bieniek1984 pisze:grandi napisał/a:
Pina nie ruszam , ja się na tym nie znam jeszcze coś złoże nie tak , ale pompy od JR miały pina ustawionego na maxa
to prawda ??
to nie jest prawda. jeśli w pompę nikt łapek nie wkładał to wcale nie jest na max.
i właśnie Dlatego Grandiemu taką chmurkę dymu zostawiał.
LDA nie da się źle poskładać można co najwyżej przez położenie pina ustawić za małą dawkę.
bieniek1984 pisze:Kurcze a pwoedz jeszcze jak z tym sprzęgłem ?
zależy jak będizesz jeździł. jeśli bedziesz deptał już od niskich obrotów to układ napędowy dostaje ostro po tyłku.
jeśli masz sprzęgło w dobrej kondycji to raczej jeszcze troche powinno pożyć z tym że to jednak już trochę latek sobie może liczyć i niegdy nie wiadomo kiedy się skończy nawet gdybyś nie ruszał nic przy silniku.
ale stawiam że raczej wcześniej niż później trzeba będzie się za sprzęgło wziąć.
na początek polecałbym linkę bez samo regulacji bo jak miełam u siebie linkę z samoregulacją to wtedy zawsze masz linkę napiętą przez co nieznacznie jest osłabiana siła zacisku okładzin.
dopuki miałem linkę z samoregulacją dotąd miałem problemy ze sprzęgłem.
jak zmieniłem na zwykłą nawet Statim zaczął sobie jakoś ( kulawo bo kulawo ale jednak
) dawać radę z AAZ'em.
bieniek1984 pisze:To jakie jest ori ciśnienie w silniku 1V ?
około 0,6-0,7bara
bieniek1984 pisze:zmiana sprzegła jest P&P ? nie ma róźnicy między 1V i SB ?
jeśli masz cały zestaw czyli docisk, koło zamachowe, i tarcza to wymiana jest P&P
grandi pisze:ale nie liczył b ym na to sprzegło 290 zł sasha kolo zamachowe 60 zł + śrubby ,
ja mam z Sachsem złe doświadczenia, jeszcze gorsze z LUK'iem
Polecam Statim;a
grandi pisze:ale zacznijmy od tego czy masz kolanko z kolektora z wyjsciem na wezyk do LDA
to jest najmniejszy problem, wiertło i króciec od gaźnika od malucha sprawę załatwiają.
grandi pisze:Nie chce urazić użytkowników JR ale JR zbiera się od 3 tysi a do tych 3 tysi jest kulawy a 1V czy SB bierze od dołu , jak by inżynierowie pomyśleli że 1V kiedyś bedzie modyfikowany
ale i tak w ostatecznym rozrachunku JR objeżdża 1V, 1Z'a zresztą też.
1V ma lepszą odpowiedź na wciśnięcie gazu bo turbina ma lżejszy wirnik i bezwładność turboosprężarki jest znacząco mniejsza.
ale ciężki wirnik raz rozbujany sie je spustoszenie na drodze.
grandi pisze:Nie chce urazić użytkowników JR ale JR zbiera się od 3 tysi a do tych 3 tysi jest kulawy a 1V czy SB bierze od dołu
każdy mówi że 1V jest nie wyżyłowany ale turbo pompuje już od niskich obrotów co nie oszczędza układu napędowego i układu korbowego.
w JR turbo pompuje dopiero od 2700rpm dzięki czemu na codzień warunki panujące w silniku przypominają te z silników wolnossących dzięki czemu JR jest jeszcze trwalszym silnikem.
właśnie dlatego dąze do zastosowania silnika z dużą turbiną po to żeby silnik był trwały ale jednocześnie bardzo mocny i szybki.
również dzięki dużej turbine będzie ekonomiczniejszy niż 1V który dusi sięwłasnymi spalinami