by mi osprzęt na to pozwalał bo z pełnej mocy silnika korzystam bardzo żadko

dobry pomysł???GT20,230,11

: śr sie 04, 2010 09:54
autor: Rapix
Gt20 odpuść, jak już to kup gt2256
230 spokojnie wystarczą i będą miały zapas do powyżej 200KM ale tego silnik już nie zniesie...

dobry pomysł???GT20,230,11

: śr sie 04, 2010 09:55
autor: cowboy
caro86wlkp pisze:ktoś kiedyś wspominał że słupek z afn-a ma jakieś dodatkowe ożebrowania w stosunku do 1Z, ale czy to prawda?
ja wspominałem

AFN ma mocniej użebrowany blok

dobry pomysł???GT20,230,11

: śr sie 04, 2010 14:22
autor: caro86wlkp
masz jakieś foto porównawcze?

dobry pomysł???GT20,230,11

: śr sie 04, 2010 18:15
autor: arturkw
cowboy pisze: ja wspominałem

AFN ma mocniej użebrowany blok
cowboy mial afna i wsadzil blok z 1z to wie co mowi :)

dobry pomysł???GT20,230,11

: śr sie 18, 2010 17:06
autor: Gacekk
A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??

dobry pomysł???GT20,230,11

: czw sie 19, 2010 07:37
autor: arwam
Gacekk pisze:A sporo ludzi uważa, że AFN jest przykuty w stosunku do 1Z. Ploty czy fakt??

Gacekk, nie wiem ale w bezpośrednim porównaniu blok od AFN wygląda na znacznie mocniejszy