Strona 2 z 2

: pt maja 28, 2010 23:13
autor: daniel1d
Ja bym proponował zamiast w program do auta to zainwestować w program do poprawnego pisania.

: sob maja 29, 2010 08:42
autor: leszekrs6
A

: sob maja 29, 2010 22:36
autor: ewaldino
daniel1d pisze:Ja bym proponował zamiast w program do auta to zainwestować w program do poprawnego pisania.
Skończ się przypieprzać do kolegi który jak widać mieszka w innym kraju, także może mieć problemy z pisownią, tak czy siak jest do rozczytania o co mu chodzi, i jak dla mnie to brak powietrza jak u mnie zresztą, czyli albo dodoanie powietrza lub obcęcie paliwa i wtedy obserwacja jaka jest sytuacja.

: sob maja 29, 2010 23:22
autor: leszekrs6
Dzieki za podpowiedzi chlopakom co maja pojecie nie tylko o jezyku Polskim POZDRAWIAM

: ndz maja 30, 2010 00:04
autor: toffic
leszekrs6 pisze:Tdziwny dzwiek to pompa ? czy morze cos innego.
a nie przewalony początek wtrysku :chytry: za granicą tak lubią :helm:

: pt cze 04, 2010 19:58
autor: leszekrs6
Siema korekta zrobiona .Batory zlikwidowany a moc znacząco nie spadła .Facet zdejmował koksik trzy razy , nie wiem czy przy kacie wtrysku coś grzebał ale teraz wszystko wygląda dobrze. Niema dziwnych odgłosów ani tego uderzenia z niutonów a auto ciągnie prawie w całym zakresie obrotów chyba jest ok .POZDRAWIAM :pub: :pub: :pub:

: sob cze 05, 2010 20:10
autor: cowboy
leszekrs6 pisze:Niema dziwnych odgłosów ani tego uderzenia z niutonów a auto ciągnie prawie w całym zakresie obrotów chyba jest ok
:bigok:

no i o to chodzi, ze mozna na mniejszym paliwie miec to samo