Strona 2 z 2

: śr sie 12, 2009 11:26
autor: golfer_1984
sagon, tarcza oczywiście musi być od mk3 i klocki też, w mk4 są wieksze tarcze ale w mk3 zostają jarzma na których trzyma się zacisk i to nie zmienia położenia klocków, wiem bo tak mam i żadnych problemów nie mam

: ndz sie 16, 2009 10:40
autor: ArcioTDI
Ja uważam, że lepiej swapowac całą belkę z tarczami bo w tej belce fabrycznie jest stabilizator.

: pn sie 17, 2009 18:09
autor: Pieterko
ostatnio jak dyskutowałem z kolega, to powiedzial,
abym w tylnej belce jak jest korektor sily hamowania to go ominał - tj. przewody ktore od pompy wchodza do niego wykrecic i zmostkowac, specjalnymi zlaczkami(sa takie tulejki nagwintowane obustronnie)
z przewodami ktore wychodza z korektora -
wtedy wszystkie 4 kola bd hamowaly taka sama sila,
tylko pytanie jakby sie to mialo w praktyce, bo na pierwszy rzut to chyba tragedia, bo np. na zakrecie mozna bylo by dzwona miec? Co sadzicie?? :hmm:

poprawily by sie heble??

bo tez mam 1Z i dolozylem koksu i ciezko sie zatrzymac :(

: pn sie 17, 2009 19:50
autor: sagon
Przód zawsze musi hamować mocniej.Nie bez powodu zastosowano tam większe tarcze.
Zostaw jak jest.

: pn sie 17, 2009 23:16
autor: Pieterko
Nie no spokojnie, ja tego "patentu" nie bede stosował, bo to nie jest do konca bezpieczne...
ja niestety mam z tylu beben :(:(::(

: śr wrz 02, 2009 15:20
autor: Adamm
zabba88, pierwsze slysze zeby tarcze byly w calosci z piastami

kup np od mk3 gti piasty i bedzie ok

: śr wrz 02, 2009 15:49
autor: golfer_1984
zabba88, z tyłu potrzebujesz czop pod tarcze od MK3, do tego kupujesz tarcze pod 4x100 i łozyska i tyle całe koło trzyma się na tarczy a tarcza na dwóch łożyskach na czopie ( Tzw, piaście )

: czw wrz 03, 2009 16:18
autor: gOOzOl
zabba88 pisze:Adamm, ale piasty od mk3 gti sa 5x100 a ja potrzebuje 4x100
poszukaj z vento, u siebie robilem swapa wlasnie z czegos takiego, jest 4x100, koles dorzucil mi w gratisie do pompy komplet. robota lekka i przyjemna, z linkami mialem problem bo stare wyjsc nie chcialy i trzeba bylo przyciac kanaly i pozniej kombinowac zeby dlugosc linek w kanalach byla odpowiednia. skonczylo sie na dystansach przy samym naciagu pod popielniczka ;)

: ndz wrz 06, 2009 13:20
autor: sagon
zabba88, z tyłem sprawa jest prosta.Jeżeli chcesz na 4 śruby,to kupujesz tarcze na 4.
Jeżeli na 5 śrub,to tarcze z pięcioma otworami.
Tak jak pisałem wcześniej,belki są takie same,czy to wersja z tarczą,czy bębnem.
Różnią się tylko piastami,a te osadzenie maja identyczne,więc można je zamieniać bez problemu.
Inaczej sprawa wygląda z przodem,ale mowa jest o tyle.
Jednak zmiana samego tyłu,nawet na zestaw od g60 niewiele poprawi.
Całą robotę robi przód.
Ja skupiłbym się raczej na zmianie hamulców,ale na przodzie.
Nie wiem jak by to wyglądało w praktyce,ale jak już chcesz zmienić tył,to warto może pomyśleć o zmianie bębnów na takie od passata b4.
Są o wiele większe,jak te w mk3,więc i hamowanie będzie lepsze,a zabawy mniej.