Heble w 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- golfer_1984
 - VW Baron

 - Posty: 3387
 - Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
 - Lokalizacja: PODKARPACIE
 - Kontakt:
 
sagon, tarcza oczywiście musi być od mk3 i klocki też, w mk4 są wieksze tarcze ale w mk3 zostają jarzma na których trzyma się zacisk i to nie zmienia położenia klocków, wiem bo tak mam i żadnych problemów nie mam
			
									
									MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
						GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
ostatnio jak dyskutowałem z kolega, to powiedzial, 
abym w tylnej belce jak jest korektor sily hamowania to go ominał - tj. przewody ktore od pompy wchodza do niego wykrecic i zmostkowac, specjalnymi zlaczkami(sa takie tulejki nagwintowane obustronnie)
z przewodami ktore wychodza z korektora -
wtedy wszystkie 4 kola bd hamowaly taka sama sila,
tylko pytanie jakby sie to mialo w praktyce, bo na pierwszy rzut to chyba tragedia, bo np. na zakrecie mozna bylo by dzwona miec? Co sadzicie??
 
poprawily by sie heble??
bo tez mam 1Z i dolozylem koksu i ciezko sie zatrzymac
			
									
									abym w tylnej belce jak jest korektor sily hamowania to go ominał - tj. przewody ktore od pompy wchodza do niego wykrecic i zmostkowac, specjalnymi zlaczkami(sa takie tulejki nagwintowane obustronnie)
z przewodami ktore wychodza z korektora -
wtedy wszystkie 4 kola bd hamowaly taka sama sila,
tylko pytanie jakby sie to mialo w praktyce, bo na pierwszy rzut to chyba tragedia, bo np. na zakrecie mozna bylo by dzwona miec? Co sadzicie??
poprawily by sie heble??
bo tez mam 1Z i dolozylem koksu i ciezko sie zatrzymac
- golfer_1984
 - VW Baron

 - Posty: 3387
 - Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
 - Lokalizacja: PODKARPACIE
 - Kontakt:
 
zabba88, z tyłu potrzebujesz czop pod tarcze od MK3, do tego kupujesz tarcze pod 4x100 i łozyska i tyle całe koło trzyma się na tarczy a tarcza na dwóch łożyskach na czopie ( Tzw, piaście )
			
									
									MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
						GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
- gOOzOl
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 519
 - Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
 - Lokalizacja: tarnowskie góry
 - Kontakt:
 
poszukaj z vento, u siebie robilem swapa wlasnie z czegos takiego, jest 4x100, koles dorzucil mi w gratisie do pompy komplet. robota lekka i przyjemna, z linkami mialem problem bo stare wyjsc nie chcialy i trzeba bylo przyciac kanaly i pozniej kombinowac zeby dlugosc linek w kanalach byla odpowiednia. skonczylo sie na dystansach przy samym naciagu pod popielniczkazabba88 pisze:Adamm, ale piasty od mk3 gti sa 5x100 a ja potrzebuje 4x100
zabba88, z tyłem sprawa jest prosta.Jeżeli chcesz na 4 śruby,to kupujesz tarcze na 4.
Jeżeli na 5 śrub,to tarcze z pięcioma otworami.
Tak jak pisałem wcześniej,belki są takie same,czy to wersja z tarczą,czy bębnem.
Różnią się tylko piastami,a te osadzenie maja identyczne,więc można je zamieniać bez problemu.
Inaczej sprawa wygląda z przodem,ale mowa jest o tyle.
Jednak zmiana samego tyłu,nawet na zestaw od g60 niewiele poprawi.
Całą robotę robi przód.
Ja skupiłbym się raczej na zmianie hamulców,ale na przodzie.
Nie wiem jak by to wyglądało w praktyce,ale jak już chcesz zmienić tył,to warto może pomyśleć o zmianie bębnów na takie od passata b4.
Są o wiele większe,jak te w mk3,więc i hamowanie będzie lepsze,a zabawy mniej.
			
									
									Jeżeli na 5 śrub,to tarcze z pięcioma otworami.
Tak jak pisałem wcześniej,belki są takie same,czy to wersja z tarczą,czy bębnem.
Różnią się tylko piastami,a te osadzenie maja identyczne,więc można je zamieniać bez problemu.
Inaczej sprawa wygląda z przodem,ale mowa jest o tyle.
Jednak zmiana samego tyłu,nawet na zestaw od g60 niewiele poprawi.
Całą robotę robi przód.
Ja skupiłbym się raczej na zmianie hamulców,ale na przodzie.
Nie wiem jak by to wyglądało w praktyce,ale jak już chcesz zmienić tył,to warto może pomyśleć o zmianie bębnów na takie od passata b4.
Są o wiele większe,jak te w mk3,więc i hamowanie będzie lepsze,a zabawy mniej.
AFN 165,5@380,8
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości



