Strona 2 z 2

: śr cze 09, 2010 00:18
autor: luki-TDI
Witam
Jakbyś był zainteresowany to właśnie mam prawie cały setup dla Ciebie. Dzisiaj ściągniete Turbo ARL z IC i org orurowaniem, musze jeszcze sprawdzić sprzegło bo mam od Sharana VR6 bo nie pamietam czy pasuje to miałbym też w dobrej cenie. Montaż tego wszystkiego to na spokojnie 3dni razem ze sprzęgłem.

Pozdrawiam
Łukasz

: śr cze 09, 2010 08:30
autor: pushpush
Sprzęgło jak się uda to dziś bede miał g60 także juz na nie za późno.

A ile by kosztowało turbo ARL i ic z rurkami? Czy mógłbym zostawić swoje turbo (do regeneracji przypominam) oraz ic? Jak by to wszystko wyglądało cenowo. Ile montaż? Zrobił byś to?

: śr cze 09, 2010 21:52
autor: tomasz25
polecam Kingsoft cenowo na pewno się dogadasz i wystrojone będziesz miał profi .

: pt cze 11, 2010 07:18
autor: luki-TDI
Będę wiedział w na początku następnego tygodnia jaka cena za ten zestaw, muszę z klientem to ustalić. Żadnych turbin do zwrotu nie potrzebujemy więc nie przyjmujemy. Nie ma problemu z wykonaniem tylko jedną rzecz sam musisz dokupić pas przedni z chłodnicą od ARL, choć możliwe że tutaj też będzie to dostępne.

: czw cze 17, 2010 18:48
autor: std1984
andy_czarny pisze:Panowie poszukajcie po necie jezdzi A# z atd na pokladzie i ma 220 HP wiec 160 KM to zadna rewelka :P
IC plus turbo arl plus pompowtryski al i do tego sprzeglo z VR i spokojnie mozecie 190KM atakowac , jak nie chcecie takiej kasy wydawac to zrobcie tylko IC wywalcie kata i zablokujcie egr/ program i spokojnie 150 taki atd powinien dzwignac(ja mam AXR blizniaczy silnik i mam 147 samym programem z tym ze u mnei sa lepsze popmpowtryski)
Aha jesli turbawka sie wysrala to jedz gdzies gdzie regeneruja turbinki wez taka z arl i daj swoja rozliczeniu napewno sie dogaasz pozdro
Ta A3 ma już 230 KM i 420 Nm ;) Jak by ktoś chciał to mam zestaw: docisk G60 z nową tarczą i jednomasem wyjęty wczoraj z tego właśnei mojego A3 przelot maks 10000 km :)

Mody tego silnika:
sam chip - 145 KM 296 Nm
Turbo ARL, FMIC, wydech 2.5, pompki AL - 180 KM 350 Nm
jw + GT22V, dolot do turbo z kwasa, DP 3 cale - 220 KM 400 Nm - pomiar przy niskiej temperaturze, przy wyzszej wyszło 214 KM i 393 Nm
jw + BMC OTA, wywalone wszystkie plastiki z dolotu, wtrysk metanolu Snow Performance stage 2 - 228 KM i 418 Nm

Różnica podczas użycia wtrysku metanolu/bez wtrysku:
Obrazek

: czw cze 24, 2010 20:26
autor: Enten
ponoc ta A3 to kazdy ja objezdza jak chce... Kierownik ponoc nieogarniety :bajer:


Co tam slychac std? Niedlugo zagladne na spota :)

: czw cze 24, 2010 23:32
autor: std1984
Enten pisze:ponoc ta A3 to kazdy ja objezdza jak chce... Kierownik ponoc nieogarniety :bajer:


Co tam slychac std? Niedlugo zagladne na spota :)
To, że kierownik nieogarniety to wiadomo nie od dziś :P

z tym, że każdy objeżdża sie nie zgadzam :P są na świecie jeżdżące fiaty 125p :)


Masz jeszcze te zaciski z S3? bo mi się kończy w zastraszającym tempie to co mam.

PS. do zobaczenia na C :P

: sob cze 26, 2010 10:24
autor: Enten
masz PW ;)

: pn cze 28, 2010 19:24
autor: pushpush
Ostatecznie skończyło się tak:

sprzęgło G60 + jednomas 1z
katalizator out
turbo zregenerowane

I tak zostaje.

Mam jeszcze pytanie jak obchodzić się z tym świeżo regenerowanym turbo? Tak samo jak ze zwykłym czy przez jakiś czas/dystans jeździć ultra delikatnie?