Strona 2 z 2

: pt lut 19, 2010 14:50
autor: pszczolek
Jakie sa przyblizone koszty tej przeróbki flanszy wydechu i czy to jest kłopotliwe?

: pt lut 19, 2010 15:09
autor: PELE
najlepszy wybór to GT1749VB z ARL'a
po co kombinować z jakimiś hybrydami ?

: pt lut 19, 2010 15:23
autor: rob555
pszczolek pisze:Jakie sa przyblizone koszty tej przeróbki flanszy wydechu i czy to jest kłopotliwe?
Kupujesz uszczelke pod flansze (pare zl)jedziesz do zakladu gdzie Ci dorobia na tej postawie flansze. Nastepnie org flansze odcinasz, robisz redukcje (bo srednica rury moze sprawiac klopoty przy dokrecaniu nakretek na szpilki) i dospawywujesz dotoczona flansze....
Opcja 2 kupujesz turbine juz z flansza i kawalkiem wydechu, odcinasz org flansze, i sztukujesz z ta ARL.
Radzilbym jeszcze poprawic chlodzenie oleju...BXE ma dupiaste. Nie wiem kto Ci to bedzie stroic ale jak bedzie grubo to mozna olej sobie przegotowac bez chlodniczki :chytry:

: pt lut 19, 2010 16:25
autor: pszczolek
o tym to ja slyszalem :P ze olej moze sie zagotowac
jaka bedzie najlepsza chlodniczka w nieduzych pieniadzach do mojego bxe?

[ Dodano: 19 Lut 2010 15:27 ]
Turbine ARL pewnie bym zamowil w Auto Karmbolu..
Strojenie odbedzie sie w Kreatorze Mocy

: pt lut 19, 2010 16:30
autor: rob555
Chlodniczka od BKD wystarczy.
Co do strojenia to hmm w warszawie bym wybral sie do kogos innego :chytry:

: pt lut 19, 2010 21:18
autor: pszczolek
No tak ale juz u niego wczesniej robilem program.
Jakbym miał do kogos nowego podjechac to na sam program bym musial wydac 1500zł
Tutaj mam juz korekte w cenie 500zł

[ Dodano: 20 Lut 2010 21:42 ]
Jeszcze jedno pytanko czy na turbo od ARL nie bedzie problemu w uzyskaniu 180 KM?

: ndz lut 21, 2010 01:43
autor: TuneFORCE
pszczolek pisze:Jeszcze jedno pytanko czy na turbo od ARL nie bedzie problemu w uzyskaniu 180 KM?
Nie

: ndz lut 21, 2010 03:41
autor: stach47
podepne sie pod temat... czytam i czytm na forum i wkoncu spytam w moim ahu 230tyś przebiegu zamontowałem wtryski 230, w tym tygodniu zmiana turbiny.... i właśnie tu jest pytanie czy ASZ czy ARL chce zrobic max 160koników wiecej może pózniej=) wydaje mi sie z turbo asz w zupełności wystarczy oczywiscie duuży cooler też bedzie zamontowany.czy może mi ktoś jasno napisać jak z tym sterowaniem turbiny mam na myśli o przerobienie podciśnień czy wystarczy założyć zaworek z białą główka?? dziękuje i przepraszam jeśłi kogoś zniesmaczyłem kolejnym powtarzającym się temetaem ale naprawde drugi dzień czytam to forum=)

: ndz lut 21, 2010 18:06
autor: TuneFORCE
Stach47 to temat o BXE użyj szukajki!

: pn lut 22, 2010 19:28
autor: pszczolek
Decyzja padła na turbo od ARL-a
Wiec tak bede potrzebowal oprócz turbo..wiekszą chłodniczke,uszczelke na kolektor wydechowy, uszczelke na turbine, kryze na wydech i to wszystko?

[ Dodano: 22 Lut 2010 21:32 ]
Czy ta chłodniczka bedzie pasowała p&p do obecnej obudowy filtra oleju?
I czy wystarczy do tych 180km?

http://allegro.pl/item932730147_audi_a4 ... oleju.html

: wt lut 23, 2010 00:55
autor: KriSSo
A co zrobisz ze sprzęgłem? Robert z Tune Up mówił, że 180 KM i +/- 350 Nm to nie wytrzyma zbyt długo, że potrafi się skończyć już podczas samych pomiarów na hamowni, a co dopiero w trakcie normalnej eksploatacji przez dłuższy czas.

: wt lut 23, 2010 07:35
autor: pszczolek
Takie sprzeglo bedzie pasowało do skrzyni 5 biegowej w 1.9 TDI. Czy wymaga ono jakies przeróbki?

http://allegro.pl/item899168906_sprzegl ... 8_vr6.html

: wt lut 23, 2010 21:53
autor: TuneFORCE
pszczolek pisze:Takie sprzeglo bedzie pasowało do skrzyni 5 biegowej w 1.9 TDI. Czy wymaga ono jakies przeróbki?

http://allegro.pl/item899168906_sprzegl ... 8_vr6.html
Tylko jeszcze będziesz musiał koło jedno masowe od 1Z wsadzić do kompletu.