Strona 2 z 3

: sob lut 06, 2010 13:07
autor: rav_tdi
ZULUS 28 pisze:kolega ma pd a nie vp żeby zmieniał wtryski
- zgadza sie i te co ma stykną mu na tą moc, której oczekuje, jeżeli mierzy wyzesz, to musi mieć pompki AL, czyli te od ASZ/ARL

Czyli właściwie rob555 mu już napisał co trzeba :bajer:

A co do sprzęgła, to powinno mu styknać na 150ps (bynajmniej na jakiś czas), no chyba, ze już nie domaga, wówczas jednomas + g60/vr6 :satan:, jak skrzynia 5, jak 6 to kpl. sharan!! :cool:
Ale to są dalesze koszta, które na pewno prędzej czy później będzie trzeba ponieść

: sob lut 06, 2010 14:14
autor: K@mil_mk3
ZULUS 28 pisze:kolega ma pd a nie vp żeby zmieniał wtryski
wiem wiem ze ma vp ale chodzilo mi wlasnie o wtyski tak jak napisal rav_tdi,
rav_tdi pisze: to musi mieć pompki AL, czyli te od ASZ/ARL

: sob lut 06, 2010 16:39
autor: misiowaty
pompek wiekszych nie planuje chyba ze mi te padna to wtedy wloze wieksze, sprzeglo przeglo sie nie slizga wiec jeszcze z 20Nm pewnie wytrzyma. :grin:

: wt lut 09, 2010 22:52
autor: jozko
mam bore 115 ajm - raczej mialem bo zatarlem silnik po zgubieniu miski :)

AJM + turbo ARL + FMIC - 175KM 360NM

: wt lut 09, 2010 23:32
autor: misiowaty
jozko pisze:mam bore 115 ajm - raczej mialem bo zatarlem silnik po zgubieniu miski

AJM + turbo ARL + FMIC - 175KM 360NM
miales to na orginalnych pompkach i na jakim doladowaniu. Jakie spalanie miales

: śr lut 10, 2010 09:50
autor: jozko
pompki seryjne - doladowanie w peak 1,6-1,7 spalanie od 5,5-9

: pt lut 12, 2010 16:32
autor: trzeci5
Ja uwazam ze do osiągnięcia mocy w granicach150-160 KM wymiana turbiny jest niekonieczna.U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara i jest 152 KM i 350NM ,dodatkowo zmieniłem IC na większy.

: pt lut 12, 2010 17:14
autor: darkjustice
U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara
seryjna GT15 i 1.5b...grubo :bigok:

: pt lut 12, 2010 19:44
autor: souler
trzeci5 pisze:Ja uwazam ze do osiągnięcia mocy w granicach150-160 KM wymiana turbiny jest niekonieczna.U mniw seryjna turbinka po modach dmucha 1.5bara i jest 152 KM i 350NM ,dodatkowo zmieniłem IC na większy.
tu nie chodzi o mozliwosc osiagniecia mocy na malej turbinie, bo wszystko sie da. po zmianie turbiny na wieksza silnik zlapie oddech i bedzie odpychal sie duzo lepiej przy tej samej mocy, zwlaszcza przy wysokich obrotach.

: ndz lut 14, 2010 12:11
autor: jaaano
I żył będzie o wiele dłużej na większym turbo niż na ori.

: pn lut 15, 2010 19:35
autor: PELE
trzeci5 pisze:dmucha 1.5bara
to dosyć sporo dla turbiny montowanej seryjnie w AJM'ie
jaaano pisze:I żył będzie o wiele dłużej na większym turbo niż na ori.
prawda prawda
:pub:

najlepszy pomysł na okolice 160 ps lub nawet więcej to: większe turbo od ARL'a, chłodniczka oliwy od ARL'a kolejny krok to FMIC i korekta softu. widziałem ostatnio u znajomego tunera wykres na seryjnej sprężarce bez kata dla turbiny, wynik na ori gratach : 160 ps oraz 385 niuta więc i tak się da ale ten AJM był wyjątkowo zdrowy w serii

: pn lut 15, 2010 23:48
autor: lapek85
co wy tak cienko w tą moc celujecie?... 150-160KM

odkąd mam audi tdika zacząlem modzić, info z róznych źródeł zbierałam, spotkałem się z furami 1.9 tdi o mocach ponad 200KM 400Nm, silniki 2.0 tdi atakują zdrowo ponad 220km a wy golfarze tak cieniutko 150 kucy, odwagi troche, :green_fuck:

: wt lut 16, 2010 00:25
autor: PELE
lapek85, swoją wypowiedz na temat 1,9 TDI kierujesz w stronę silnika AJM ?
modzić tzn co? my piszemy o okolicach 160 ps w silniku AJM, nie piszemy tutaj o wymianie pompek na AL'ki i modach tego silnika pod 200 ps co jest jak najbardziej osiągalne...

: wt lut 16, 2010 09:31
autor: lapek85
pelton1985 pisze:lapek85, swoją wypowiedz na temat 1,9 TDI kierujesz w stronę silnika AJM ?
modzić tzn co? my piszemy o okolicach 160 ps w silniku AJM, nie piszemy tutaj o wymianie pompek na AL'ki i modach tego silnika pod 200 ps co jest jak najbardziej osiągalne...
tak o AJM, osiagniecie okolic 160KM to delikatne muśnięcie tego silnika, dlatego zachecam do większych zmian, większych mocy, wtedy to jest frajda, ale wiadomo liczą się koszta, które powyżej owych 160KM zaczynają rosnąć lawinowo