Strona 2 z 3

: pn sty 04, 2010 18:00
autor: vision
Wujek Sibula, z budowy B2 Q 1Z http://www.quat.de/service/umbau/90quat ... /index.htm

: pn sty 04, 2010 18:23
autor: toffic
to może porównaj CTN z jakąś krótką z ABFa :green_fuck:

: pn sty 04, 2010 20:37
autor: arwam
cowboy, masz zaminione wartości przełożeń głównych

: pn sty 04, 2010 21:13
autor: cowboy
toffic pisze:to może porównaj CTN z jakąś krótką z ABFa :green_fuck:
ale po co, co to ma z tematem ?

CTN jest minimalnie krótsza od CYP wiec róznica bedzie mniejsza :)
arwam pisze:cowboy, masz zaminione wartości przełożeń głównych
ja tego nie liczyłem, wkleiłem temat w vwzone

ja liczyłem na piechote i za pomoca stronki w necie

faktem jest ze Kevin jeździ na skrzyni CYP z TDI po swapie na 1.8T oraz że Derbiak jeździ na skrzyni z beny swoim B2 po swapie na TDI

tak więc nie ma co zakładać że swap skrzyni bedzie konieczny tylko sprawdzić przełożenia TEJ KONKRETNEJ skrzyni i zobaczyć co wyjdzie, bo moim zdaniem moze być nieźle

autor nie napisał do czego ma auto służyć ale jak sie domyslam nie bedzie to gran tourismo do latania +180 km/h po autostradach :)

: pn sty 04, 2010 21:42
autor: Wujek Sibula
myśle, ze auto będzie zarówno do latania, ale również do spokojnej dosyć ekonomicznej jazdy :bigok: Do prawdziwego latania mam 2.2t w S6 ;) skrzynia akurat napewno i tak będzie wymieniana, bo ta oryginalna od benzyny się wysypała niestety. Prawdopodobnie będzie AFN + wirusik na początek.

Pozdr, jeśli macie oczywiście jakieś jeszcze sugestie i coś co może mi pomóc, to proszę pisać :) dzięki wielkie

: pn sty 04, 2010 22:11
autor: toffic
ale po co, co to ma z tematem ?

CTN jest minimalnie krótsza od CYP wiec róznica bedzie mniejsza :)
??? z tego co podałeś to CTN jest ciut DŁUŻSZA od CYP no ale dobra nie w tym rzecz, chodzi mi o to, że licząc ŚREDNIĄ dla przełożeń wszystkich skrzyń z ABFa i z TDi ta druga wyjdzie większa, jasne?? Zresztą przyglądnij się temu co wkleiłeś jaka jest rozpiętość biegów, będziesz miał jakąś jasność. Żeby nie było sam mam CTN ale trzeba być świadomym wszystkich + i - a nie zakładać "bo wszyscy na forum tak mają" :green_fuck:

: pn sty 04, 2010 22:23
autor: cowboy
toffic pisze:a nie zakładać "bo wszyscy na forum tak mają" :green_fuck:
a gdzie ja napisałem ze na forum wszyscy mają :green_fuck:

podałem konkretny przykład Derbiaka który własnie do B2 wsadził TDI i został na skrzyni z benzyny i dzieki temu fajnie rwie na niskich biegach

najlepiej napisać zmień skrzynie bo na pewno bedzie źle- nie podając konkretów ani nawet nie znając przełożen skrzyni :green_fuck:

: wt sty 05, 2010 01:43
autor: GMS
nie wiem czy ktoś zauważył ale w rozpisce która jest na poprzedniej jest błąd i to poważny przełożenie główne które jest podane dla skrzyni cyp jest błędne (3. 875 ) powinno być 3.159 i stąd ta mała różnica prędkości , jestem tego samego zdania co kolega toffic skrzynia z benzyniaka do diesla się nie nadaje, do normalnej jazdy ulicznej bo jak ktoś wcześniej napisał silnik po prostu wyje i na ma co jej liczyć bo to jest wiadome, chyba że ktoś buduje auto np. do kjs to będzie dobra krótkie biegi(przykład na filmie jak się auto zbiera z miejsca ) , co to za przyjemność jak dokręcasz trójkę do odcinki i masz na liczniku 60 - 70 km/h na prostej drodze...

: wt sty 05, 2010 10:23
autor: cowboy
cowboy pisze:CTN jest minimalnie krótsza od CYP wiec róznica bedzie mniejsza :)
toffic pisze:CTN jest ciut DŁUŻSZA od CYP no ale dobra nie w tym rzecz
rzecz w tym żeby nie pisać głupot i do tego stawiać takie znaczki :green_fuck: na koncu zdania

za http://www.doppel-wobber.de/
CTN 02A 5-Gang 12/94 - 05/96
I 3,778
II 2,118
III 1,360
IV 0,971
V 0,756

http://www.dieselschrauber.de/GKB.html

jakbyś jeszzce nie uwierzył:

Obrazek

wykres różowy - CTN
wykres granatowy - 4S
wykres zielony - CYP

to dalej twierdzisz ze CTN jest dłuższa ? - CYP to najdłuższa skrzynia stosowana w AFNach w mk3
GMS pisze:nie wiem czy ktoś zauważył ale w rozpisce która jest na poprzedniej jest błąd i to poważny przełożenie główne które jest podane dla skrzyni cyp jest błędne (3. 875 ) powinno być 3.159 i stąd ta mała różnica prędkości
nie wiem czy przeczytałeś to co jest napisane 3 posty wyżej - juz była o tym mowa

panowie konkrety, sprawdzone info, a nie dywagacje co by było gdyby

: wt sty 05, 2010 10:39
autor: arwam
cowboy, mówisz konkrety.
więc ja Ci mówię załóż skrzynię od ABF i będziesz widział jak jest różnica.
miałem okazję jechać ABF'em i przy 100km/h jest trochę ponad 3000rpm na piątym biegu więc nie mów żę są to skrzynie o podobnych przłożeniach
to raz a dwa że piątkę na krótszą niż ja czwórkę więc chyba jest mała różnica skoro u mnie przy 3000rpm na piątce jest lekko ponad 140km/h.
to są konkrety

: wt sty 05, 2010 11:09
autor: cowboy
arwam pisze:miałem okazję jechać ABF'em i przy 100km/h jest trochę ponad 3000rpm na piątym biegu więc nie mów żę są to skrzynie o podobnych przłożeniach
czy autor tematu ma w audi skrzynie z ABFa ?
czy ja mu każe zakładać skrzynie z ABF-a
arwam pisze:u mnie przy 3000rpm na piątce jest lekko ponad 140km/h.
to są konkrety
ale co to ma do tematu ?

niech sobie załozy skrzynie z 2.5 TDI i bedzie miał 180 przy 3000 rpm

panowie, przejedźcie sie autem derbiaka i potem mówcie że się nie nadaje, jak najbardziej nadaje sie na miasto

nie nadaje sie jak ktoś chce latac po autostradach 140 km/h
Wujek Sibula pisze:myśle, ze auto będzie zarówno do latania, ale również do spokojnej dosyć ekonomicznej jazdy :bigok: Do prawdziwego latania mam 2.2t w S6 ;) skrzynia akurat napewno i tak będzie wymieniana, bo ta oryginalna od benzyny się wysypała niestety.
zresztą temat skrzyni juz jest wyjasniony...

jak ktoś ma coś do dodania w temacie swapa TDI do audi B2 to prosze bardzo

: wt sty 05, 2010 11:21
autor: arwam
cowboy pisze:arwam napisał/a:
u mnie przy 3000rpm na piątce jest lekko ponad 140km/h.
to są konkrety


ale co to ma do tematu ?
chodzi o to że jest spora różnica i jeśli auto ma być na codzień to ta skrzynia się nie nadaje..
a co do swapu dobrze jest cały przód zrzucić to się wtedy tak nie na męczy przy wkładaniu silnika zwłaszcza jeśli nie dysponuje podnośnikiem warsztatowym lub wciągarką i dobrze jest już od razu miećprzykręcona łapy do silnika co znacznie ułatwi włożenia silnika.

: wt sty 05, 2010 11:23
autor: cowboy
arwam, zrzucałes kiedyś przód w B2 ?

: wt sty 05, 2010 11:46
autor: toffic
cowboy pisze:rzecz w tym żeby nie pisać głupot i do tego stawiać takie znaczki :green_fuck: na koncu zdania
Rzecz w tym, ze czasem warto rozebrać kilka skrzyń, policzyć zęby i mieć rozeznanie a nie polegać na wiedzy z internetu, która w tym przypadku jest błędna :green_fuck: i wmawiać uparcie innym, ze nie mają pojęcia :goof:
cowboy pisze:to dalej twierdzisz ze CTN jest dłuższa ?
TAK :bajer:
GMS pisze:nie wiem czy ktoś zauważył ale w rozpisce która jest na poprzedniej jest błąd i to poważny przełożenie główne które jest podane dla skrzyni cyp jest błędne (3. 875 ) powinno być 3.159
zauważyłem, napisałem że jest żle na co kolega cowboy odpowiedział
cowboy pisze:CTN jest minimalnie krótsza od CYP wiec róznica bedzie mniejsza :)
poza tym to nie jedyny błąd :bajer: