Strona 2 z 3

: wt lis 17, 2009 00:57
autor: lolo_golf
goodhope, wiesz co nie jestem w stanie ci tego dokładnie wytlumaczyć bo wiem tyle co mi kumple z rs-service powiedzieli. Modul jest na tyle "zaawansowany" ze po sprawdzeniu u nas w rzeszowie na kilku autach, NX POlska to kupuje i bedzie rozprowadzane takze to nie jest byle co- uwierz mi :chytry:

Z drugiej strony na podtlenku nie śmiga sie na codzien tak jak zwyklym autem.
Przysrost masz okolo 100KM wiec na cwiartke to jest na prawdę duzo. Przecież teraz na cwiartcce jak ktoś ma podtlenek w TDI to jest w czołowych wynikach :chytry:

: wt lis 17, 2009 10:11
autor: goodhope
lolo_golf pisze:goodhope, ...

Z drugiej strony na podtlenku nie śmiga sie na codzien tak jak zwyklym autem.
Przysrost masz okolo 100KM wiec na cwiartke to jest na prawdę duzo. Przecież teraz na cwiartcce jak ktoś ma podtlenek w TDI to jest w czołowych wynikach :chytry:
Ja o niebie, ty o chlebie.

Pokaż mi w którym miejscu podważałem zasadność stosowania tego typu rozwiązań ?
Pokazałem jedynie, na ile ten "zaawansowany" system jest w rzeczywistości prymitywny.

Wykorzystując prędkość silnika i auta w celu określenia przełożenia, można w bardzo prosty sposób dobierać dawkę w miarę wzrostu nie tylko danego przełożenia, ale także prędkości obrotowej. To choćby po to, by nie było strzału w zakresie w jakim sprzęgło tego w końcu za którymś razem nie przeżyje.

: wt lis 17, 2009 11:33
autor: lolo_golf
goodhope, wyluzuj :chytry:

Wiadomo ze nie jest to skomplikowane, ale znowu nie takie proste. Bo zobacz ile lat już benzyny śmigają na podtlenku a jakoś jeszcze nikt takiego modułu nie zrobił.

Aha zapomniałem dodać że własnie do benyzny też jest opracowany taki moduł.

: wt lis 17, 2009 12:18
autor: morfeusz86r
pokaż jak to wygląda na aucie. a najlepiej jakiś film jak to sie sprawuje

: wt lis 17, 2009 14:30
autor: lolo_golf
morfeusz86r pisze:pokaż jak to wygląda na aucie. a najlepiej jakiś film jak to sie sprawuje
Przy okazji porobię foto. W aucie masz tylko butle i moduł z trzema przyciskami wielkości małego CB radia. Pod maska też nie ma ingerencji dużych oprócz wywiercenia dziurki w kolektorze wydechowym. Przy sprzedaży auta ściągasz wszystko jak alufelgi, a w otwór w kolektorze wkręcasz śrubkę.

Tak jak mówiłem, ja tego nie wymyśliłem bo widzę że dużo odemnie oczekujecie.
Wszystko jest na stronie www.rs-service.eu i telefonami.

: wt lis 17, 2009 14:48
autor: morfeusz86r
jakiś wykres też by sie przydał

: wt lis 17, 2009 19:44
autor: goodhope
kolektorze wydechowym ??

: wt lis 17, 2009 20:31
autor: morfeusz86r
goodhope, nie czepiaj sie kolegi, zwykły błąd przy pisaniu.
lolo_golf, zaproś kolegów na forum, jak towar jest wart ceny to zawsze znajdą nabywców

: wt lis 17, 2009 22:13
autor: toffic
lolo_golf pisze:Bo zobacz ile lat już benzyny śmigają na podtlenku a jakoś jeszcze nikt takiego modułu nie zrobił.
Jak nie jak tak :goof: w 2005r. jak miałem NXa instalacje w Golfie to już był dostępny, też made in Poland, widziałem jak to działa i sterowało strzałem bdb, żałuje że sam takeigo cuda nie miałem

: śr lis 18, 2009 10:33
autor: lolo_golf
morfeusz86r pisze:lolo_golf, zaproś kolegów na forum, jak towar jest wart ceny to zawsze znajdą nabywców
Tyle że z nabywcami nie ma problemów. Ja tylko wspomniałem o tym na forum bo pojawił sie taki temat :chytry:

Myślę ze nie bede juz wiecej pisał, bo jakies dziwne ataki na moja osobe występują nie wiem z jakiego powodu :ass:
Takze jak ktos bedzie zainteresowany to wie gdzie sie kierować.
toffic pisze:w 2005r. jak miałem NXa instalacje w Golfie to już był dostępny


w dieslu?

: śr lis 18, 2009 12:37
autor: mikew_86
Ciekawe rozwiązanie dla kogoś takiego jak ja kto jeździ dynamicznie, ale łapie się na ulicy okazjonalnie. W takim przypadku nie opłaca się zbytnio przerabiać mechaniki auta. 1600 zł to niewiele za takie nitro +100KM. Osobiście bawiłbym się tym na początku, a potem strzelał tylko okazjonalnie dla prowokatorów jeśli 165KM by nie wystarczyło, 265KM powinno rozwiązać problem. ;) Trzeba będzie w dalszej przyszłości rozważyć ten mod. Myślę, że będę śledził ten temat przez jakiś czas.

: śr lis 18, 2009 13:12
autor: goodhope
lolo_golf pisze:
Myślę ze nie bede juz wiecej pisał, bo jakies dziwne ataki na moja osobe występują nie wiem z jakiego powodu :ass:
Takze jak ktos bedzie zainteresowany to wie gdzie sie kierować. ...
Nie popadaj w skrajną schizofrenię :grin:

Coś zobaczyłeś raz w życiu i Cię powaliło. A ja ..próbuję ci naświetlić, że przy tym zaawansowanym sterowniku podtlenku azotu, najzwyklejszy sterownik pieca centralnego ogrzewania za 300zł jest niczym duocore z windowsem 7 ;)

: śr lis 18, 2009 14:21
autor: morfeusz86r
to skierój kolegów na forum żeby oświecili nas od strony technicznej, osiągów, cen, montażu, sterowania i eksploatoawania.
jak towar sie sprawdzi u jednego, dwóch czy trzech z forumowiczów to napewno obroty pójdą w góre. chyba że sie boją zaprezentować, ale wtedy każdy pomyśli że coś nie tak jest z tym nitro co sprzedają i pójdzie fama w świat że to bubel

: śr lis 18, 2009 15:39
autor: toffic
lolo_golf piszesz o benzynie
lolo_golf pisze:Bo zobacz ile lat już benzyny śmigają na podtlenku a jakoś jeszcze nikt takiego modułu nie zrobił.
więc odpowiadam :bigok:
goodhope pisze:Nie popadaj w skrajną schizofrenię :grin:

Coś zobaczyłeś raz w życiu i Cię powaliło. A ja ..próbuję ci naświetlić, że przy tym zaawansowanym sterowniku podtlenku azotu, najzwyklejszy sterownik pieca centralnego ogrzewania za 300zł jest niczym duocore z windowsem 7 ;)
bardzo dobrze powiedziane :pub: