Strona 2 z 5

: sob lip 18, 2009 12:42
autor: aw69
Golf bedzie smigal po Zambrowie normalnie po ulicach :) za 2 tygodnie wlasciciel wybiera sie nim na wczasy

: ndz lip 19, 2009 15:24
autor: r4q
właściciel czy właścicielka? :satan:

: ndz lip 19, 2009 19:14
autor: aw69
właściciel

: pn lip 20, 2009 14:10
autor: BZYCZEK2
uuu kolejny projekt :)

: pn lip 20, 2009 14:33
autor: arwam
projekt bardzo ciekawy ale tu pozwolę sobie ana jedno słowo krytyki:
filtr powietrza powinien pobierać zimne powietrze a nie gorące z komory silnika, i myślę że można poprawić wyjście powietrza z turba.

: pn lip 20, 2009 17:53
autor: aw69
:)
filtr powietrza powinien pobierać zimne powietrze a nie gorące z komory silnika, i myślę że można poprawić wyjście powietrza z turba.
No niestety zaskocze cie ze jestes w mega błędzie :) Airbox simota jest przesuniety do samego przedniego pasa a nie wiem czy wiesz ale w golfie IV w tym wlasnie miejcu jest zrobiony fabryczny wlot powietrza zimnego do komory silnika :green_fuck:
Sorry ale nie udało ci się

[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 17:59 ]
Obrazek


zerknij sobie na tej fotce bardzo dobrze to widac nad fmiciem wlot powietrza.....aktualnie Air box jest przy samym tym wlocie.....Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie

: pn lip 20, 2009 18:00
autor: arwam
aw69, nie wiem czy wiesz ale ja nie dla zasady się czepiam tylko pisałem na postawie tego co widziałem na fotkach.
Nie znam tak dokładnie MK IV żeby widzieć w w wyobraźni komorę silnika tylko pisałem na podstawie tego co widziałem.

A wylot z turba do IC?

[ Dodano: 20 Lip 2009 18:04 ]
aw69 pisze:Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
od razu zaznaczam że nie znam MK IV i nie wiem ile jest miejsca na dole pod silnikiem i opieram się na MK2 a jest sporo różnic albo raczej mało cech wspólnych :wink:

: pn lip 20, 2009 19:12
autor: kozak
a ta simota daje jakies przyrosty odczuwalne ?

: pn lip 20, 2009 19:26
autor: sagon
kozak pisze:a ta simota daje jakies przyrosty odczuwalne ?
Na pewno.Poprawi dynamikę silnika.

: pn lip 20, 2009 19:30
autor: aw69
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/

: pn lip 20, 2009 20:05
autor: sagon
Warto wiedzieć,że każdy poprzeczny tdi pd ma tak samo puszczony wylot z turbinki i nic złego się tam nie dzieje.

: pn lip 20, 2009 22:34
autor: Blanko
tak z ciekawosci zapytam wlasciciel tego golfa jakich mocy oczekuje po tych wszystkich przerobkach?

: pn lip 20, 2009 22:57
autor: Borys
aw69 pisze:
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/
ja kiedys rozwiazałem to jeszcze inaczej, jeszcze bardziej zakrecony "rogal" wyszedł, i jakos sie spisuje tyle lat,

Obrazek
Obrazek

: wt lip 21, 2009 07:51
autor: aw69
sadzac ze chce wlozyc walek i wieksze pompki to liczy na +- 240 KM