Strona 2 z 2

: pn kwie 05, 2010 22:41
autor: mihas66
Kuźwa panowie dzięki za szybką odp ale na razie nie panuje zmiany turba tylko tak orientacyjne się pytam, czas zmienić auto na coś z 1.9 vw... Jeszcze jedno takie szybkie pytanie da się ożenić starego garretta T3 lub coś podobnego cenowo i rozmiarowo na WG Z sinikiem 1.9TDI VP np 1Z jak to by to jeździło i czy ma szanse życia np taki 1Z+szpryce 230+T3+FMIC+ jakaś pompka 11mm czy od razu się pchać w VNT Pytam się z ciekawości bo w niedalekiej przyszłości che kupić autko z dużym potencjałem rozwojowym za nie dużą kwotę na autko i same poszczególne graty...

: pn kwie 05, 2010 22:56
autor: t0mal
Było o tym, generalnie nie opłaca się bo T3 to stara sprężarka z dużym lagiem i w praktyce miałbyś tylko 1000obr/min do wykorzystania. Pozatym większość sterowników z 1Z nie ogarnia dużego doładowania.

: pn kwie 26, 2010 16:23
autor: Balugass
jezeli w silniku ahu jest t15 to zeby załozyc t2 to tylko kolektor wydechowy wystarczy zmienic??jak z kompem wszystko jest p&p bo u mojego wujka pada ta t15 i mam zamoiar mu wstawic t2 pozdrawiam i edzieki za odp :bigok:

: pn kwie 26, 2010 22:38
autor: arwam
Balugass,

kolektor wydechowy i down pipe oraz odpływ oleju.
ja bym siępokusił o wymianę jednak nna dużą turbinę typu T3 lub K24

: wt kwie 27, 2010 12:24
autor: Balugass
arwam, z kompem nie bedzie problemów??bo nie znam sie kompletnie na tdi-kach:/ potem trzeba by było do tunera jechac zeby nowa mape wgrac nie??

: wt kwie 27, 2010 21:34
autor: arwam
Balugass, nie trzeba. jak turbo nie dmucha komp nie podlewa bardziej paliwem a jak turbo dmuchnie to i komp wtedy zwiększa dawkę