Różnice midzy tdi pd

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 17, 2009 01:36

Włochaty pisze:panowie a moze wiecie gdzie jest ten numer odlany co pisal Stomel??
na tej fotce jest ten numer odlany z przodu silnika pod miejscem na pompę wodną i termostat (na przykładzie silnika AHF) :
http://motoallegro.pl/item784890056_blo ... i_ahf.html


Obrazek

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob paź 17, 2009 17:46

grzegorzp pisze:silnik na 99% z kradzieży bo nie ma innego wytłumaczenia dlaczego ktokolwiek chciałby zacierać numery.
Jesteś spokrewniony z Rutkowskim?
Silnik może pochodzić z rozbitka,a powodów dla których ktoś skasował numery może być co najmniej kilka.

Gość skasował autko w wypadku,więc postanowił sprzedać co się da,a że nie chciał aby ktoś znał pochodzenie silnika,to skasowali numery.
Nie każdy daje papier na silnik,nawet jeżeli takie ma.
Odszkodowanie,jeżeli jest AC pokrywa część kosztów,jeżeli go nie ma,to choć częściowo sprzedane graty.

Sprzedając silniki z anglików niektórzy kasują numery,bo wiele takich sprzedawane jest z ominięciem fiskusa.
Kupując coś z anglika dostajesz fakturę?
Rzadko kiedy.
Bierzesz i micha się cieszy,bo tanio kupiłeś.

Może też pochodzić z kradzieży,ale ja bym się tym nie przejmował.
Nie ma,to nie ma.Nie są wymagane.


AFN 165,5@380,8

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob paź 17, 2009 17:48

żaden z wypisanych przez Ciebie powodów nie jest uzasadnieniem zamazania numerów

ps. a pisanie o pochodzeniu wydaje mi się w złym guście.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 17:49 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob paź 17, 2009 18:06

Ale jeden napisany przez Ciebie musi być tego uzasadnieniem?
Przypomnij sobie,w jakim kraju mieszkasz,a być może zrozumiesz,że kręcenie wałków to codzienny chleb wielu sprzedawców używanych części.
grzegorzp pisze:ps. a pisanie o pochodzeniu wydaje mi się w złym guście.
To masz zły gust,bo to chyba Ty napisałeś,że silnik pochodzi z kradzieży,czy nie?


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » sob paź 17, 2009 19:22

Tak sie zastanawiam czy nie lepiej byloby profilaktycznie zglosic to na policje, zeby nie bylo historii ze jak bedziesz auto sprzedawal ktos kupi i sie ka;nie ze numery zdarte, to pojdzie na policje i pierwszym oskarzonym bedziesz Ty.. nieprzyjemnosci tylko i wogole, niepotrzebny smrod kolo tylka....


Znam historie (znajomego, ktory prowadzi komis) ze po sprzedazy auta po przekladce z Anglika, koles mial nieprzyjemnosci bo nie powiedzial ze to anglik, musial kase placic za to bo inaczej by go w sadzie pozamiatali.... (zatajenie prawdy o pochodzeniu auta)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 17, 2009 19:41

Matijas pisze:Tak sie zastanawiam czy nie lepiej byloby profilaktycznie zglosic to na policje, zeby nie bylo historii ze jak bedziesz auto sprzedawal ktos kupi i sie ka;nie ze numery zdarte, to pojdzie na policje i pierwszym oskarzonym bedziesz Ty.. nieprzyjemnosci tylko i wogole, niepotrzebny smrod kolo tylka...
nie polecam takiej akcji, policja mało jest zainteresowana sprawdzeniem legalności pochodzenia samego silnika ale zobligowana do ustalenia tego na podstawie zgłoszenia właściciela samochodu będzie zmuszona do wykonania ekspertyzy mechanoskopijnej co wiązać się będzie z wyznaczeniem dla posiadacza samochodu terminu stawienia się w Laboratorium Kryminalistycznym lub w jednostce policji (jeśli biegły mechanoskop przyjedzie na miejsce) w celu wykonania badania mechanoskopijnego - zajmie to tylko jeden dzień ale gorzej będzie jeśli biegły wpadnie na pomysł aby silnik wymontować z samochodu w tym celu - ogólnie nie polecam.


Obrazek

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob paź 17, 2009 20:31

Matijas pisze:Tak sie zastanawiam czy nie lepiej byloby profilaktycznie zglosic to na policje,
Ludzie,czy wam już całkiem palma odbiła,to jest temat o tym,co ma zrobić,żeby sobie kłopotów narobić,czy o tym,co w tytule?

Przestańcie durnoty wypisywać i zajmijcie się czymś pożyteczniejszym.
Nasza policja ma takie sprawy w dupie i mało ich obchodzi skąd tam się wziął taki,a nie inny silnik.

Może się do chłopaka z detektywem wybierzecie,ostatni sprawiedliwi.
Litości.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » sob paź 17, 2009 20:44

To jest dział SPEED !!!!!!!! a nie sprawy kriminalne do kosza temat...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz paź 18, 2009 09:38

nr nie sa wymagane. Wymiana bloku w serwisie forda ( akurat mialem stycznosc wymiany bloku w focusie) i nr na bloku brak. Zeby bylo smiesznie to wymiana bloku to jest w zestawie wal i tloki jako jedno. Zdajemy stary blok i mamy upust 2 tys zl. Dlaczego zdajemy stary bo idzie do regeneracji i bedzi ena sprzedanie. Nr sa zeszlifowane przez forda.

Nieprzyjemnosci nie bedzie mial kiea bo nr na silniku nie sa wymagane. Ktos mogl j ezytrawic by nie bylo nieporozumien bo wymienial blok i potem kupujacy by sie pytal jak tojest ze silnik to ARL czy ASZ a blok od AJM. Problemem dla mnie bylo by osobiscie to ze blok od ASZ i ARL sa mocniejsze i wiecej wytrzymuja.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » ndz paź 18, 2009 11:39

sagon pisze:Ludzie,czy wam już całkiem palma odbiła,to jest temat o tym,co ma zrobić,żeby sobie kłopotów narobić,czy o tym,co w tytule?
sagon... chill out... powiedzialem poprostu co mysle bo znam wiele sytuacji w ktorych nowi wlasciciele auta maja pozniej pretensje... z taka sytuacja apropos silnika bez numerow sie nie spotkalem wiec tylko luzno zasugerowalem....


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz paź 18, 2009 11:55

wesol pisze:Problemem dla mnie bylo by osobiscie to ze blok od ASZ i ARL sa mocniejsze i wiecej wytrzymuja.
trafiles w sedno, chce sie wlasnie dowiedziec ile ten silnik zniesie :bigok:

wczoraj sciaganlem pokrywe zaworow i zobaczylesm takie numery:

01-04-27 BE
11103FR

RB3

i jeszcze numer czesci nie caly bo nie odkresalem i widzielm tylko xxxxxxxxxx 073 AL



Prosze modratora o usuniecie tych postow zwiazynych z kradzieza i tego typu podobne bo to troche zasmieca ten temat a nic nie wnosi :grrr: Dziekiuje z gory

[ Dodano: 18 Paź 2009 11:56 ]
wczoraj nie zdazylem sciagnac lapy od alternatora bo naGP trzeba bylo jechac ale w poenidzialek to wszystko posprawdzam :bigok:



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz paź 18, 2009 12:25

pompowtryski AL to albo ARL albo ASZ ale to że wtryski AL to nic nie świadczy o bloku.
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 13:07 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » ndz paź 18, 2009 13:00

Włochaty pisze: AL
takie pompki byly w ASZ/ARL i niektorych AWX :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 13:01 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz paź 18, 2009 14:27

Matijas pisze:takie pompki byly w ASZ/ARL i niektorych AWX :bigok:
I AVF-ach też. :grin:


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości