Strona 2 z 4

: śr lip 14, 2010 18:26
autor: arturkw
yanosho pisze:wszystko jest 100% P&P a kąt wtrysku to już obowiązkowo
mhm ok a powiedzcie mi panowie ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?

: śr lip 14, 2010 23:01
autor: yanosho
arturkw pisze:ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?
zależy u kogo i gdzie?
wiąże się to z rozpięciem rozrządu i to nieco podbija cenę

: sob lip 17, 2010 20:05
autor: Fahoo
proponuje pompe z asv-bedzie nowsza

: sob lip 17, 2010 23:33
autor: yanosho
Tylko w 1Z łączy się to z roztoczeniem łapy i przeróbką elektryki

: ndz lip 18, 2010 03:13
autor: _Bolec_
Jak taki tuning ma się do spalania?

: ndz lip 18, 2010 12:19
autor: yanosho
nie ma dużej różnicy myślę, że takim średnim wynikiem w mieszanej jeździe będzie 6 do 7 litrów

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: śr sie 04, 2010 12:57
autor: _Bolec_
Słuchajcie czym tak na prawdę różnią sie silniki 1z od afn? pompą i wtryskami? skąd tam 20 Hp więcej? i czy oba silniki da radę tak samo wysoko podkręcać? :food: pozdrawiam;p

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: śr sie 04, 2010 12:59
autor: arturkw
ffsapher pisze:Słuchajcie czym tak na prawdę różnią sie silniki 1z od afn? pompą i wtryskami? skąd tam 20 Hp więcej? i czy oba silniki da radę tak samo wysoko podkręcać? :food: pozdrawiam;p
różnią sie tylko osprzetem. czyli wydajniejsze wtryski (0.205) wydajniejsza pompa, wydajniejsze turbo i w VNT. no i ma sprzeglo inne( 2 mas) ale to akurat nie wiem czy jest lepsze:)

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: śr sie 04, 2010 14:17
autor: Fahoo
tyle co zmiana rozrzadu +100zł

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: śr sie 04, 2010 17:01
autor: _Bolec_
hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania :bigok: a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: śr sie 04, 2010 18:13
autor: arturkw
ffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania :bigok: a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
ja u siebie w 1z po 216 nie odczulem zadnego wzrostu spalania . a nie mam lekkiej nogi :) wiekszy but spalanie w normie

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: czw sie 05, 2010 22:19
autor: _Bolec_
czyli mam rozumieć ze sprzęgło z 1 mas jest teoretycznie lepsze?

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: czw sie 05, 2010 22:35
autor: arturkw
ffsapher pisze:czyli mam rozumieć ze sprzęgło z 1 mas jest teoretycznie lepsze?
po 1 jest 1mas wiesz za wiele tez na swoich barkach nie udzwiga. ale w zetorkach sa pancerne sprzegła:)

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

: czw sie 05, 2010 22:49
autor: inhoss
ffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalania :bigok: a na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
ja po wtryskach też spalania nie zauważyłem większego, ostatnio byłem nad morzem i zrobiłem 700km i wyszło mi dokładnie 5.7L na 100km, jechałem w trzy osoby i pełen bagażnik bagażu, tankowałem przed wyjazdem i po przyjeździe do pełna, więc dokładnie policzyłem, po trasie jechałem cały czas około 130 km/h czasem kilka razy nawet 190 się złapało, silnik AHU+216= 120 koni i 273 nm