Strona 2 z 3

: wt paź 20, 2009 21:33
autor: krzys-jeruzal
cowboy pisze:tak, wały są takie same ale blok z AFN jest bardziej "użebrowany" czyli mocniejszy
Ja czytałem ze nietylko blok jest inny ale korbowody w AFN są tez wzmocnione (w jakiejs gazecie z 97 roku....)

: wt paź 20, 2009 21:48
autor: darkjustice
Powinno byc cos kolo 105-110KM
Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistyczny :grin: Ostatnio włożyłem do swojego 1Z'ta wtryski z ASV (nieco lepsze niż te z AFN) i przy okazji zamontowałem kolektor ssący z AWX i przybyło 13KM i 20Nm (pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie). Obecnie mam 104KM i 220Nm (oczywiście podchodze do tego z dystansem). Czas 0-100km/h to 11.1s (czyli podobnie co MK3 1.6 101KM,tylko że mój jest 100kg cięższy :bigok: ).
Nie wierzę,że na samych wtryskach przekroczy się 100KM.

: wt paź 20, 2009 22:17
autor: diaz34
darkjustice pisze:Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistyczny :grin: Ostatnio włożyłem do swojego 1Z'ta wtryski z ASV (nieco lepsze niż te z AFN) i przy okazji zamontowałem kolektor ssący z AWX i przybyło 13KM i 20Nm (pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie). Obecnie mam 104KM i 220Nm (oczywiście podchodze do tego z dystansem). Czas 0-100km/h to 11.1s (czyli podobnie co MK3 1.6 101KM,tylko że mój jest 100kg cięższy :bigok: ).
Nie wierzę,że na samych wtryskach przekroczy się 100KM.
A ile miales w seri??

: wt paź 20, 2009 22:22
autor: bradley
darkjustice, na 216tkach wyplulo mi 112,5 na seryjnym kolektorze i obcinajacym delikatnie gore przeplywomierzu, a Mariachiemu jeszcze 10 wiecej.
Wiec bariera 100KM jest jak najbardziej do przeskoczenia. Moze o 5 w dol przesuniemy 100-105 ;)
darkjustice pisze:(pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie
Te pomiary to zadne pomiary ;) W niektorych przypadkach wychodzily wrecz smieszne wyniki. Jeden program dobrze liczyl moment albo jego przebieg, a drugi w miare dobrze liczyl moc i jej przebieg.
darkjustice pisze:ASV (nieco lepsze niż te z AFN
Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziec.

: śr paź 21, 2009 07:59
autor: darkjustice
Te pomiary to zadne pomiary W niektorych przypadkach wychodzily wrecz smieszne wyniki. Jeden program dobrze liczyl moment albo jego przebieg, a drugi w miare dobrze liczyl moc i jej przebieg.
Doskonale o tym wiem,dlatego pisałem,że podchodze do tego z dystansem.Zamieszczam wykres w Kpower.
Obrazek
Wg mnie przebieg krzywych może być zbliżony do rzeczywistych, biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy,elastyczność oraz przyspieszenie. Jak można zauważyć załamania momentu przypadają w miejscach zmian dawki ogr. momentu (odsyłam do logów,map 1Z'ta),co wydaje się logiczne.
Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziec
Wydaję mi się,że tak. Zmniejszone dymienie oznacza,że lepiej dopala się paliwo, czego rezultatem jest więcej energii->mocy.
A ile miales w seri??
Wszystko napisałem. Wystarczy troche poodejmować.
91KM(przy 3800rpm), 200Nm (przy 2100rpm)

Autor tematu zastanawiał się na zakupem używanych AFN'ów. Rozumiem,że przyrosty 20-30KM na nowych wtryskach(końcówkach) 0.216 są możliwe,ale po używkach 0.205 po 300-400tys. km nie ma co się spodziewać rewelacji.

: czw paź 22, 2009 12:00
autor: Rapix
darkjustice pisze:
Powinno byc cos kolo 105-110KM
Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistyczny :grin: Ostatnio włożyłem do swojego 1Z'ta wtryski z ASV (nieco lepsze niż te z AFN) i przy okazji zamontowałem kolektor ssący z AWX i przybyło 13KM i 20Nm (pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie). Obecnie mam 104KM i 220Nm (oczywiście podchodze do tego z dystansem). Czas 0-100km/h to 11.1s (czyli podobnie co MK3 1.6 101KM,tylko że mój jest 100kg cięższy :bigok: ).
Nie wierzę,że na samych wtryskach przekroczy się 100KM.
Ja miałem na wtryskach od ASV 103KM i nic po za tym nie robionę

: czw paź 22, 2009 17:31
autor: mochaszi
Kolektor ssący od AWX pasuję bez żadnych problemów ?
darkjustice pisze:
Te pomiary to zadne pomiary W niektorych przypadkach wychodzily wrecz smieszne wyniki. Jeden program dobrze liczyl moment albo jego przebieg, a drugi w miare dobrze liczyl moc i jej przebieg.
Doskonale o tym wiem,dlatego pisałem,że podchodze do tego z dystansem.Zamieszczam wykres w Kpower.
[url=http://images48.fotosik.pl/217/e35ec1c160234f5fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Wg mnie przebieg krzywych może być zbliżony do rzeczywistych, biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy,elastyczność oraz przyspieszenie. Jak można zauważyć załamania momentu przypadają w miejscach zmian dawki dymienia (odsyłam do logów,map 1Z'ta),co wydaje się logiczne.
Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziec
Wydaję mi się,że tak. Zmniejszone dymienie oznacza,że lepiej dopala się paliwo, czego rezultatem jest więcej energii->mocy.
A ile miales w seri??
Wszystko napisałem. Wystarczy troche poodejmować.
91KM(przy 3800rpm), 200Nm (przy 2100rpm)

Autor tematu zastanawiał się na zakupem używanych AFN'ów. Rozumiem,że przyrosty 20-30KM na nowych wtryskach(końcówkach) 0.216 są możliwe,ale po używkach 0.205 po 300-400tys. km nie ma co się spodziewać rewelacji.

: czw paź 22, 2009 22:04
autor: bradley
Jak dorobisz jeszcze flansze.

: czw paź 22, 2009 23:40
autor: Z@char
juytro walsnie zagosci kolekotr od AWX kat juz zostal wywalony:D

: sob paź 31, 2009 20:12
autor: blackvagen
ja parę dni temu wrzuciłem używane wtryski od afn i powiem ze warto :bajer:
u mnie z przyspieszeniem z niskich obr jest bardzo duża różnica, tak powyżej 3 tys tez jest ale nie ma szału ale jest odczuwalna. :)
i tak czy mógł mi się zmienić kąt wtrysku. bo średnio mam ok 58 jak jadę na biegu jałowym parę więcej.
zauważyłem ze gorzej pali na zimnym na tamtych wtryskach palił jak mało który :)
kopcić kopci jak wcześniej a ciśnienie jest wiekszę niż w moich seryjnych ahu na wtryskach pisąło 220
niedługo będzie virus/soft/dostrojenie i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
kat mam wywalony i erg też zaślepiony

: śr lis 18, 2009 20:12
autor: Z@char
Chcem zmienic wtryski wiem ze najlepsze by byly te od cowboya lecz nie dysponuje taka gotowka aby od wylozyc odrazu 1000 zl i szukam np ASV poiwedzie jakie to byly motory i w jakich autach byly

: śr lis 18, 2009 21:35
autor: Pruszkowiak
Z@char pisze:i szukam np ASV poiwedzie jakie to byly motory i w jakich autach byly
ASV 110KM to oznaczenie silnika w których były te wtryski o które Ci chodzi.

Występowały w golfie MK4,A3,bora,octavia itp.

: pn lis 23, 2009 18:21
autor: michszym11970
U mnie wtryski od AFN i wycięcie kata dały 101KM i 229Nm.

Wtryski OD AFN do 1Z

: sob gru 25, 2010 12:21
autor: blackvagen
ponoć ahu jest dół taki sam jak w afn ale nie jestem na 100% pewnen wiec nie wyzywać :bigok: