Strona 2 z 2

: pn maja 24, 2010 15:41
autor: arwam
EnJoy pisze:Tu raczej nie ma czego porównywać.. ALH dostanie baty. Chyba żeby zamontować w nim jeszcze FMIC i turbo od ARL'a
nie koniecznie. PD kręci siędość nisko bo przeważnie w PD jest ciężko zrobić moc przy 5000rpm przeważnie kręcą się do około 3500-4000rom. z tego co wiem nie którym udało się zrobić moc przy TDI VP nawet powyżej 5000rpm.
mi krzesanie mocy na wysokich obrotach cienko idzie.
do 4000-4500rpm dość ładnie idzie ale nie ma wciąż polotu do mojego porzedniego motoru mimo że TDI ma znacznie większy moment obrotowy i na pół gazu pali sprzęgło o średnicy 228mm.
za to TD jechał równym tempem do 5500rpm.
i praktycznie jednym tempem szło od początku skali prędkościomierza do końca.
co niektórzy powiedzą że to są bujdy ale jakby się przejechali moim poprzednim silnikiem to by trochę zmienili zdanie o sterych silnikach TD.
choć nie powiem do jazdy codziennej w miescie ze względu dużą elastyczność ale w sprincie nie na wiele to się przydaje :helm: jeśli bym miał stawać ze 150KM ARL'em to raczej bym sie pchał na VP o podobnej mocy albo jeszcze lepiej TD'kiem o podobnej mocy. wtedy TDI czy to VP czy PD odpadają w sprincie ale znowu zjadają mnie na trasie gdyż zwykłe TD dość łatwo jest ugotować i ja bym raczej nie chciał silnika poświęcić tylko po to żeby pokazać że ja nie odpuszczę i nie dam się wyprzedzić.
na dystansie 1/4 mili chętnie bym się spróbował z takim PD ciekawe kto by był pierwszy6 na końcu. PD czy TD ?? :goof:

ja ośmielam sie twierdzić że TD

: wt maja 25, 2010 00:40
autor: EnJoy
truckman pisze:może uczciwie zmierzony? :)
no może może, w sumie też zależy jaka hamownia
SToRM pisze:BTW, mam wrazenie Enjoy ze od kiedy zrobiles chipsa zaczales sie tu w tym dziale ostro udzielac, nie mniej z przykroscia musze stwierdzic ze Twoja wiedza mechaniczna niestety nie jest na zbyt wysokim poziomie. Wiec prosilbym Cie o nie powtarzanie dziwnych, zaslyszanych opinii i plotek.
:goof:
Człowieku, skąd u Ciebie takie wrażenie to ja pojęcia nie mam.. jak w tym dziale praktycznie w ogóle się nie udzielam, nie licząc organizacji listy na chipa do aliego :-k
Jak wiem coś na jakiś temat to piszę, a jeśli piszę źle wystarczy mi o tym powiedzieć, czy skorygować.. a nie od razu, że moja wiedza jest taka a nie inna.
Nie wiem, skąd nagle taki najazd na mnie.
Co do mocy ARL-i itd. opierałem się na wiedzy Wojtka (Aligatora) z którym właśnie toczyła się dyskusja o wspomnianym silniku i to On dokładnie stwierdził, że jeśli shamowany ARL ma trochę ponad 150KM to już źle się dzieje z silnikiem. Te 160 powinno być spokojnie.
Tak czy siak, nie jest to temat o tym ile ARL wypluwa na hamowni.. ja tylko podzieliłem się moją "znikomą" wiedzą na ten temat ;)

: wt maja 25, 2010 16:33
autor: cowboy
panowie, zamykam te dywagacje

niewazne ile co wypluje na hamowni, wazne jak auto jedzie

auto po wirusie o tej samej mocy powinno być troszkę szybsze ale róznice sa niewielkie, czasem łacznik decyduje o wyniku :)