: śr lip 14, 2010 18:26
mhm ok a powiedzcie mi panowie ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?yanosho pisze:wszystko jest 100% P&P a kąt wtrysku to już obowiązkowo
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
mhm ok a powiedzcie mi panowie ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?yanosho pisze:wszystko jest 100% P&P a kąt wtrysku to już obowiązkowo
zależy u kogo i gdzie?arturkw pisze:ile kosztuje wymiana pompy z ustawieniem kąta wtrysku?
różnią sie tylko osprzetem. czyli wydajniejsze wtryski (0.205) wydajniejsza pompa, wydajniejsze turbo i w VNT. no i ma sprzeglo inne( 2 mas) ale to akurat nie wiem czy jest lepsze:)ffsapher pisze:Słuchajcie czym tak na prawdę różnią sie silniki 1z od afn? pompą i wtryskami? skąd tam 20 Hp więcej? i czy oba silniki da radę tak samo wysoko podkręcać?pozdrawiam;p
ja u siebie w 1z po 216 nie odczulem zadnego wzrostu spalania . a nie mam lekkiej nogiffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalaniaa na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?
po 1 jest 1mas wiesz za wiele tez na swoich barkach nie udzwiga. ale w zetorkach sa pancerne sprzegła:)ffsapher pisze:czyli mam rozumieć ze sprzęgło z 1 mas jest teoretycznie lepsze?
ja po wtryskach też spalania nie zauważyłem większego, ostatnio byłem nad morzem i zrobiłem 700km i wyszło mi dokładnie 5.7L na 100km, jechałem w trzy osoby i pełen bagażnik bagażu, tankowałem przed wyjazdem i po przyjeździe do pełna, więc dokładnie policzyłem, po trasie jechałem cały czas około 130 km/h czasem kilka razy nawet 190 się złapało, silnik AHU+216= 120 koni i 273 nmffsapher pisze:hehe dobre wszystko wydajniejsze i 20 kucy za free, znaczy nie ma większego spalaniaa na wtryska 216 zacznie więcej ropska pić?