Strona 2 z 3

: pn wrz 07, 2009 21:47
autor: PinkFloyd
No tak ale na takiej skrzyni i obrotach w granicach rozsądu bedzie 205km/h potem juz blisko czerwone pole, ja u siebie wymieniłm skrzynie na 5 biegów o oznaczeniu EUH i v max bez problemu 210km/h a po dłuższym rozpędzie 215km/h i jest juz 4500 obr wiec wiecej z 5 - biegowej nie wyciśniesz. A limiter masz podniesiony czy zdjety. Na v max nie patrz- sprawdzałes np. elastyczność. U mnie np. mi najbardziej na tym zależało i na 5 biegu mam wg mnie fenomenalna 80-120km/h 5 bieg 9 sekund

: pn wrz 07, 2009 22:13
autor: mewa2002
O limiterze nic mi nie wiadomo:) nie sprawdzalem elastycznosci raczej. Bo staram sie go trzymac na wyzszych obrotach:) Musze tez sprawdzic ile ma na 5 biegu od 80-120 bo na 4 to idzie jak szatan:)

: pn wrz 07, 2009 22:40
autor: CrocodileReggae
mewa2002 pisze:Czyli co, musze odkrecic kolektor ssacy i sprawdzic jak tam wyglada od srodka i w razie czego go przeczyscic?
Na początku zrzuć wąż gumowy łączący przwód od ICka z EGRem - jak czyściutko to luz.
Jeśli będzie upaćkany to zrzuć EGRa i looknij kolektor... - mój miał średnicę 3 cm.
Trzeba było odkręcić i wypalić palnikiem. A sprawca czyli EGR został umyty

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105
mewa2002 pisze:staram sie go trzymac na wyzszych obrotach:)
czyli?

: pn wrz 07, 2009 22:58
autor: mewa2002
No to w wolnym czasie postaram sie to zrobic. No czyli nie palowanie od niskich obrotow <2tys no i jazda stalym tempem minimum 1.700 obrotow. Chyba dobrze robie:)

: wt wrz 08, 2009 00:01
autor: TuneFORCE
Ja bym zobaczył czy syfu w kolektorze nie ma za dużo, jakiejś nieszczelności poszukał i wtryski sprawdził

Chip 110/132

: czw maja 29, 2014 21:09
autor: lg1984
Odkopie temat..
Brat w Niemcowni robil program w ALH. Celem byl program bezdymny. W serii wyszlo 97KM/222Nm, po programie 121KM/290Nm. Nastepnie wpadly wtryski ASV i korekta softu. Wyszlo 132KM/313Nm. Na wtryskach ALH wynik chyba nie najgorszy ale na ASV nie powinno byc blizej 140KM?

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 08:46
autor: toffic
Bardzo mały przyrost mocy, może coś niedomaga, może program nie do końca udany, bez diagnostyki to można wróżyć z fusów

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 09:13
autor: cowboy
a moze wtryski ASV juz miały 400 tys km przebiegu, a ze program miał byc bezdymny to nie dało sie wiecej ?
wydaje mi sie ze remap TDI VP w 2014 roku to nie rocket science i z kazdym rokiem umiejentonosci tunerów rosną a mozliwosci wtrysków maleją ;)

okolice 13OKM to ma czesto zdrowy ALH na wtryskach 216 na seryjnym programie po odetkaniu katalizatora

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 09:47
autor: flatron1984
lg1984, u mnie wyszlo podobnie. Po wlozeniu wtryskow ASV i korekcie bylo 139,5 KM/300Nm, jazda probna i przy mocniejszym bucie pojawial sie lekki kopciuch, a tez chcialem bezdymny soft, wiec korekta na 133KM i podniesiony moment na 311Nm. Tuner powiedzial ze jak na bezdymny soft jest ok. Mechanicznie wszystko jest ok, jedynie co to trzeba wziac pod uwage ze wtryski nie sa nowe. Ale powiedzial ze 140KM na tych wtryskach jest do osiagniecia ale z dymem.
toffic, gdyby cos nie domagalo to w serii nie byloby 97KM

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 10:17
autor: cowboy
dlatego w ALH (co juz wielokrotnie było pisane) pierwszy krok to wydajniejsze wtryski 216 - i juz sie łapie 125-130KM na seryjnym sofcie i auto nawet nie dymi jakoś specjalnie, bo doładowanie w ALH jest chyba 1 Bar czyli tyle ile miały AFNy

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 11:02
autor: lg1984
Czyli wynik 132KM bez dymu jest do zaakceptowania... silnik chyba nie jest w zlym stanie bo w serii 97KM, a po bezdymbym sofcie 121KM. A gdzies na forum czytalem i to chyba cowboy pisal ze zdrowy ALH na seryjnych wtryskach po programie ma 120-125KM.
Brat juz mysli nad 216 :grin: ASV'ki dostal za free, wiec tylko na korekte troche keszu stracil. Jako ze w Niemczech nie ma za bardzo skad kupic 216, powiedzialem mu ze Ty cowboy robisz 216 wiec jak sie zdecyduje to bedzie bral od Cb i moze ja sie zdecyduje to beda dwa komplety :hmm:
cowboy, jak wrzuci 216 to musi robic jakas korekte?

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 11:17
autor: cowboy
lg1984 pisze:cowboy, jak wrzuci 216 to musi robic jakas korekte?
jesli ma bezdymny soft pod 205tki z ASV to mozliwe ze bedzie OK, bo pewnie dawka trochę zmniejszona a doładowanie ruszone - tylko licz sie z tym ze sie pojawi około 150-160KM i sprzegło moze sie poddac ;)

generalnie wychodzi na to że to ALH zareagowało OK

w DE mozesz kupic 216 zamawiajac sobie nowe seryjne wtryskiwacze do Multivana transportera z silnikiem 2.5 TDI 151KM (oznaczenie silnika AHY lub AXG) - tyle ze to pewnie wyjda duze koszty

a mnie kompletne wtryskiwacze zrobione na bazie zestawów naprawczych to 1300 PLN - jest podwieszony temat

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 17:50
autor: daniel23584
lg1984, nie jest zle.... jest soft bezdymny a jak wiadomo zeby byly KM trzeba polac, z powietrza KM sie nie pojawia

Chip 110/132

: pt maja 30, 2014 23:55
autor: toffic
flatron1984 pisze:toffic, gdyby cos nie domagalo to w serii nie byloby 97KM
To, ze coś dobrze działa w serii nei znaczy, że po modach też bedzie, klej logi i będzie wiadomo co jest nie tak, być może to co napisał cowboy
cowboy pisze:a moze wtryski ASV juz miały 400 tys km przebiegu, a ze program miał byc bezdymny to nie dało sie wiecej ?
Czyli wtryski masz szroty w tej chwili.
Ogólnie na dobrych wtryskach ASV i serii ALH idize zrobić bez problemu lekko ponad 140KM bez dymu