Strona 2 z 4

: wt lip 20, 2010 19:53
autor: monopolowy
caro86wlkp pisze:to tylko pozostaje zadzwonić do tunera i zapytać o turbinę. sam do ciebie nie zadzwoni
Na razie szukam konkretnego planu na co się nastawić, czy BRD czy GT22
caro86wlkp pisze:nikt ci nie odpowie bo wszystko zostało już napisane, podwieszony temat masz o tym
Chodzi mi o szybką odpowiedź, czytanie 72 stron wątku o fmic... Zaraz mi ktoś napisze że muszę się wysilić i poczytać, ale może ktoś mi po prostu odpowie co w MKIV montuje się wygodnie i wystarcza na 200KM

: wt lip 20, 2010 19:59
autor: caro86wlkp
gt22 :food:

[ Dodano: Wto 20 Lip, 2010 ]
monopolowy pisze:Chodzi mi o szybką odpowiedź
chyba nie idziesz zaraz na zakupy i nie będziesz dzisiaj tego montował a jutro rano strojenie na nowej turbinie. wysil sie trochę, nikt ci nie da gotowego przepisu

: wt lip 20, 2010 20:15
autor: monopolowy
No ok, co do montażu to mniej więcej wiem co i jak, pytanie tylko czy to
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
wystarczy na 200-220KM?

: śr lip 21, 2010 06:51
autor: caro86wlkp
prześledź ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

: sob lip 24, 2010 10:25
autor: tomasz25
starczy do 220 napewno(tez brałem u nich tylko ten wyższy),nie baw sie w brd ,za 800 zł kupisz GT22556np z Mietka 2,7 CDI a swoją w rozliczeniu zostawisz np tu http://www.turboreg.pl/ ,kolektor do GT22 kupisz z
Awx lub 1,6d z MK2 za 100 zł,dorobisz flansze ,downpipe .

: sob lip 24, 2010 17:43
autor: monopolowy
tomasz25, wielkie dzięki, czyli będzie ten FMIC + GT22

: sob lip 24, 2010 17:54
autor: caro86wlkp
tylko nie bierz przypadkiem z bmw, mają większego laga niż te z mietka

[ Dodano: Sob 24 Lip, 2010 ]
najlepsza będzie GT2256v o numerze A6120960599 z merca E/ML 2.7 CDi 168PS

: sob lip 24, 2010 19:36
autor: yanosho
caro86wlkp pisze:nie bierz przypadkiem z bmw, mają większego laga niż te z mietka
i do tego są mniej trwałe, również polecam GT22 z mietka

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: wt gru 21, 2010 20:42
autor: monopolowy
Odgrzewam swojego kotleta. Jak wygląda montaż turbo BRD w ASZ? Chodzi mi o konkrety, tzn co jest potrzebne żebym podjechał do typa z gratami i odebrał auto z założoną sprężarką.

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: wt gru 21, 2010 21:08
autor: caro86wlkp
wystarczyło spojrzeć pare tematów w dół. tylko nie pisz zaraz że afn i asz to różne silniki i montaż inaczej wygląda
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 79&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: wt gru 21, 2010 22:05
autor: monopolowy
Pytam się bo spec stwierdził że montaż turbiny BRD i CAHA wiąże się z taką samą (dużą) rzeźbą w ASZ, w zasadzie taką samą jak GT22. Dopiero zaczynam zabawę z ASZem a jak ktoś obeznany w temacie mówi mi że BRD to rzeźba to wolę się upewnić

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: wt gru 21, 2010 22:31
autor: caro86wlkp
o CAHA też masz temat w tym dziale

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: wt gru 21, 2010 23:37
autor: ZULUS 28
kolektor z afn dopiero montujemy

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

: czw gru 23, 2010 13:41
autor: Dario84
Panowie z BRD wcale nie jest tak PNP jak piszecie, po pierwsze potrzeba kolektor dzielony afn/awx/avf/ajm lub inne, drugie przerobienie DP, trzecia sprawa spust oleju ori afn lub podobne lub przerabianie ori asz, czwarta sprawa dolot powietrza do turbo, naciągnąć ori (wtedy nie pasują mocowania i odma jest krzywo), lub asv ori (ale nie wystarczy powyzej 180KM), trzeba jeszcze dogiąć zasilanie oleju i dorobić podporę turbo (ew. zamontować afn z małą przeróbką).

Oczywiście jeszcze trzeba dorobić do tego wszystkiego wyjście ciśnieniowe z turbiny.

Także wcale nie jest tak prosto zamontować turbo brd, ja uważam że najlepszy setup to turbo arl (ok 180-190KM), jeśli więcej mocy nas interesuje to tylko GT22.

Co innego silniki wzdłużne i poprzeczne z seryjnym kolektorem dzielonym, do których pasuje pnp turbo brd.