Strona 2 z 2

: ndz sie 02, 2009 17:27
autor: TuneFORCE
Działamy też w Norwegii, zupełnie inna bajka...nikt nie mówi ze tam jest taniej - decyduje sie i robi jak jest mu za drogo to jedzie gdzie indziej a nie płacze...chce zrobić cos więcej przy aucie to robi u nas a nie sam po garażach kombinuje a potem chce żeby mu stroić.

W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...same złote rączki, każdy chce zarobić ale innym nie da...tak jest w każdej dziedzinie życia...

Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!


zgredd mnie nie interesuje ile kto za co bierze - nie zaglądam ludziom do kieszeni..

Gdybyś przeczytał uważnie to napisałem to samo:

,,jak przyjedziesz z większymi wtryskami to ci to zrobię w normalnej cenie ale jak mi sie zwali koleś co odwalił maniane a nie tuning wpakował jakieś turbo z aledrogo i nawet nie wie za bardzo jakie to ja mam brać za to potem odpowiedzialność?''


[ Dodano: 02 Sie 2009 17:35 ]
p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?

: ndz sie 02, 2009 20:20
autor: grzegorzp
kmink pisze:
W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...

no...

: ndz sie 02, 2009 23:36
autor: CrocodileReggae
kmink pisze:Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!
Jestem pewien że nikt łzy nie uroni...
kmink pisze:p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?
mam nadzieję że 1,9 tdi które chipujesz nie palą po zabiegu 8 L w trasie...

kmink - bez urazy ale robisz sobie czarny PR...
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...

: pn sie 03, 2009 01:01
autor: zooler86
Pożycze Wam (TuneFORCE) swoje Cinquecento z garażu żebyście potrenowali w swoim fachu pewnie tam wegrasz bardzo dobrego wirusa :D hahaha :grin:

: pn sie 03, 2009 08:52
autor: mirass
kmink pisze:p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?
troszkę wiecej...mieszkam w Obornikach Śląskich

p.s. kto to stroi/chipuje??

: pn sie 03, 2009 09:09
autor: cowboy
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..

ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..

jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?

Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK

Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...

widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?

: pn sie 03, 2009 09:13
autor: TuneFORCE
CrocodileReggae pisze:Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada...
akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych hehe


w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....

Co do cen....pewnie mogę dać ceny w stylu autoseby 600zł za program ale:
- cenię swoją pracę
- nie będę psuł rynku

zresztą jakbym programy po 600zł robił to by się pojawiło pełno wypowiedzi że za tanio że shit i w ogóle autoseba pełna gębą...

zawsze można napisać coś co komuś nie podpasuje, dla jednych będzie za drogo dla innych za tanio itd.

: pn sie 03, 2009 10:15
autor: mirass
cowboy pisze:
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..

ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..

jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?

Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK

Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...

widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?
w polskich firmach tuningowych jest na 99% tak:
pompa, PD ma rożnice cenowe tak jak i rodzaj seterownika bo chodzi o kase za sprzęt i update bez ktorego jest bezużyteczny. Druga strona medalu to to że starsze systemy zasilania mają starsze auta więc relatywnie są tańsze na rynku wtórnym ect.

w Dynosoft podzial jest taki - pompa VP37 do sprężarki 18/22 jedna cena (1200zł), 18/22 minimalnie drozej ale bez szału - kwestia dogadania na dobry obiad ect, BIG Turbo - cena powszechnie znana.

: pn sie 03, 2009 10:23
autor: CrocodileReggae
kmink pisze:akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych hehe
1- nie odwracaj kota ogonem...
2- masz problem z opanowaniem hybrydy?
kmink pisze:w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....
chylę czoła kmink...