Strona 2 z 3

: sob sty 02, 2010 10:38
autor: psikuta19
krzys-jeruzal pisze:Mozna załozyc zaciski od vr i w traczach nawiercic nowe otwory...
ale tu niechodzi o to czy mozna nawiercic czy nie tylko o to ze to nie sa zaciski od vr6

: sob sty 02, 2010 21:43
autor: kresek
krzys-jeruzal pisze:Mozna załozyc zaciski od vr i w traczach nawiercic nowe otwory...
A przypadkiem tarcze 288 a 280 nie maja innego odsadzenia?
Np 280 vr6 z passka b3 ma na pewno inne odsadzenie jak 256mm. Roznia sie zwrotnice i nie da rady zalozyc na tarczach z b3

: sob sty 02, 2010 22:16
autor: psikuta19
maja inne odsadzenie 280 maja wieksze od 288 o jakies 5-10mm

: sob sty 02, 2010 23:18
autor: krzys-jeruzal
psikuta19 pisze:maja inne odsadzenie 280 maja wieksze od 288 o jakies 5-10mm
ale ja pisałem ze zaciski od vra i tarcze tez

: sob sty 02, 2010 23:40
autor: psikuta19
krzys-jeruzal pisze:
psikuta19 pisze:maja inne odsadzenie 280 maja wieksze od 288 o jakies 5-10mm
ale ja pisałem ze zaciski od vra i tarcze tez
to niesa ani tarcze ani zaciski od vr6 tez juz pisalem

: ndz sty 03, 2010 15:52
autor: sagon
Większość vr-ów wychodziła na tarczach 280/22/28,zacisk,jarzmo takie samo jak w zwykłej trójce gti.
Wszystkie,łącznie z mk3 gti z tłoczkiem 54mm.
Jedyne 280tki jakie można założyć na ori zwrotnice 4x100,to zestaw od g60.
Oryginalnie wychodziły na 280tkach.
Gti ma też tarczę 280,ale niższą,bo 28mm,g 60 wyższą,o różnicy w ilości otworów pod szpile nie muszę przypominać.
Tylko vr synchro wychodził z tarczą 288/25/28,i niektóre modele na 20to lecie.
psikuta19 pisze:to niesa ani tarcze ani zaciski od vr6 tez juz pisalem
Jeżeli to są seryjne 256,to porażka,przy takiej mocy,a raczej prędkościach jakie będzie ten golf rozwijał,usmażą się jak naleśnik.
Nawet 280tka będzie za mała,ale na szczęście to nie ja będę się pocił podczas hamowania :grin:
Ładując mocniejszy silnik,trzeba tez oprócz dobrego sprintu pomyśleć o bezpiecznym i skutecznym hamowaniu.
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u. :chytry:
Swoim ledwo daję radę.

: ndz sty 03, 2010 15:56
autor: cowboy
sagon pisze:Tylko vr synchro wychodził z tarczą 288/25/28,i niektóre modele na 20to lecie.
nie tylko...

GTI ABF 97r ma 288/25 :)

VRy i wersje GTI po 96 roku bodajże oraz wszystkie wersje silnikowe 20 Jahre, miały hamulce 288/25 5x100 i girlinga 57mm

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 14:56 ]
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u. :chytry:
najlepiej zeszperować FWD

: ndz sty 03, 2010 16:15
autor: Cinek
cowboy pisze:Cytat:
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u. :chytry:


najlepiej zeszperować FWD
bez szpery też daje rade, aczkolwiek na pewno by było lepiej z. pedałem trzeba mieszać więcej niż tylko 0-1

: ndz sty 03, 2010 18:20
autor: krzys-jeruzal
zabba88, troszkę po hamujesz i zobaczysz ze 280na 20 nie są takie dobre... ja mam i mam mniejszą moc
mam płyn ferrodo dot 5.1 i klocek textara a tarcza mikody a t o ze nawiercane i nacinana to bardziej dla oka niz poprawy hebli

a co do projektu to bardzo lubie takie autka

: ndz sty 03, 2010 19:04
autor: _mumin_
krzys-jeruzal pisze:...klocek textara a tarcza mikody ...
No własnie kolego i tu jest problem :) Wsadź sobie gładkie tacze np Brembo i klocki
Ferodo DS Performance i zobaczysz że 280 mm potrafi zatrzymać to auto :)
Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są :)

: ndz sty 03, 2010 19:25
autor: sagon
288 w mk3,zwłaszcza jubileusz,wychodziły z zaciskami ATE i tłoczkiem 54mm,brat miał takie w abf-ie 20 jahre,full opcja, zaciski identyczne jak te montowane min. w paskach b5 fl,dlatego takie z paska sobie zapodałem,z tą małą różnicą,że passaty mają tłoczek 57mm. :grin:

Widziałem kilka 2.0 8v gti na 20to lecie i miały 280tki.
Dlaczego,nie wiem.
Choćby ten;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176776
Mnie to wygląda na 280,zacisk jak w zwykłym gti,tarcza pod klocek 256/280.
288 miały inne klocki i tarcze były szersze.

Nie spotkałem w żadnym golfie 3,zwłaszcza 20 jahre zacisków girlinga 288.
Ale ATE w tej wersji ładowali bez ograniczeń.
Cowboy,dybyś miał jakieś foty girlinga,to zapodaj,bo nigdy tego jeszcze nie spotkałem.

Zaciski ATE wyglądają trochę inaczej niż lucas,czy girling,a te dwa z kolei są bliźniaczo do siebie podobne.
Kiedyś wyniuchałem na forum ibizy,że 288 girlinga i lucasa ładowali tylko do seatów.
Tak to wygląda:

Obrazek

Jak wyglądają zaciski ATE 288/312,wszyscy wiedzą.

[ Dodano: 03 Sty 2010 18:49 ]
_mumin_ pisze:Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują .
A co z tarczą przy takim hamowaniu?
Eksperci piszą,że takie nażynano,nawiercane lepiej odprowadzają pyły i gazy,co za tym idzie szybciej oddają ciepło.

Być może taki klocek poprawi trochę skuteczność hamowania,ale chyba nie z seryjną tarczą?
Jakoś nie chce mi się wierzyć,że skutecznie wyhamuje 10x160-0 i za 11tym też dobrze zatrzyma,bo wcześniej ta brembo,zwłaszcza z Częstochowy spłynie,albo nie zdąży,bo szybciej kolano zęby wybije.
Słyszałem o połączeniu takich klocków ale z tarczą ceramiczną,która charakteryzuje się świetną wytrzymałością ścierną i termiczną.

: ndz sty 03, 2010 20:18
autor: krzys-jeruzal
_mumin_ pisze:No własnie kolego i tu jest problem Wsadź sobie gładkie tacze np Brembo i klocki
Ferodo DS Performance i zobaczysz że 280 mm potrafi zatrzymać to auto
Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są
do klocków ferodo mnie nie przekonuje kiedys miałem przeznie problem co o włos zakoniczył by sie dzwonem...
zestaw ma sie wykspluatowac i dopiero bedzie cos innego ale nowa tarcza starczy napewno na jakis czas wiec o tym nie mysle...

[ Dodano: 03 Sty 2010 19:28 ]
_mumin_ pisze:te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są
Dal mnie troszke to nie bardzo .... Maskara opowiadał mi ze ma 280 tez chyba Bremo tyle ze na dwu tłoczkowych zaciskach i mówił ze 3 hamowanie ze 160 i nie chciał juz blokowac kół pod koniec hamowania

: ndz sty 03, 2010 20:36
autor: slaw71
=D> =D> :jezor: ale się tu porobiło,chyba trzeba zmienic tytuł tematu