Różnice w 1.9TDI MK5 BRU a BKC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RobertGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob paź 13, 2007 13:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: RobertGTI » pt paź 09, 2009 15:39

No dobra, to podsumowując: na tych seryjnych pompkach jest do osiągnięcia okolice 180KM przy innej turbinie, na seryjnych gratach bezpieczna i logiczna moc do 150KM.

Czy te 180 to już max granica dla tych pompek ? Czy przy wymodzeniu jakiegoś dolotu i wydechu da sie wycisnąć coś więcej?

No i czekam jeszcze na odpowiedź w sprawie tej skrzyni 6b.



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pt paź 09, 2009 15:48

RobertGTI, moze zapytaj uzytkownika marcinvvv - w dziale projektow widze, ze ma golfa zrobionego na 180PS . ewentualnie aligatora z dynosoft - wg opisu to on zajmowal sie modyfikacja auta.
goodhope pisze:o wykres, prędzej musiałbym prosić kogoś z elprosysu, bo o ile wiem, compsort do dziś własnej hamowni nie posiada, a jedynie bywa na gościnnych występach.
to chyba nie ma wiekszego znaczenia..


vw > all

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob paź 10, 2009 00:15

majkitdi pisze:o widzę najbardziej niedoceniany tuner z dolnego slaska zabral glos
Lepiej być niedocenianym tunerem z dolnego śląska niż cwaniakiem z pścinia dolnego jak ty, może u was na wiosce i w przedszkolu do którego uczęszczasz takie chamskie i gówniarskie teksty uchodzą ale u mnie nie. Wytrzyj mleko z pod nosa włącz google.com(o ile znasz język inny niż wiosko-polski) i sobie poczytaj na temat tego silnika i jego modów i czy 150KM to light a potem szczekaj ok?


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

czesław
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob paź 10, 2009 01:16
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: czesław » sob paź 10, 2009 01:29

goodhope pisze:o wykres, prędzej musiałbym prosić kogoś z elprosysu, bo o ile wiem, compsort do dziś własnej hamowni nie posiada, a jedynie bywa na gościnnych występach.

hmmm skoro przyrost rzędu 50% to soft lightowy ...
To właściwie, po co się bawić w turbo w tym silniku, skoro można zrobić "harcorowy" i mieć tyle ile inni po turbo ? :chytry: (byle by unikać wysokich prędkości i żyć musi, tak mówi teoria, więc "dlaczemu" nie?)
O wykres popros bobika bo u nich CS hamowal to auto, po co? Wlasnie po to zeby nie byl "hardcorowy" jak to okresliles i sie za szybko nie wysralo bo potem przecietny kowalski ma pretensje do tunera a po co ryzykowac dobra marka? Teraz o moim aucie: jak podniesienie cisnienia doladowania o 0,1 bar jest dla Ciebie juz hardcorem (bo o tyle skoczylo po sofcie) to robisz naprawde super delikatne softy, choc jak pisales na innym forum kilka osob do Ciebie dzwonilo ze wysralo im sie sprzeglo w BRU, u mnie zyje mimo ze mam nalatane 75 tys. I ostatnia rzecz wolalem pojechac wlasnie do kogos kto budzi we mnie zaufanie i jak widac cos potrafi skoro dla was jest to nierealne, a ktos jednak to zrobil a czy w to wierzysz czy nie jest to tylko i wylacznie Twoja sprawa. I uwierz dodawanie koksu nie wiele daje bo skoro zaczyna kopcic to znaczy ze tego nie jest w stanie przepalic wiec co to ma na celu? Mozesz rownie dobrze dorzucic soku z gumijagod, marchewki i jeszcze pare innych specyfikow i moze bedzie 200? Zalej go najlepiej zeby ropa leciala wydechem wtedy moze i 300 bedzie. To jest wlasnie chiptuning w waszym wydaniu zeby auto sralo pasza.

[ Dodano: 10 Paź 2009 01:45 ]
TuneFORCE pisze:
majkitdi pisze:o widzę najbardziej niedoceniany tuner z dolnego slaska zabral glos
Lepiej być niedocenianym tunerem z dolnego śląska niż cwaniakiem z pścinia dolnego jak ty, może u was na wiosce i w przedszkolu do którego uczęszczasz takie chamskie i gówniarskie teksty uchodzą ale u mnie nie. Wytrzyj mleko z pod nosa włącz google.com(o ile znasz język inny niż wiosko-polski) i sobie poczytaj na temat tego silnika i jego modów i czy 150KM to light a potem szczekaj ok?
U nas w pscinie dolnej pisze sie "spod". Dwa lajt czy srajt nie kopci przy 150PS i jezdzi i ma sie bardzo dobrze a lekko nie ma. Tym sie wlasnie rozni Twoja firma od firmy typu Jetronik. Jakby mialo sie cos wysrac to by sie juz wysralo dawno, jakby to byl hardcor rowniez, nawet egzemplarz ktory mial 165 PS pojezdzil rok i wysralo sie turbo a nikt zadnych zasad tam nie przestrzegal i rozni ludzie nim jezdzili. Poziom tez masz troche niski, a szczerze mowiac wole ta pscine dolna niz ten zadymiony walbrzych. A teraz stad spadam bo nie mam wiecej juz nic do powiedzenia w temacie wiec nie ciagnijcie dalej tego a osoby czytajace beda wiedzialy gdzie jechac po dobry soft. A i nie wierz we wszystko co wypluje google. Robcie swoje umieszczajcie wykresy a pewnie ktos inny napisze kulturalnie: " A swistak siedzi i zawija..." i bedziecie znow mogli sobie dyskutowac. Takze nie podwazajcie kompetencji pewnych ludzi w pewnych sprawach bo w kazdej dziedzinie znajdzie sie ktos lepszy i trzeba poprostu to przelknac i dazyc do tego zeby tez robic to lepiej a nie szczekac po forach ze to jest niemozliwe. Mozesz byc ignorantem, uwazac ze pisze bajki i zyc dalej w blogiej swiadomosci ze jestes najlepszy w tym co robisz. Pozdrowienia z malowniczej psciny dolnej.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 02:16 przez czesław, łącznie zmieniany 3 razy.



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » sob paź 10, 2009 08:44

Pare postow wyzej piszac, ze swistak siedzi pokazales, ze jestes ignorantem zadufanym w sobie. Brak ci skilla i tak jak kolega wyzej napisal nie dopuszczasz opcji ze jest ktos lepszy od ciebie. A mysle ze jest to wiekszosc osob ktore ma pojecie o modyfikowaniu softow. No ale czego tu sie spodziewac jak ktos wiedze o softach czerpie z tak wyszukanych zrodel jak google.com :green_fuck: Piszac ze mna PW na innym forum podwazales kompetencje innego wroclawskiego tunera - ktorego kilka miesiecy zachwalales ze jak to dobrze ci nie wystroil auta. Dlatego wole byc szczeniackim cwaniakiem niz obludnikiem ktory gada za plecami.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 08:46 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.


vw > all

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob paź 10, 2009 10:08

czesław pisze:...
nie wiem w końcu kto robił gdzie, kto hamował, kto modził a kto zachwala. Ale ukajany i czerwony z zawstydzenia padam na kolana :blush: .


(temat sprzęgła BRU. BKC, BXE itp... nie zastanawiało Cię nigdy dlaczego wspomniany Compsport, czy choćby Masters, bo czasie nadmiernej euforii nagle nie robi w tych silnikach na seryjnym osprzęcie więcej momentu niż 310-320Nm ?)

p.s.
aby mnie zdołować do reszty, czy mógłbyś się pochwalić wykresem twojego auta ?
Pisałem wyżej , nie bez kozery, sugerując przyrost 50%
Mam nadzieję, dobrą ;) ...że twoje 150 nie powstały z serii na poziomie 125 ;)... oczywiście to żart.

DZIĘKUJĘ.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 10:25 przez goodhope, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob paź 10, 2009 10:11

To ty jesteś ignorantem, nie znasz mnie nie wiesz co i jak robię to zamilcz a nie szczekasz jak szczeniak.
Ja niczyich kompetencji nie podważam, jeżeli dla ciebie stwierdzenie że jakieś tam firmy ,,nie są najlepsze na świecie'' to jest podważanie ich kompetencji to wybacz...sam sobie nadinterpretowujesz wypowiedzi i sam sobie stwarzasz jakieś problemy.

Gadka z tobą to jak z jakimś niespełna rozumu dzieckiem ja mówię A a ty uparcie słyszysz B i to jest twój problem, proponuję czytać ze zrozumieniem.
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 08:55 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob paź 10, 2009 10:12

Ze tak sie wtrace.....Widzialem juz wiele 100-ek PD ktore po sofcie mialy 148 - 157 KM Jednym z takich jezdzi moj staruszek golfem AXR (zrobionym na 150KM) i nie wiem panowie co w tym dziwnego, te silniki po sofcie poprostu tak wychodzą i koniec.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob paź 10, 2009 10:18

aw69 pisze:Ze tak sie wtrace.....Widzialem juz wiele 100-ek PD ktore po sofcie mialy 148 - 157 KM Jednym z takich jezdzi moj staruszek golfem AXR (zrobionym na 150KM) i nie wiem panowie co w tym dziwnego, te silniki po sofcie poprostu tak wychodzą i koniec.
szczerze powiem, przyznam ..że jakoś ze spokojniejszym sumieniem dłubię AXRy (niż wspomniane BKC...) na wymienionym poziomie. Jeszcze lepiej kiedy idą w parze z fabią, czy ibizą. Dla mnie te silniki są rewelacyjne. Nic dodać nic ująć. Ale...
nie o AXR w tym wątku mowa ;)
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 10:19 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob paź 10, 2009 10:21

wiem ze nie o AXR, ale tak naprawde czym roznia sie te silniki od siebie ? W zasadzie niczym znaczącym


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob paź 10, 2009 10:24

Jak ktoś jest kumaty to 150 nie zabije mu auta ale jak inny jest typowym zapi...czem co serie może zajechać to wybaczcie żaden tuner takiego ryzyka nie podejmuje i dlatego średnio robi się 140-145KM...
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 10:28 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » sob paź 10, 2009 10:27

TuneFORCE pisze:To ty jesteś ignorantem, nie znasz mnie nie wiesz co i jak robię to zamilcz a nie szczekasz jak szczeniak, ja niczyich kompetencji nie podważam, jeżeli dla ciebie stwierdzenie że te firmy nie są najlepsze na świecie to jest podważanie ich kompetencji to wybacz...sam sobie nadinterpretowujesz wypowiedzi i sam sobie stwarzasz jakieś problemy.
proponuje zebys ty zamilczal. spuentowanie mojej wypowiedzi 'swistak siedzi' nie wnioslo nic do watku. staralem sie odpowiedziec autorowi tematu na zadane pytanie a ty zaczales sie sadzic.


vw > all

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob paź 10, 2009 10:36

Od kiedy ,,świstak siedzi'' jest obraźliwą sekwencją?
Każdy tuner ma podobne podejście do tematu - soft ma być bezpieczny a klient zadowolony, większość ludzi których znam nie robi 150KM z tych motorów właśnie po to żeby cieszyły się bezawaryjnością i nawet przy ,,fatalnym'' użytkowniku nic nie padło.
Sam mam 2 auta z silnikami BXE i wiem na co sobie można pozwolić bo nad tymi softami ,,100lat'' spędziłem więc to nie jest problem zrobić 150KM czy więcej - ale dla kumatego kierownika a nie dla człowieka z ulicy.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 10:36 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob paź 10, 2009 10:41

Jak ktoś jest kumaty to 150 nie zabije mu auta ale jak inny jest typowym zapi...czem co serie może zajechać to wybaczcie żaden tuner takiego ryzyka nie podejmuje i dlatego średnio robi się 140-145KM...
bla bla bla jak ktos jest ultra zdolny to i serie ci posadzi, widzialem seryjne tdi z polamanymi korbami i wlasciciele to zwykli "kapeluszowce" ktorzy malo wiedza o zasadzie dzialania silnika. Rzygac mi sie chce jak czytam takie bzudury typu - "tuner takiego ryzyka nie podejmuje" a co to qrwa cziptuning to jakas kuracja ultra ochronna dla silnika i dająca w *#cenzura#* mocy bez ryzyka ? Ludzie co wy z choinki sie urwaliscie przeciez sie z kosmosu nic nie bierze. Jest ryzyko jest zabawa !


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości