Strona 2 z 3
: ndz kwie 11, 2010 18:27
autor: arwam
TDIoman, będziesz miał dużo zabawy z elektronika od niej.
: ndz kwie 11, 2010 21:14
autor: TDIoman
planuje jakiegoś angola wyrwać i przełożyć wszystko, także całą instalacje będę miał więc tylko kwestia wrzucenia tego, upakowania, tak ? czy się mylę ?
: ndz kwie 11, 2010 23:03
autor: arwam
TDIoman, jeśli chodzi o mechanike to ze skrzynką pięcio-biegową tak choć małe przreróbki będą.
a co do elektryki to musi Ci ktoś inny podpowiedzieć
: ndz kwie 11, 2010 23:14
autor: Włochaty
z elektryką też nie będzie problemu, czasami trzeba przedłużć lub skrócić ale to chyba każdy potrafi
: pn kwie 12, 2010 08:32
autor: TDIoman
hmmm ciekawe czy automat wytrzyma moc rzędu 200 PS i ok 350 Nm ?
Jeśli chodzi o same prace typu przedłużyć / skrócić to myślę żebym sobie poradził...automat fajna sprawa
: pn kwie 12, 2010 09:41
autor: arwam
TDIoman,
automat można łatwo rozsadzić.
możesz silnika szukać z auta w automacie bo będzie w znacznie lepszym stanie ale sam automat nie ciekawie znosi duże wzwyżki parametrów
: pn kwie 12, 2010 14:08
autor: TDIoman
tak słyszałem ale mimo to cały czas mi chodzi po głowie
, czy skrzynia automatyczna nie jest większa.
: pn kwie 12, 2010 20:50
autor: arwam
TDIoman, jeśli tak chcesz kombinować to szukaj do tego typu roboty golf MK1 jako bazy projektu będzie Ci łatwiej zawiesić silnik. w MK1 niż wspawywać mocowania w nadwozie MK2 i przy okazji osłabiłbyś konstrukcję nośną.
: pn kwie 12, 2010 22:53
autor: TDIoman
z mk1 będzie łatwiej ? mniej roboty ? są inne mocowania ?
: pn kwie 12, 2010 23:08
autor: arwam
TDIoman, w MK1 silnik wisi na mocowaniach podobnie jak w MK4 chociaż trzeba będzie dorobić mocowania z przodu i tyłu które będą zapobiegać przekręceniu się silnka w mocowaniach.
: wt kwie 13, 2010 08:52
autor: TDIoman
Mk1 bardzo fajne auto tylko chyba trudno dzisiaj o zdrowy egzemplarz, myślałem nad mk1 przez dłuższy czas ale myślałem że będzie tu więcej rzeźbienia niż w mk2 patrząc nawet na gabaryty tych dwóch samochodów. Ale z tego wynika kolego że nie a jeśli chodzi o robienie tych mocowań to ciekawe czy da się je zaadoptować z innego auta? nie lubię spawania itp
PS: Awarm dzięki za konkretne odpowiedzi
: wt kwie 13, 2010 09:52
autor: arwam
TDIoman pisze:Ale z tego wynika kolego że nie a jeśli chodzi o robienie tych mocowań to ciekawe czy da się je zaadoptować z innego auta? nie lubię spawania itp
będziesz musiał je polubieć bo to nie jest przekładanie innego silnika z takiego samego auta.
i będzie mała rzeźba przy pedałach
: wt kwie 13, 2010 12:43
autor: TDIoman
przy pedałach itp to wiadomo, a jak z mocowaniami silnika i skrzyni ? będzie łatwiej niż w mk2 tak ? da się zaadoptować coś seryjnego ? chodzi o łapy, poduszki itp
: wt kwie 13, 2010 14:19
autor: arwam
TDIoman pisze:a jak z mocowaniami silnika i skrzyni ? będzie łatwiej niż w mk2 tak ? da się zaadoptować coś seryjnego ?
nie zaadoptujesz nic seryjnego ale będzie i tak łatwiej niż w MK2 bo przynajmniej nie musisz rzeźbić w karoserii.