Strona 2 z 5

: sob sty 16, 2010 18:05
autor: jaro789
a zapewnienia poprzedniego właściciela możesz wsadzić między książki,
zresztą tak samo jak przebieg Twojego auta

: sob sty 16, 2010 18:10
autor: krzys-jeruzal
michaljag502, Według mnie takie sprawy reklamacji załatwia sie bezposrednio a nie robi anty reklame... a co do tego ze turbina sie wysypała znam ludzi którzy potrafia2 razy na rok regenerowac bo sie psuje a ini maja w mocnych autach turbiny długo wytrzymują....

: sob sty 16, 2010 18:23
autor: cowboy
rozumiem rozżalenie właściciela wybuchnietej turbiny ale takie sprawy załatw z Robertem bezpośrednio a dopiero potem ogłaszaj to na forum..

w jakich okolicznościach turbina dokonała zywota ?

ostry but na niskim biegu, czy leciałeć koło 200 km/h, jakie było doładowanie ? a przede wszytskim co to za turbina była ? AWX ?

sprawdź cisnienie oleju oraz zainwestuj w czujnik doładowania i kontroluj temperature oleju przy pałowaniu :)

zawsze musi być ten pierwszy raz, nie załamuj sie... kadzy musi w życiu zajeździć turbo, moje zabilem po 3 tys km :) a program miałem od Sebastiana z G-Labu :)

po każdym tunerze trubina moze odlecieć i odleci, ważne żeby zbadać dlaczego ?

bo nie wierzę żeby było ustawione np 1,5 bara dla seryjnej turbiny AFN :)

: sob sty 16, 2010 19:18
autor: morfeusz86r
mi to śmierdzi prowokacją. kto jedzie do tunera na pomorze jak ma dobrego w łodzi.
ciekawe dlaczego użytkownik michaljag502 napisał przez cały okres pobytu na forum tylko dwa posty, i tylko w tym temacie

: sob sty 16, 2010 19:31
autor: cowboy
mi to śmierdzi prowokacją. kto jedzie do tunera na pomorze jak ma dobrego w łodzi.
michaljag502 pisze:W pazdzierniku tego roku zakupilem golfa 3 tdi afn 96r 210tys.km przebiegu.Poprzedni właściciel zakończył 3 miesiace wczesniej cały projekt tuningowy robiony w firmie TUNE-UP w gdańsku
czytamy ze zrozumieniem :)

: sob sty 16, 2010 20:49
autor: krzys-jeruzal
Swoją drogą na pewno było strojone auto tam gdzie mówił właściciel ....
moze to jakąś robota przez kogoś kto się uczy dopiero…

: sob sty 16, 2010 21:24
autor: PinkFloyd
cowboy pisze:rozumiem rozżalenie właściciela wybuchnietej turbiny ale takie sprawy załatw z Robertem bezpośrednio a dopiero potem ogłaszaj to na forum..

w jakich okolicznościach turbina dokonała zywota ?

ostry but na niskim biegu, czy leciałeć koło 200 km/h, jakie było doładowanie ? a przede wszytskim co to za turbina była ? AWX ?

sprawdź cisnienie oleju oraz zainwestuj w czujnik doładowania i kontroluj temperature oleju przy pałowaniu :)

zawsze musi być ten pierwszy raz, nie załamuj sie... kadzy musi w życiu zajeździć turbo, moje zabilem po 3 tys km :) a program miałem od Sebastiana z G-Labu :)

po każdym tunerze trubina moze odlecieć i odleci, ważne żeby zbadać dlaczego ?

bo nie wierzę żeby było ustawione np 1,5 bara dla seryjnej turbiny AFN :)
Zgadzam się w 100% u mnie kilka wyzioneło ducha zanim trafiłem ta odpwoiedną http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=vnt

: sob sty 16, 2010 22:13
autor: moment
witam moje auto tez robił robert, mam od niego takrze turbo hybryde, co do programu, to zanim zabrał się do roboty to padło pytanie jaki ma być program, i w tym przypadku pewnie było tak samo, a co do turba to też moje wyzioneło ducha (AWX), i pewnie nie ma takiego co by mu się jakieś nie posypało, obecnie mam chybryde i jestem z niej zadowolony dmucha 1,5 . I tak jak koledzy wcześniej pisali najpierw trzeba było z nim załatwić to a potem poruszać na forum sprawe

: sob sty 16, 2010 22:39
autor: GMS
z turbiną to loteria zwłaszcza tymi po regeneracji mam znajomych w takim warsztacie i to co opowiadają to po prostu śmiech , nie które nowe też nie są za wiele lepsze zwłaszcza te rumuńskie

: sob sty 16, 2010 23:04
autor: Cinek
cowboy pisze:moje zabilem po 3 tys km
jedna z moich zmarła po kilometrze, nawet dobrze gazu nie zdażyłem dodać

: sob sty 16, 2010 23:07
autor: GMS
no właśnie a znam przypadki że jeszcze mniej wytrzymała bądź podobnie...

: sob sty 16, 2010 23:24
autor: rob555
Poprosze o nr rejestr auta...wiecej bede mogl powiedziec.
Jesli dobrze kojarze to auto kupione od uzytkowika PAWELOTII czy jakos tak.
Jedna hyrbyda juz na rolkach poszla w wydech. Po rozebraniu okazalo sie ze walek fioletowy. Widoczne problemy ze smarowaniem. Wlasciciel stwierdzil ze tak czy siak trzeba robic najwyzej auto sprzeda.....oczywiscie dostal druga suszarke. Ta przezyla hamowanie i jak widac 9tys km. Radze obejrzec ja od srodka.....

Program nie byl mega hardcorowy wrecz oslabilem mu troche boosta po przygodzie z pierwsza suszarka.

Kiedys widzialem ogloszenia o sprzedazy czesci z tego auta (wtryski, turbo itd) wiec nie wiem w jakim stanie zostal on sprzedany obecnemu wlascicielowi. Moze siedzial tam zwykly AWX....pytanie sie nasowa czy to co sprzedal bylo tozsame z tym co mialem na rolkach

A teraz wiadomosc do UYSEGO
Ustosunkuj sie do wypowiedzi MICHALJAG502 bo nie sadze ze z racji odleglosci jedziesz mi po gaciach liczac na to ze nic z tego nie wyniknie.....
Pozatym mysle ze to prowokacja bo USYSY nie jest Kaszpirowskim by oceniac soft i sterowanie nim turbo majac w reku tylko uwalona suszarke....znaczy sie LOGI i VAG do kosza tak?


MICHALJAG502
grube oskarzenia rzuciles pod moim adresem. Wklej dowody a nie pomowienia. A jesli uwazasz ze reklamacja by nie byla uznana z racji odleglosci to ja slow nie mam.

: sob sty 16, 2010 23:34
autor: djtom
Obrazek

: sob sty 16, 2010 23:41
autor: Barton
Obrazek