GT2256v z merca 2.7CDi ML lub E klassy jaki kolektor do tego

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw gru 31, 2009 15:43

to nie awx , tak wygląda awx Obrazek



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 05:11

zabba88 pisze:przemekkum, nic spawal tylko dorabial:D pozatym to turbo gt22v takie jak u mnie. I kolega przerabil turbo zeby bylo u gory a nie na dole:) Pozatym nie wiadomo jeszcze czy chodzi prawidlowo. jeszcze nie wlozone do auta. A flansza byla dorabiana na tokarce itd:) nawet podawal wymiary i projekt jak ktos bylby chetny.

co do flanszy byla zrobiona recami żadne tokarki frezarki tylko wiertarka szlifierka katowa pilnik i gwintowniki

co do turbo
zalozone nawet smiga dziala prawidlowo laduje ladnie jak na 18/20( narazie niebylo korekty softu) osiagi niewiele gorsze z powodu malych wtryskow i softu
wszystko w temacie
http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=30
niebylo żadnych problemow z miejscem na turbo(nawet jest jeszcze zapas niewielki) i z upchnieciem wydechu 3" down pipe reszta 2,5"
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 05:17 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 12:55

psikuta19 pisze:18/20
ale my tutaj mówimy cały czas o gt2256v. do mk3/mk4 wchodzi 2260v i to łatwiej niż 2256v bo ma inaczej spływ/dopływ oleju a tym bardziej taka gt18/20

[ Dodano: 01 Sty 2010 11:57 ]
psikuta19 pisze:wszystko w temacie
http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=30
popraw link bo nie działa
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 12:56 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 13:02

morfeusz86r pisze:
psikuta19 pisze:18/20
ale my tutaj mówimy cały czas o gt2256v. do mk3/mk4 wchodzi 2260v i to łatwiej niż 2256v bo ma inaczej spływ/dopływ oleju a tym bardziej taka gt18/20

[ Dodano: 01 Sty 2010 11:57 ]
psikuta19 pisze:wszystko w temacie
http://forum.vwgolf.pl/vi...er=asc&start=30
popraw link bo nie działa

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271642
caly czas pisze ze gt2256v z merca wlozylem i juz lata i chodzi nie gorzej (bez programu ) jak gt18/20 z programem
co do turbo ktore lepiej wchodzi to obydwa wchodza podobnie w gt 2256v z merca wystarczy obracic strone goraca i wchodzi tak samo jak 2260v zreszta popatrz w moim temacie
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 13:05 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 13:07

aaa. nie załapałem o co ci chodzi. po sylwestrze to chyba każdy ma problemy z komunikacja. wrzuć jakieś foty jak to masz zamontowane. jak obruciłeś turbo?

[ Dodano: 01 Sty 2010 12:23 ]
znalazłem ciekawą wypowiedz pewnego z tunerów
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 13:20 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 13:36

narazie mam tylko takie zdjecia jak w moim temacie kolektor 1,6 td prawidlowo zamontowany w gore !
goraca strona gt22 obrócona, smarowanie pionowo z gory troszke trzeba bylo pokrecic sztanga i zaczyna pompowac pod obciazenie od jakichs 1400obrotow przy 2tys ma 1-1.2 bara wiec ok
na wiosne wtryski 230 i strojenie dynosoft
i bedzie wszystko jasne narazie jestem bardzo zadowolony pieknie gwizda nie jakies swiszczenie hybrydy 18/20



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 13:50

możesz mi wytłumaczyć mniej więcej jak obrucić strone gorącą?



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 14:11

rozebrać suwmiarka w ręce pomierzyć przestawić (obrócić) pierścień do sterowania kierownicami nawiercić nowy otworek do blokady muszli złożyć nawiercić nowe otwory do mocowania gruszki i gotowe
nie porobiłem zdjęć wiec nie pomogę zdjęciami ale nie jest to czarna magia !
pozdrawiam



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 14:43

psikuta19, tutaj są fotki rozebranej turbiny vnt.
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
mógłbyś mniej więcej to zobrazować



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 14:53

morfeusz86r pisze:psikuta19, tutaj są fotki rozebranej turbiny vnt.
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
mógłbyś mniej więcej to zobrazować
to turbo mozna obracac co 120 stopni pierscien jest na 3 rolkach oski tych rolek przechodza przez obydwie czesci muszli
w gt2256v rolki niemaja takich osi tylko w jednej części
na przykładzie tego turbo widać ze łopatki nie są w jednakowej odległości od siebie w gt2256v są w takiej samej dlatego można obracać nawet co każda kierownice czyli co jakieś 10 stopni Obrazek
przesztawiasz pierscien ile Ci tam trzeba
wedle niego mierzysz miejsce otworka na blokade wiercisz skladasz ustawiasz sztange i dziala
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 14:58 przez psikuta19, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 15:02

psikuta19, dzięki, jak będe potrzebował pomocy to odezwe sie



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt sty 01, 2010 15:05

spoko
pozdrawiam



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 01, 2010 16:05

bez obracania to było by ciężko to zamontować. w inetnecie znalazłem tylko takiego customa
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości