: wt paź 20, 2009 21:33
Ja czytałem ze nietylko blok jest inny ale korbowody w AFN są tez wzmocnione (w jakiejs gazecie z 97 roku....)cowboy pisze:tak, wały są takie same ale blok z AFN jest bardziej "użebrowany" czyli mocniejszy
Ja czytałem ze nietylko blok jest inny ale korbowody w AFN są tez wzmocnione (w jakiejs gazecie z 97 roku....)cowboy pisze:tak, wały są takie same ale blok z AFN jest bardziej "użebrowany" czyli mocniejszy
Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistycznyPowinno byc cos kolo 105-110KM
A ile miales w seri??darkjustice pisze:Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistycznyOstatnio włożyłem do swojego 1Z'ta wtryski z ASV (nieco lepsze niż te z AFN) i przy okazji zamontowałem kolektor ssący z AWX i przybyło 13KM i 20Nm (pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie). Obecnie mam 104KM i 220Nm (oczywiście podchodze do tego z dystansem). Czas 0-100km/h to 11.1s (czyli podobnie co MK3 1.6 101KM,tylko że mój jest 100kg cięższy
).
Nie wierzę,że na samych wtryskach przekroczy się 100KM.
Te pomiary to zadne pomiarydarkjustice pisze:(pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie
Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziec.darkjustice pisze:ASV (nieco lepsze niż te z AFN
Doskonale o tym wiem,dlatego pisałem,że podchodze do tego z dystansem.Zamieszczam wykres w Kpower.Te pomiary to zadne pomiary W niektorych przypadkach wychodzily wrecz smieszne wyniki. Jeden program dobrze liczyl moment albo jego przebieg, a drugi w miare dobrze liczyl moc i jej przebieg.
Wydaję mi się,że tak. Zmniejszone dymienie oznacza,że lepiej dopala się paliwo, czego rezultatem jest więcej energii->mocy.Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziec
Wszystko napisałem. Wystarczy troche poodejmować.A ile miales w seri??
Ja miałem na wtryskach od ASV 103KM i nic po za tym nie robionędarkjustice pisze:Taki wynik byłby bardzo,ale to bardzo optymistycznyPowinno byc cos kolo 105-110KMOstatnio włożyłem do swojego 1Z'ta wtryski z ASV (nieco lepsze niż te z AFN) i przy okazji zamontowałem kolektor ssący z AWX i przybyło 13KM i 20Nm (pomiary na Kpower i EasyDiag zarówno przed jak i po zmianie). Obecnie mam 104KM i 220Nm (oczywiście podchodze do tego z dystansem). Czas 0-100km/h to 11.1s (czyli podobnie co MK3 1.6 101KM,tylko że mój jest 100kg cięższy
).
Nie wierzę,że na samych wtryskach przekroczy się 100KM.
darkjustice pisze:Doskonale o tym wiem,dlatego pisałem,że podchodze do tego z dystansem.Zamieszczam wykres w Kpower.Te pomiary to zadne pomiary W niektorych przypadkach wychodzily wrecz smieszne wyniki. Jeden program dobrze liczyl moment albo jego przebieg, a drugi w miare dobrze liczyl moc i jej przebieg.
[url=http://images48.fotosik.pl/217/e35ec1c160234f5fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Wg mnie przebieg krzywych może być zbliżony do rzeczywistych, biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy,elastyczność oraz przyspieszenie. Jak można zauważyć załamania momentu przypadają w miejscach zmian dawki dymienia (odsyłam do logów,map 1Z'ta),co wydaje się logiczne.Wydaję mi się,że tak. Zmniejszone dymienie oznacza,że lepiej dopala się paliwo, czego rezultatem jest więcej energii->mocy.Wyzsze pierwsze cisnienie powinno miec wplyw na zmniejszone zadymienie, ale czy zwiekszy sie tez od tego moc... ciezko powiedziecWszystko napisałem. Wystarczy troche poodejmować.A ile miales w seri??
91KM(przy 3800rpm), 200Nm (przy 2100rpm)
Autor tematu zastanawiał się na zakupem używanych AFN'ów. Rozumiem,że przyrosty 20-30KM na nowych wtryskach(końcówkach) 0.216 są możliwe,ale po używkach 0.205 po 300-400tys. km nie ma co się spodziewać rewelacji.
ASV 110KM to oznaczenie silnika w których były te wtryski o które Ci chodzi.Z@char pisze:i szukam np ASV poiwedzie jakie to byly motory i w jakich autach byly