0-100km/h jakie macie czasy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » ndz wrz 27, 2009 12:55

SToRM, mi tez sie tak wydaje.



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » ndz wrz 27, 2009 13:04

najlepszy czas G-tech PRO 6,4 0-100km/h bez kanapy i zapasu



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz wrz 27, 2009 18:43

Ale G-Tech mierzy chyba do 96 Km/h więc trzeba dodać jakis ułamek sekundy do równych 100 Km/h. U mnie na G-Tech'u pokazało 9.6s. Silnik AAZ+.



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » ndz wrz 27, 2009 19:27

Należy dodać niekiedy trochę więcej niż ułamek , bo jeśli np skrzynia nam się kończy przy 96 i trzeba zmienić bieg to czas do stówki sporo się wydłuża . Dlatego lepiej mierzyć auto na 1/4 mili lub do 140 . Wtedy wynik jest bardziej miarodajny i więcej mówi o osiągach auta


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » ndz wrz 27, 2009 23:06

g-tech na ktorym byl mierzony moj i Masakry przejazd pokazuje przyspieszenia od 0 -100km/h



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn wrz 28, 2009 09:19

1Z( gt17;0,216;fmic;kolektor AWX;chip g-lab)

0-96.
Obrazek



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 28, 2009 09:37

mój AAZ miał odrobinę poniżej 7s do 100km/h i jakieś 15s do 200km/h
mówię miał bo już nie mam tego silnika :/



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn wrz 28, 2009 09:41

arwam pisze: 15s do 200km/h
chyba Cię troszke poniosło



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn wrz 28, 2009 09:43

A wg vagcoma moze byc?
Bo pokazywal powtarzalne okolice 9,3 poki sie nie zgrzal.
Oficjalny czas na 1/4 zmierzony na Muchowcu w Katowicach to 4min 3 sekundy i 55 setnych :P
A zauwazony przez organizatora to cos kolo 17,6


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

arwam

Post autor: arwam » pn wrz 28, 2009 10:35

masakra pisze:chyba Cię troszke poniosło
chyba nie bo wskazówka niemal całzy czas w równym tępie szła a po drugi MK2 jest lżejsze niż MK3.

ale piszę około bo przy tych prędkościach zazwyczaj patrzę na drogę a nie na stoper.
i nie piszę już tuaj tyle prędkości licznikowej a tylko do momentu osiągnięcia 5200rpm co odpowiada prędkości 200km/h przy skrzyni 4T
to popatrz w stary filmik kiedy jeszcze na nciśnieniu i 1,4bara jeździłem i na dawce kiedy pod pełnym obciążeniem dym ginął całkowicie. a już dłuższy czas przed sprzedażą silnika jeździłem na ciśnieniu 1,8bara i dośc dużej dawce gdzie dym nawet pod pełnym ciśnieniem doładowania był cały czas widoczny.



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn wrz 28, 2009 11:08

ok, nie chce sie kłócić....
ale na Twoim filmiku widac: start powiedzmy 4,5 sekundzie filmiku.... a w 20 sekundzie jest powiedzmy 160 km/h na liczniku. A do 200km/h ?? przepaść....



i mowie tutaj o przedkosciach tylko licznikowych... bo wiadomo, ze licznik i stoper to zaden pomiar...

poza tym przyspieszenie nie jest jednostajne..

zeby robic okolo 15 s do 200 w mk2 mysle ze potrzebne sa okolice 300KM

Pozdro

edit

P.S co nie zmienia faktu, ze dobrze idzie :)
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 11:09 przez masakra, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 28, 2009 11:18

masakra,


czytaj dokładnie i zwróć uwagę na ciśnienie doładowania:
arwam pisze:to popatrz w stary filmik kiedy jeszcze na nciśnieniu i 1,4bara jeździłem i na dawce kiedy pod pełnym obciążeniem dym ginął całkowicie. a już dłuższy czas przed sprzedażą silnika jeździłem na ciśnieniu 1,8bara i dośc dużej dawce gdzie dym nawet pod pełnym ciśnieniem doładowania był cały czas widoczny.


[ Dodano: 28 Wrz 2009 11:19 ]
masakra pisze: zeby robic okolo 15 s do 200 w mk2 mysle ze potrzebne sa okolice 300KM
lub dużego momentu obrotowego.
to jest filmik z wiosny i na ciśnieniu niespełna 1,5bara



ambienT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: ambienT » pn wrz 28, 2009 14:31

Przy korzystnej temperaturze 7.66 do 100 kmh, silnik asz w golfie IV



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pn wrz 28, 2009 14:38

ambienT pisze:Przy korzystnej temperaturze 7.66 do 100 kmh, silnik asz w golfie IV
chyba asz po modach



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości