Strona 2 z 30

: ndz wrz 27, 2009 12:55
autor: Majiic
SToRM, mi tez sie tak wydaje.

: ndz wrz 27, 2009 13:04
autor: masakra
najlepszy czas G-tech PRO 6,4 0-100km/h bez kanapy i zapasu

: ndz wrz 27, 2009 18:43
autor: Michnik
Ale G-Tech mierzy chyba do 96 Km/h więc trzeba dodać jakis ułamek sekundy do równych 100 Km/h. U mnie na G-Tech'u pokazało 9.6s. Silnik AAZ+.

: ndz wrz 27, 2009 19:27
autor: Tobi80
Należy dodać niekiedy trochę więcej niż ułamek , bo jeśli np skrzynia nam się kończy przy 96 i trzeba zmienić bieg to czas do stówki sporo się wydłuża . Dlatego lepiej mierzyć auto na 1/4 mili lub do 140 . Wtedy wynik jest bardziej miarodajny i więcej mówi o osiągach auta

: ndz wrz 27, 2009 23:06
autor: Majiic
g-tech na ktorym byl mierzony moj i Masakry przejazd pokazuje przyspieszenia od 0 -100km/h

: pn wrz 28, 2009 09:19
autor: MZiobro
1Z( gt17;0,216;fmic;kolektor AWX;chip g-lab)

0-96.
Obrazek

: pn wrz 28, 2009 09:37
autor: arwam
mój AAZ miał odrobinę poniżej 7s do 100km/h i jakieś 15s do 200km/h
mówię miał bo już nie mam tego silnika :/

: pn wrz 28, 2009 09:41
autor: masakra
arwam pisze: 15s do 200km/h
chyba Cię troszke poniosło

: pn wrz 28, 2009 09:43
autor: bradley
A wg vagcoma moze byc?
Bo pokazywal powtarzalne okolice 9,3 poki sie nie zgrzal.
Oficjalny czas na 1/4 zmierzony na Muchowcu w Katowicach to 4min 3 sekundy i 55 setnych :P
A zauwazony przez organizatora to cos kolo 17,6

: pn wrz 28, 2009 10:35
autor: arwam
masakra pisze:chyba Cię troszke poniosło
chyba nie bo wskazówka niemal całzy czas w równym tępie szła a po drugi MK2 jest lżejsze niż MK3.

ale piszę około bo przy tych prędkościach zazwyczaj patrzę na drogę a nie na stoper.
i nie piszę już tuaj tyle prędkości licznikowej a tylko do momentu osiągnięcia 5200rpm co odpowiada prędkości 200km/h przy skrzyni 4T
to popatrz w stary filmik kiedy jeszcze na nciśnieniu i 1,4bara jeździłem i na dawce kiedy pod pełnym obciążeniem dym ginął całkowicie. a już dłuższy czas przed sprzedażą silnika jeździłem na ciśnieniu 1,8bara i dośc dużej dawce gdzie dym nawet pod pełnym ciśnieniem doładowania był cały czas widoczny.

: pn wrz 28, 2009 11:08
autor: masakra
ok, nie chce sie kłócić....
ale na Twoim filmiku widac: start powiedzmy 4,5 sekundzie filmiku.... a w 20 sekundzie jest powiedzmy 160 km/h na liczniku. A do 200km/h ?? przepaść....



i mowie tutaj o przedkosciach tylko licznikowych... bo wiadomo, ze licznik i stoper to zaden pomiar...

poza tym przyspieszenie nie jest jednostajne..

zeby robic okolo 15 s do 200 w mk2 mysle ze potrzebne sa okolice 300KM

Pozdro

edit

P.S co nie zmienia faktu, ze dobrze idzie :)

: pn wrz 28, 2009 11:18
autor: arwam
masakra,


czytaj dokładnie i zwróć uwagę na ciśnienie doładowania:
arwam pisze:to popatrz w stary filmik kiedy jeszcze na nciśnieniu i 1,4bara jeździłem i na dawce kiedy pod pełnym obciążeniem dym ginął całkowicie. a już dłuższy czas przed sprzedażą silnika jeździłem na ciśnieniu 1,8bara i dośc dużej dawce gdzie dym nawet pod pełnym ciśnieniem doładowania był cały czas widoczny.


[ Dodano: 28 Wrz 2009 11:19 ]
masakra pisze: zeby robic okolo 15 s do 200 w mk2 mysle ze potrzebne sa okolice 300KM
lub dużego momentu obrotowego.
to jest filmik z wiosny i na ciśnieniu niespełna 1,5bara

: pn wrz 28, 2009 14:31
autor: ambienT
Przy korzystnej temperaturze 7.66 do 100 kmh, silnik asz w golfie IV

: pn wrz 28, 2009 14:38
autor: mariachi
ambienT pisze:Przy korzystnej temperaturze 7.66 do 100 kmh, silnik asz w golfie IV
chyba asz po modach