![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
[chip] Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobic i gdzie ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no pewnie ze 130 to duzo za malo jak na ten silnik
TuneFORCE, goodhope, szkoda, ze nie zabieraliscie glosu w sprawie tego wykresu: http://img17.imageshack.us/img17/8680/r ... wykres.jpg na forum mastersa.
TuneFORCE, goodhope, szkoda, ze nie zabieraliscie glosu w sprawie tego wykresu: http://img17.imageshack.us/img17/8680/r ... wykres.jpg na forum mastersa.
vw > all
ależ zabierałem ...wyjaśniłem twoje wszelkie wątpliwości "zielonego jak jabłuszko w temacie hamowania tych aut" w tym wątku ...to mało ?? ...
nota bene...
nikt nie skwitował że to lajt, że to bezdymne, że to bezpieczne.
więc tak na prawdę .."o co kaman"![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
nota bene...
nikt nie skwitował że to lajt, że to bezdymne, że to bezpieczne.
więc tak na prawdę .."o co kaman"
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:22 przez goodhope, łącznie zmieniany 3 razy.
przytocze Twoje slowa:goodhope pisze:ależ zabierałem ...wyjaśniłem twoje wszelkie wątpliwości "zielonego jak jabłuszko w temacie hamowania tych aut" w tym wątku ...to mało ?? ...
"Ot tak, zachcianka tunera... a co ..nie wolno mu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
bo skoro:
"na hamowni takiej jak maha lps3000, hamować auto takie jak te można niemal na każdym biegu i wynik będzie równie rzeczywisty. " to chcialbym miec auto shamowane na przedostatnim biegu, tak aby dokladnie widziec co dzieje sie w najwyzszym zakresie obrotow..
vw > all
...ani Marek ani ja nie mamy w naszych autach 150KM...to chyba o czymś świadczy :green_fuck:
ale Ty tego nie zrozumiesz....
kilka dni temu miałem golfa V z tym właśnie silnikiem....poprawka po jakimś poznańskim tunerze - nie mam pojęcia jakim, w każdym bądź razie dopiero przy wartościach 137KM/308Nm nic się nie działo, nic nie drgało, nic nie kopciło...
...dodam że golf jednego z forumowiczów z przebiegiem ok 50tyś...więc nie zajechany szrot...
ale Ty tego nie zrozumiesz....
kilka dni temu miałem golfa V z tym właśnie silnikiem....poprawka po jakimś poznańskim tunerze - nie mam pojęcia jakim, w każdym bądź razie dopiero przy wartościach 137KM/308Nm nic się nie działo, nic nie drgało, nic nie kopciło...
...dodam że golf jednego z forumowiczów z przebiegiem ok 50tyś...więc nie zajechany szrot...
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:36 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
skoro owner jezdzi na tym setupie od lipca ( wtedy odbyl sie pomiar ) uwazam, ze to bezpieczny mod. zreszta pisalem Ci w innym temacie, ze moj kolega ma podobna moc w tym samym silniku i nie dymienia a przejechal juz chyba 50tys.goodhope pisze:nota bene...
nikt nie skwitował że to lajt, że to bezdymne, że to bezpieczne.
więc tak na prawdę .."o co kaman"
[ Dodano: 02 Lis 2009 11:36 ]
moze goodhopie - on z tego co wiem urzeduje gdzies w WLKP :green_fuck:TuneFORCE pisze:poznańskim tunerze - nie mam pojęcia jakim
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:38 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.
vw > all
Tamten tuner nie miał czasu/umiejętności żeby zrobić korektę - czy zająć sie kompleksowo w.w autem...z tego co wiem o goodhopeie ludzie z różnych for maja bardzo dobre zdanie ![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Dodatkowo tuner nie miał ori softu ani wykresu swojego klienta max moment był był przy 2100obr....więc ja stawiam na jakiegoś allegrotjunera
Powiedz mi jedno dlaczego Masters w swoim candy nie ma 150KM? Dlatego że nie potrafi zrobić? Ja wiem dlaczego z tego samego powodu w swoich autach też nie mam 150KM...![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Dodatkowo tuner nie miał ori softu ani wykresu swojego klienta max moment był był przy 2100obr....więc ja stawiam na jakiegoś allegrotjunera
Powiedz mi jedno dlaczego Masters w swoim candy nie ma 150KM? Dlatego że nie potrafi zrobić? Ja wiem dlaczego z tego samego powodu w swoich autach też nie mam 150KM...
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
nie wiem dlaczego. ale skoro robi mody na wlasnie taka moc to chyba bierze za to jakas odpowiedzialnosc. zreszta nie tylko on wykreca te silniki na ponad 150PS. w innym topicu o tym motorze zabral kolega - tak jak pisalem wczesniej przejechal chyba 50tys na tym setupie i nic sie nie stalo.TuneFORCE pisze:Powiedz mi jedno dlaczego Masters w swoim candy nie ma 150KM? Dlatego że nie potrafi zrobić? Ja wiem dlaczego z tego samego powodu w swoich autach też nie mam 150KM...
vw > all
majkitdi ja nie twierdzę że się nie da - bo się da zrobić 150KM...ale naprawdę nie we wszystkich autach...zadzwoń do Mastersa i zapytaj ile z tego silnika robi...normalne setupy w okolicach 140KM oscylują...150KM naprawdę tylko dla nielicznych...
http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
Widze ze zapominasz o jednym bardzo istotnym fakcie ...braku 2 identycznych motorow....majkitdi pisze: zreszta nie tylko on wykreca te silniki na ponad 150PS. w innym topicu o tym motorze zabral kolega - tak jak pisalem wczesniej przejechal chyba 50tys na tym setupie i nic sie nie stalo.
Ostatio robilem dwa passaty AFN jeden z lekkim dymieniem na 146KM a drugi 135KM i kopcil jak cholera....w tym samym dniu w tych samych warunkach na tej samej hamowni.
UWAZAM ZE SENSOWNIE W WIEKSZOSCI WYPADKOW 105KM JEDNOSTKI MOZNA ROBIC NA OK 135-145KM W ZALEZNOSCI OD EGZEMPLARZA.
A co do tych mega 150KM ktore z palcem w dupie sie robi hehe smiac mi sie chce z tych durniow co daja tyle przecietnemu uzytkownikow na seryjnych gratach. Tak napisze DURNIOW bo 105KM nie maja zadnej chlodniczki oleju ! Przy takiej mocy auto musi sie krecic wysoko i podgrzewa olej w bardzo niebezpieczne zakresy !!!!
Czym to grozi nie musze wyjasniac... ale oczywiscie wykres najwazniejszy
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
Oczywiscie wykres roomstera o niczym nie swiadczy. Moze to wyjatkowy egz ktory na normalnych nastawach wygenerowal tyle...super ALE TO SPRAWA JEDNOSTKOWA
Swojego czasu zostalem przez jedne ASO poproszony o wspolprace po mojej konkurencji z pomorza. Problem byl taki ze walili mega mocne softy. Ale 7-10 tys km i turbo kaput albo sprzeglo.....centrala miala podejrzenia ze cos nie halo i byl dym.
Od kilku lat robie im delikatniej niz zwykle....nie mieli zadnej powaznej awarii w samochodzie na gwarancji oprocz jednej zwiazanej z zatarciem silnika przez brak oleju.
To chyba wystarczy.
PS Goodhoope to spec przed ktorym uchylam czapke wiec podwazanie jego roboty troche mnie smieszy.
PS Moja zona ma Tourana 1.9 BKC i 135KM bezdymne i wiecej nie bedzie.... z powodow ktore wyzej wyjasnilem
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:17 przez rob555, łącznie zmieniany 4 razy.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
mysle, ze jak ktos sie bardzo postara to zagotowanie oleju nie bedzie problemem niezaleznie czy auto ma 140 czy 150PS. slyszalem, ze olej mozna zagotowac nawet w seryjnym tdi - na glupote ludzka nie ma rady. ale tak jak napisal goodhope jestem zielonym jabluszkiem, wiec moje posty prosze traktowac z przymruzeniem oka.rob555 pisze:Tak napisze DURNIOW bo 105KM nie maja zadnej chlodniczki oleju ! Przy takiej mocy auto musi sie krecic wysoko i podgrzewa olej w bardzo niebezpieczne zakresy !!!!
Czym to grozi nie musze wyjasniac... ale oczywiscie wykres najwazniejszy
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:23 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.
vw > all
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10545
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
ja mam BRU czyli wykastrowana 105-tka, samym programem 130 KM a i 140 samym programem coniektórzy mająstepniak.p pisze:
chce miec w nim na poczatek ok 120-130 KM jesli bedzie to ten silnik co go wykastrowali z 105 KM![]()
Powiedzcie mi taka rzecz : Jaki symbol ma ten silnik ktorego wykastrowali z 105 KM ?
Z tego co wiem 1.9 90 KM sa chyba 3 symbole (rodzaje)....prawda ?
Oczywiscie ale upraszczajac -powiedzmy ze pierwsze 25KM przyrostu obciaza silnik i sprezarke o 15%...dalsze 5KM drugie tyle ! Dlatego bardzo czesto widze zawiedzione miny klientow....bo miala byc okragla cyfra a tu ledwie 3KM brakuja....tak ale te 3 KM czasem ciezej wysuplac niz 10KM wczesniej.majkitdi pisze: mysle, ze jak ktos sie bardzo postara to zagotowanie oleju nie bedzie problemem niezaleznie czy auto ma 140 czy 150PS. slyszalem, ze olej mozna zagotowac nawet w seryjnym tdi - na glupote ludzka nie ma rady.
Uwierz mi ze przy 140 a 150KM roznica w temp oleju bedzie znaczna nawet przy zwyklej ostrzejszej jezdzie...sprawdzone na kilku egz.
Robilem 105KM na 180KM ale na wiekszych turbinach, z chlodniczkami oleju itd....
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:27 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości