ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: monopolowy » wt lip 20, 2010 19:53

caro86wlkp pisze:to tylko pozostaje zadzwonić do tunera i zapytać o turbinę. sam do ciebie nie zadzwoni
Na razie szukam konkretnego planu na co się nastawić, czy BRD czy GT22
caro86wlkp pisze:nikt ci nie odpowie bo wszystko zostało już napisane, podwieszony temat masz o tym
Chodzi mi o szybką odpowiedź, czytanie 72 stron wątku o fmic... Zaraz mi ktoś napisze że muszę się wysilić i poczytać, ale może ktoś mi po prostu odpowie co w MKIV montuje się wygodnie i wystarcza na 200KM
Ostatnio zmieniony wt lip 20, 2010 19:55 przez monopolowy, łącznie zmieniany 1 raz.



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » wt lip 20, 2010 19:59

gt22 :food:

[ Dodano: Wto 20 Lip, 2010 ]
monopolowy pisze:Chodzi mi o szybką odpowiedź
chyba nie idziesz zaraz na zakupy i nie będziesz dzisiaj tego montował a jutro rano strojenie na nowej turbinie. wysil sie trochę, nikt ci nie da gotowego przepisu



monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: monopolowy » wt lip 20, 2010 20:15

No ok, co do montażu to mniej więcej wiem co i jak, pytanie tylko czy to
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
wystarczy na 200-220KM?


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » śr lip 21, 2010 06:51

prześledź ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » sob lip 24, 2010 10:25

starczy do 220 napewno(tez brałem u nich tylko ten wyższy),nie baw sie w brd ,za 800 zł kupisz GT22556np z Mietka 2,7 CDI a swoją w rozliczeniu zostawisz np tu http://www.turboreg.pl/ ,kolektor do GT22 kupisz z
Awx lub 1,6d z MK2 za 100 zł,dorobisz flansze ,downpipe .
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 10:27 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: monopolowy » sob lip 24, 2010 17:43

tomasz25, wielkie dzięki, czyli będzie ten FMIC + GT22


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » sob lip 24, 2010 17:54

tylko nie bierz przypadkiem z bmw, mają większego laga niż te z mietka

[ Dodano: Sob 24 Lip, 2010 ]
najlepsza będzie GT2256v o numerze A6120960599 z merca E/ML 2.7 CDi 168PS



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » sob lip 24, 2010 19:36

caro86wlkp pisze:nie bierz przypadkiem z bmw, mają większego laga niż te z mietka
i do tego są mniej trwałe, również polecam GT22 z mietka



monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: monopolowy » wt gru 21, 2010 20:42

Odgrzewam swojego kotleta. Jak wygląda montaż turbo BRD w ASZ? Chodzi mi o konkrety, tzn co jest potrzebne żebym podjechał do typa z gratami i odebrał auto z założoną sprężarką.


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: caro86wlkp » wt gru 21, 2010 21:08

wystarczyło spojrzeć pare tematów w dół. tylko nie pisz zaraz że afn i asz to różne silniki i montaż inaczej wygląda
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 79&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



monopolowy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
Lokalizacja: Warszawa

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: monopolowy » wt gru 21, 2010 22:05

Pytam się bo spec stwierdził że montaż turbiny BRD i CAHA wiąże się z taką samą (dużą) rzeźbą w ASZ, w zasadzie taką samą jak GT22. Dopiero zaczynam zabawę z ASZem a jak ktoś obeznany w temacie mówi mi że BRD to rzeźba to wolę się upewnić


Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: caro86wlkp » wt gru 21, 2010 22:31

o CAHA też masz temat w tym dziale



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: ZULUS 28 » wt gru 21, 2010 23:37

kolektor z afn dopiero montujemy


gti tdi 20jahre

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

Post autor: Dario84 » czw gru 23, 2010 13:41

Panowie z BRD wcale nie jest tak PNP jak piszecie, po pierwsze potrzeba kolektor dzielony afn/awx/avf/ajm lub inne, drugie przerobienie DP, trzecia sprawa spust oleju ori afn lub podobne lub przerabianie ori asz, czwarta sprawa dolot powietrza do turbo, naciągnąć ori (wtedy nie pasują mocowania i odma jest krzywo), lub asv ori (ale nie wystarczy powyzej 180KM), trzeba jeszcze dogiąć zasilanie oleju i dorobić podporę turbo (ew. zamontować afn z małą przeróbką).

Oczywiście jeszcze trzeba dorobić do tego wszystkiego wyjście ciśnieniowe z turbiny.

Także wcale nie jest tak prosto zamontować turbo brd, ja uważam że najlepszy setup to turbo arl (ok 180-190KM), jeśli więcej mocy nas interesuje to tylko GT22.

Co innego silniki wzdłużne i poprzeczne z seryjnym kolektorem dzielonym, do których pasuje pnp turbo brd.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości